• Hoi!
    Ik heb net echt een heel leuk spel ontdekt en ik vind dat ik het jullie eens moet laten zien.
    Nou, je moet zelf maar weten of je het eens probeert c:

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 jan 2014 - 22:09 ]

    Alright, we hebben hier ervaring mee. Je kunt beter naar een site gaan waar ze deze truc nog níét kennen, en kijken of je daar wel stemmen kan jatten.


    Tijd voor koffie.

    Zou dit xXJasjeXx kunnen zijn, die een permanente reclameban heeft?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kyubey schreef:
    Zou dit xXJasjeXx kunnen zijn, die een permanente reclameban heeft?

    Ik denk het niet. Ik had haar gemeld voor ongewenste reclame in mijn gastenboek, niet voor votelinks.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Kyubey schreef:
    Zou dit xXJasjeXx kunnen zijn, die een permanente reclameban heeft?


    Ik denk het niet, want die zou heel dom gaan reageren op mensen die de reclame maar niets vinden. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Thefuck. Dit is geen stemsite ofzo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    -> slotje, dit mag niet volgens de Huisregels.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ik denk het niet, want die zou heel dom gaan reageren op mensen die de reclame maar niets vinden. :'D


    Ze is zo lang niet online geweest, dat ze alleen de eerste 2 berichten gezien zou kunnen hebben...vandaar :)

    After schreef:
    (...)
    Ik denk het niet. Ik had haar gemeld voor ongewenste reclame in mijn gastenboek, niet voor votelinks.


    xXJasjeXx postte ook votelinks op het forum...zelfs in het SotY-topic....


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.