• Want uiteraard hebben ze al het geld nodig wat jullie doneren met de salarissen die hun directeurs krijgen.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 17:12 ]


    Your make-up is terrible

    Weetje wat ik dan ook ranzig vind bevoorbeeld? Kika. Ik ken enkele mensen die als job deur tot deur geld gaan vragen. En als iemand niet geïnteresseerd is, moeten ze zeggen "Oh? Dus U geeft niet om kinderen met kanker? U wilt dus dat ze gewoon sterven ofzo? Mooi is dat." En dan begint met uiteraard te geven ja...


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    "De directie van UNICEF Nederland bestaat uit een algemeen directeur Jan Bouke Wijbrandi en een operationeel directeur Ingrid Visscher. Jan Bouke Wijbrandi volgde Henk Franken op, die in 2008 vertrok na een dienstverband van 9 jaar."
    Waarschijnlijk zullen de salarissen (die overigens inderdaad belachelijk hoog liggen) niet erg veel verandert zijn, maar dat plaatje is dus wel al een beetje oud. :') Maar ik snap je punt en ben het met je eens.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Draculea schreef:
    Ja, ik heb altijd al wel geweten dat het geld grotendeels naar andere dingen gaat. Echt belachelijk, ook de reden dat wij er bijna niets meer aan doen want je ziet er verder toch geen resultaat van terug.

    + Als ik echt zo nodig een goed doel wil steunen, geef ik mijn tante wel geld.
    Zij is blind geboren en nog eens zwaar mentaal gehandicapt...
    Dan weet ik tenminste dat het geld goed gebruikt wordt, hoewel mijn oma het geld eigenlijk nooit aan zou nemen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik snap serieus niet dat mensen durven te verdienen over de rug van een ziek persoon. Het maakt me ziek als ik er alleen al over nadenk.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik snap serieus niet dat mensen durven te verdienen over de rug van een ziek persoon. Het maakt me ziek als ik er alleen al over nadenk.


    -

    Nym schreef:
    "De directie van UNICEF Nederland bestaat uit een algemeen directeur Jan Bouke Wijbrandi en een operationeel directeur Ingrid Visscher. Jan Bouke Wijbrandi volgde Henk Franken op, die in 2008 vertrok na een dienstverband van 9 jaar."
    Waarschijnlijk zullen de salarissen (die overigens inderdaad belachelijk hoog liggen) niet erg veel verandert zijn, maar dat plaatje is dus wel al een beetje oud. :') Maar ik snap je punt en ben het met je eens.


    Ik denk dat het enkel meer is geworden vanwege de inflatie en zogenaamde crisis, want stel je voor dat ze hun tweede zomerhuisje in de Bahama's op moeten zeggen.


    Your make-up is terrible

    Vuelie schreef:
    Ik dacht eerst dat dit weer zo'n topic was over een of ander goed doel dat weet ik veel wie steunt.
    Ik had al zoiets verwacht. Schijnheilig gewoon.

    Dit.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Barnabas schreef:
    Ik snap serieus niet dat mensen durven te verdienen over de rug van een ziek persoon. Het maakt me ziek als ik er alleen al over nadenk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Barnabas schreef:
    Ik snap serieus niet dat mensen durven te verdienen over de rug van een ziek persoon. Het maakt me ziek als ik er alleen al over nadenk.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik denk dat het enkel meer is geworden vanwege de inflatie en zogenaamde crisis, want stel je voor dat ze hun tweede zomerhuisje in de Bahama's op moeten zeggen.

    Dat zal wel, ja. Doet me denken aan al die steenrijke mensen die klagen over piraterij. :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nog niet zo lang geleden werd ik aangesproken door een paar ledenwervers van het KWF op het station, die me vroegen of ik ze voor een paar euro per maand wilde steunen. Ik zei: Jongens, ik heb niks tegen jullie of je werk, maar wel tegen de grote baas hogerop die het geld in z'n zak steekt.' De reactie: 'Dat begrijp ik.'


    No growth of the heart is ever a waste