• "I am unwritten, can't read my mind, I'm undefined
    I'm just beginning, the pen's in my hand, ending unplanned"


    × Onbekende personen
    × Ik wil dit verhaal nergens anders tegenkomen
    × Deels gebaseerd op de realiteit



    Kort stukje waar het over zal gaan:
    Cara is een meisje dat aan de buitenkant lijkt op een dood normaal meisje. Het is echter een meisje met een gebruiksaanwijzing. Cara heeft autisme, verlatingsangst en is een enorme pessimist. Ze heeft een leuk vriendje, doet momenteel een havo-opleiding en heeft een baantje waar ze redelijk trots op is.
    Cara mist echter nog wel wat dingen in haar leven. Ze wil onder andere een boek gaan schrijven om de leegte in haar leven op te vullen, maar dat wil niet echt. Ze weet ten eerste niet waar ze over moet gaan schrijven en ze heeft last van een writersblock. Als ze ergens aan begint lukt het haar niet om het af te krijgen en ze is nogal besluiteloos.
    Zal het haar lukken om een boek te schrijven, van haar verlatingsangst af te komen en haar havodiploma te halen?


    Link:
    click

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 20:51 ]


    26 - 02 - '16

    Dat is een heel goed nummer. Ik neem sowieso abo; ik had je inleiding al eerder gelezen en ik vond 'm tof.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    Dat is een heel goed nummer. Ik neem sowieso abo; ik had je inleiding al eerder gelezen en ik vond 'm tof.


    Dankjewel <3


    26 - 02 - '16

    Ik zou hem lezen!


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Phenomenom schreef:
    Ik zou hem lezen!


    Dat vind ik heel aardig van je, ik hoop dat je het een leuk verhaal gaat vinden.


    26 - 02 - '16