• Hallo allemaal!
    Persoonlijk vind ik (en ik denk dat ik bij word gestaan door de leden van het Hobbit Fantopic) dat er véél te weinig The Hobbit en TLotR story's zijn. Met name story's van TH. Maar ik kan ook maar heel weinig vinden in de zoekfunctie. Daarom dit topic. Ik zoek weer nieuwe story's om te lezen! :3
    Dump jullie story's maar hier! Of ken je toevallig een story? Dump hem ook hier :')
    Bedankt!
    Liefs, LakeTown

    Deze story's zijn mij (ons) al bekend:
    Courage • Thorin Oakenshield Van: Venomis
    The Arkenstone Van: Elvithien
    Who I am • Thorin Oakenshield Van: LadyJilly
    An Unexpected Companion × The Hobbit van Stapper
    Your Betrayal • The Hobbit van Venomis

    ik ben begonnen aan

    Trust - Thorin Oakenshield

    http://www.quizlet.nl/stories/131131/trust--thorin-oakenshield/
    :)


    She might be just a few planks and a sail, but she's mine - Captain Hook (ouat)

    Erebor schreef:
    Ik weet nog een hele goede LotR story, maar jammergenoeg wordt daar niet meer verder aan geschreven. Ik vond hem echt heel goed en origineel!
    Lady of the Rohirrim


    Het lijkt (voor zover ik kan zien) heel erg op mijn story Birds Without Wings van een tijdje geleden, maar ik ga even kijken ^^

    LakeTown schreef:
    (...)

    Het lijkt (voor zover ik kan zien) heel erg op mijn story Birds Without Wings van een tijdje geleden, maar ik ga even kijken ^^


    Haha, ik keek vluchtig jouw eerst hoofdstukken voor en het lijkt er wat dat betreft totaal niet op :')


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    Haha, ik keek vluchtig jouw eerst hoofdstukken voor en het lijkt er wat dat betreft totaal niet op :')


    Haha, dat komt pas later in het verhaal, het meisje blijkt de zus van Eomer en Eowyn te zijn, en The Lady of the Rohirim is haar bijnaam. Vandaar (: Maar ik ben nu het andere verhaal aan het lezen en inderdaad het lijkt er niet op, dus ik ben benieuwt hoe dit verhaal dan wel gaat lopen!

    LakeTown schreef:
    (...)

    Haha, dat komt pas later in het verhaal, het meisje blijkt de zus van Eomer en Eowyn te zijn, en The Lady of the Rohirim is haar bijnaam. Vandaar (: Maar ik ben nu het andere verhaal aan het lezen en inderdaad het lijkt er niet op, dus ik ben benieuwt hoe dit verhaal dan wel gaat lopen!


    Ik moet je wel waarschuwen dat het niet af is en waarschijnlijk ook nooit afgemaakt gaat worden...


    Stenenlikker

    Door de verhalen van Venomis, ben ik ook weer aan het schrijven geslagen.
    Mijn story is (net) geactiveerd, maar aangezien ik examens, kan ik er nu niet aan werken.
    (Stiekem heb ik wel al een hele voorraad aan hoofdstukjes opgebouwd) =)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Dit verhaal schrijf ik samen met Lunalovesit, het is een LOTR verhaal en let alsjeblieft niet op de namen. Ik heb de meeste bedacht en ze zijn verschrikkelijk.

    Elladan is niet de zoon van Elrond, maar een arrogante trut. De 'echte' Elladan komt later in het verhaal.


    Elladan & Elrohir fans: klik op de spoiler

    http://www.quizlet.nl/stories/125106/elfenschool--lotr/


    I dress to kill, but tastefully

    Remember



    Iedereen kent het verhaal van de dappere hobbit, Bilbo Baggins.
    Echter, hij was niet de enige hobbit in het verhaal. De dwergen en Bilbo hadden nog een reisgenoot, haar naam was Ruby Roper.


    x Probeer zo vaak mogelijk een hoofdstuk te schrijven
    x Ik probeer meer dan 600 woorden te schrijven
    x vraag betá aan.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik ben er net eentje begonnen, misschien vind je hem wel iets: http://www.quizlet.nl/stories/133277/darkness-beckonsfeat-the-hobbit/

    [ bericht aangepast op 3 april 2014 - 21:04 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."