• Hee hoi!

    Een groep jongeren moet van hun ouders vakantiewerk gaan doen op een tropisch eiland. Er worden feesten georganiseerd op het eiland en daar moeten ze dan helpen, of bijvoorbeeld in het hotel moeten ze helpen met de bediening e.d. Maar werken is natuurlijk niet het enige wat er is op het eiland: Er onstaan vriendschappen, liefdes, drama en ga zo maar door. Ze hebben 2 dagen in de week vrij (zaterdag en zondag) om te doen wat ze willen. Sommige gaan feesten, anderen gaan op avontuur uit.




    Personages:


    Tyler Jay Martinez - 19 - Bar van de strandclub (Kayal)

    Dolphin (Dolf) Carson - 19 - strandwacht, surfdocent, huur van de surfplanken e.d. (FennaFriend)

    Ethan Tyson William Johansson - 19 - Bediening van het café (Device)

    Penelope Victoria McCea - 18 - Strandbar + Serveerster (Pebble)

    Satana Mikayla Lockheart - 18 - Serveerster (Sk8terboy)

    Adrianna 'Andy' Louise O'Donnell - 18 (bijna 19) - Evenementenorganisator (Mono)

    Bethany Roselyn Smiths - 18 - Receptioniste in het hotel + zangeres in het café (DisneyDreams)





    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Werk (Café in het hotel, feestbediening, piccolo, etc):
    Extra:


    Regels

    *Je mag zo veel karakters als je wilt maar dan moet je er ook echt wat mee doen
    *Niet te korte berichten posten (min. rond de 100 woorden)
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt
    *Als je iets wilt zeggen dan graag tussen haakjes doen
    *Als je stopt met het topic doorgeven dan haal ik je van de lijst
    *Houdt het netjes (niet schelden OOC, IC mag wel)
    *Geen perfecte mensen graag, iedereen heeft zijn 'quirks and flaws'
    *Samenvatting geven wanneer er vraag naar is
    *Maar heb natuurlijk veel plezier met schrijven!


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Precious Thalia Smiths
    Ik trok de deur achter me dicht. Het was koud en donker, en sterren fonkelden aan de hemel. Ik rende naar de bushalte. De nachtbus die ik moest hebben stond er al en ik haalde hem nog net. Ik zocht een plek en zette het reismandje van Clove neer voor mijn voeten. Ze miauwde zachtjes. 'Shhht, je mag er straks weer uit,' suste ik haar. Ze was nog jong en misschien kon ik haar wel laten wennen aan zand en water, aangezien ik daar de komende jaren zou werken. Ik stapte uit de tram en nam de trein richting Schiphol. Ik zette Clove op mijn schoot en na nog even gemauwd te hebben viel ze in slaap. Eindelijk was ik er. Ik checkte mijn koffer in en zocht naar mijn gate.

    De vlucht had lang geduurd. Eindelijk stond ik er dan. Het was heet, en vanuit het raam op het vliegveld kon je de zee zien. Ik liep de trap af en zocht naar mijn koffer op de bagageband. Na ongeveer tien minuten zag ik hem voorbijkomen. Ik pakte hem en Clove's mandje, rende naar buiten en riep een taxi. Ik had al even geslapen in het vliegtuig, om twee uur opstaan is niet niks. Ik zakte toch nog even weg en werd even later gewekt door de chauffeur. Ik knikte hem beleefd toe en gaf hem het geld wat ik had meegekregen. Ik rende het strand op en liet Clove vrij. Ze schudde haar pootjes bij elke stap die ze in het zand zette en ik moest erom lachen. Echter, na een tijdje begon ze te rennen en spelen met haar staart, ze leek wel een hond. Ik liep het café binnen. Ja, hier moest ik zijn. Ik sprak een meneer in het café aan. 'Kunt u mij vertellen waar de manager van dit café is?' vroeg ik beleefd. 'Jazeker, dat ben ik,' zei de man. 'Ah, dat is mooi. Ik ben Precious, ik heb hier vakantiewerk achter de bar,' zei ik. 'Prachtig. Ik zal je even naar je hut wijzen,' zei de man. Hij stond op en liep voor me uit de houten steiger op. Mijn mond viel open toen we aangekomen waren bij het hutje. Het was een gezellig houten hutje met een kleine veranda en een dak van stro. Ook zat er aan de zijkant een klein schuurtje. 'We zouden je graag vanavond zien,' zei de man en liep weg. Ik sleepte mijn koffer naar binnen en begon met uitpakken. Voor de eerste keer in mijn leven had ik zin om te werken.

    [Ik zie net pas dat Bethany ook Smiths heet :$]

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 18:57 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    BuzoIic schreef:
    Tyler Jay Martinez

    Ik loop mijn strandhuis uit, nou ja. Eigenlijk Strandhuisje. Ik ben hier voor het 3e jaar toch weer alleen, waarom zou ik een groot huis nemen? De feestjes zijn toch nooit bij mij, en veel thuis ben ik niet. Dus ja. Het lijkt nu wel eenzaam, in mijn eentje op vakantie. Maar ik maak hier altijd nieuwe vrienden, of ik zie bekende gezichten. Ik zet mijn Rayban op en loop naar mijn werk, naar de strandclub dus. Ik werk daar achter de bar, dat is echt chill. Het enige wat je doet is drinken en soms eten geven. Voor de rest is het gewoon veel praten, lachen, flirten en een grote kans om naar meisjes te kijken. Een kleine grijns speelt op mijn lippen als ik eraan denk en snel loop ik de strandclub in. 'Tyler! Hoe gaat het?' vraagt de baas, Paulo. 'Ja, wel chill. Blij dat ik terug ben, studeren is echt... Klote..' zeg ik en ik lach even. 'Dan pas zie ik een bekend gezicht voor de bar staan en ik grijns even. Ik loop naar de bar. 'Adri! Did you miss me?' grijns ik en leun nonchalant op de bar.


    [Jeetje wat gaan jullie snel zeg! ]


    Adrianna 'Andy' Louise O'Donnell

    Iedereen die er werkte was druk bezig met iedereen, dus pakte ik mijn mobiel er maar bij. Het had geen haast dat drinken bestellen en voor de rest van de dag had ik niet heel veel meer te doen. Ik zette mijn zonnebril op mijn hoofd, aangezien ik toch niet in de zon zat en keek op mijn mobiel. Hij begon te trillen wat aangeef dat ik een berichtje heb. Snel kijk ik van wie hij is. Mijn vader. Er stond voornamelijk in dat ik goed op mezelf moest passen, maar ook dat mijn verjaardagscadeautje onderweg was. Ik zuchtte diep en tikte een berichtje terug. 'Alles gaat goed. Het feest is bijna helemaal klaar en ja ik zal goed op mezelf passen. Maar ik had gezegd: geen cadeautjes, pap! xx Andy Hij luisterde nooit naar me. Elk jaar weer cadeaus halen elk jaar weer mensen uitnodigen. Uiteindelijk was het wel leuk. Maar in het middelpunt staan. Ugh. Nee, gewoon niet. "Andri Did you miss me?" hoor ik een stem zeggen die me maar al te bekend voorkomt. Tyler, ofcourse. Op de een of andere rare manier noemde hij me vaak Andri, terwijl iedereen Andy zegt. Een grijns staat op zijn gezicht terwijl hij nonchalant op de bar leunt. Ik grinnik en rol met mijn ogen. "Misschien." zeg ik en hij gaat verder met zijn werk. Ik glimlach nog even en ik zie dat hij met een meisje begint te praten. Ik schud mijn hoofd licht waardoor ik uit mijn eigen gedachten kom. Hey! Ik wilde wat bestellen! Ik zucht even en schraap mijn keel. "Hey, Ty, krijg ik nog wat te drinken of wat? Ik dacht dat jij altijd op de dames ging en ik zit hier nog zonder drankje." Een grijns komt op mijn gezicht te staan en ik kijk hem even speels aan. "Dus? Komt er nog wat van?" grijns ik. Ik kende Tyler al enkele jaren. Hij werkte hier als het goed is al twee jaar en dit werd zijn derde jaar. Als ik het goed heb.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tyler Jay Martinez

    'Oké,' zei ze kort, maar ik hoorde het enthousiasme in haar stem. 'Ik ben Penelope trouwens,' stelde ze zichzelf voor en ik knik. 'Goed.. Even zien.. Aan de bar is er nog niet veel te doen, aangezien er weinig gaste zijn... Je kan de tafeltjes opzetten op het terras?' zeg ik en ik krab even in mijn nek. "Hey, Ty, krijg ik nog wat te drinken of wat? Ik dacht dat jij altijd op de dames ging en ik zit hier nog zonder drankje." zegt Adrianna opeens en ik draai me om met een grijns op mijn lippen. Ik zie de speelse blik in haar ogen en ik lach even. "Dus? Komt er nog wat van?" grijnst ze en ik loop weer naar de bar. Ik glimlach nog even naar Penelope en kijk dan naar Adrianna. 'Geduld is een schone zaak.. Adri.' grijns ik en ik leun weer op de bar. 'Wat wil je? Cola, Breezer, Cocktail.. Met alcohol, zonder alcohol?' grijns ik...


    El Diablo.

    Penelope Victoria McCae.
    De jongen knikte. 'Goed… Even zien…' De jongen leek na te denken over wat ik kon doen. Hij stelt zich niet even voor? 'Aan de bar is nog niet veel te doen, aangezien er weinig gasten zijn… Je kan de tafeltjes opzetten op het terras?' zegt hij dan en krabt aan zijn nek. Oké, dan niet. Ik knik en loop weg om aan het werk te gaan. 'Hé Ty, krijg ik nog wat te drinken of wat? Ik dacht dat jij altijd op de dames ging en ik zit hier nog zonder drankje,' zei een meisje toen en de jongen, Ty zal hij wel heten, liep naar haar toe, nadat hij nog even naar mij glimlachte. Aan het meisje te horen kenden ze elkaar wat langer. Zonder mopperen ging ik aan het werk en glimlachte naar enkele gasten die langs kwamen en begroette een paar kleine meisjes. Zodra ik klaar was liep ik terug naar de bar, waar de jongen, Ty, nog steeds met het meisje aan het praten was.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Adrianna "Andy" Louise O'Donnel

    Hij glimlach naar een meisje. Ik denk dat ze nieuw is aangezien ik haar niet ken en ik ken bijna iedereen hier. Tyler komt mijn kant opglopen en ik grijns. "Geduld is een schone zaak... Adri" zegt hij met een grijns en ik rol glimlachend met mijn ogen. Hij leunt weer tegen de bar als hij vraagt wat ik wil. "Ehm.. Doe maar een safe sex on the beach." Ik wist niet of dit een goede keuze was aangezien ik hier wel een opmerking van Ty op kon verwachten. Net als vorig jaar. Toen betelde ik een sex on the beach. Toen sprong hij zo over de bar en zei: 'Let's go.' Een glimlach kwam op mijn gezicht te staan bij die gedachte. Het was altijd leuk met hem. We koden altijd lachen en die dingen die we mee hebben gemaakt zette je nog wel eens een vraagteken achter. Maar acht hwt was altijd leuk. Ik keek hem aan. "Ik moet namelijk nog nuchter blijven." Zeg ik. Ik weet van mezelf dat als ik er een heb gehad, dat er meer volgen. En waarom safe sex on the beach? Omdat sex on the beach mijn favoriete cocktail is. Ik vind het echt zo lekker.

    [kortere post. Maar ik zit op mijn mobiel.]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bethany Roselynn Smiths

    "En hier is uw kamersleutel." Ik geef het jonge stel voor me de kamersleutel van een van onze honeymoon suites . "De kamer bevind zich op de 6e etage. Met de lift naar boven en dan aan het einde van de gang. Wij wensen u een aangenaam verblijf toe." Vriendelijk bedanken ze mij en lopen richting de liften. Het is altijd leuk om net getrouwde stellen te ontvangen. Ze zien er altijd zo gelukkig uit.
    Ik kijk door de lobby en zie dat het nu eindelijk een beetje rustig is. Hèhè, denk ik in mijzelf. Na de vrouw die klaagde over haar handdoeken en bed kwam er een man en die had niet gereserveerd, dus moest ik kijken of er nog een kamer vrij was. Gelukkig waren er nog een paar vrij dus kon ik hem een kamer aanbieden. Een vrouw die wilde reserveren voor het diner vanavond, maar op een tijd dat het helemaal vol zit. En een jongetje van 10 jaar die de hele lobby op stelten zette. En dan tussendoor ook nog veel mensen die wilden inchecken.

    [@Lunalovesit haha, maakt niks uit! Zijn genoeg mensen die Smiths van hun achternaam heten.]


    Now life has killed the dream I dreamed

    shiit, lang niet meer geweest, iemand ff een korte samenvatting van wie waar al is enzo?


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    DevIce schreef:
    shiit, lang niet meer geweest, iemand ff een korte samenvatting van wie waar al is enzo?


    [Veel zijn op de strandclub. Maar als je het precies wil weten kan je het terug lezen. Het is namelijk niet veel dus ja.]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dolphin (Dolf) Carson - 19

    Met mijn lichte koffer loop ik over het warme zand dat mijn voeten een klein beetje verbrand. Op dat soort momenten heb ik er spijt van dat ik mijn gympen net had uitgedaan, maarja, ik moet er ooit aan wennen. Zoals iedere zomer weer zie ik een blije Louis aan komen rennen, zijn dreadlocks heen en weer zwiepend. 'Hé mate!' roep ik lachend en geef hem een vriendschappelijke knuffel. 'Hoe was je schooljaar?' vraagt hij aan mij. 'Verschrikkelijk...zoals altijd alleen maar drama en meisjes die moeilijk doen in relaties...' zeg ik. Louis moet lachen. 'Maar nu is het zomer! Geen stress, gewoon surfen en een beetje chillen op het strand!' zegt hij. Samen lopen we naar de surf hut . Helaas moet ik hier ook slapen, aangezien ik niet genoeg geld heb om in een echte hut te verblijven. Niet dat ik het heel erg vind, ik heb Louis, de zee en mijn surfboard, kan niet beter.


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates