• Vandaag was een hele moeilijke dag voor mij. Ik realiseerde me vandaag hoeveel ellende ik eigenlijk heb gehad vorig jaar. Ik heb een relatie van 1,5 jaar moeten verbreken om het niet meer ging, ik ben van havo 3 naar havo 4 gegaan (het niveau is echt ontzettend erg opgeschroefd waardoor ik voor mijn idee steeds meer op mijn tenen moet lopen om het bij te houden), mijn dysthyme stoornis is heftiger geworden waardoor ik onder andere een hogere dosis van mijn medicatie moest hebben, ik ben veel dierbaren verloren waaronder mijn steun en toeverlaat Pom. Ook heb ik geconstateerd bij mezelf dat ik trekjes heb van verlatingsangst. Ik kan enorm jaloers zijn en dat vreet me helemaal op. Ook haat ik het om alleen te zijn of afscheid van mensen te nemen. Ik vind dat gewoon ontzettend lastig, ik had het dan ook moeilijk om 12 uur 's nachts op oudjaarsdag toen mensen begonnen af te tellen. Gewoon het idee dat er weer een nieuw jaar begint en dat mijn dysthyme stoornis misschien nog wel heftiger wordt.

    Vooral Pom mis ik nu gewoon ontzettend erg. Ik heb net mijn vriend weggebracht naar de bus en ik moest gewoon huilen toen de bus wegreed. Ik wist niet wat mij overkwam, maar alle blijheid was ineens ver te zoeken en een soort van als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik voel me nu best wel leeg. Ik begon ineens weer van die enge gedachten te krijgen en me ontzettend moe te voelen (op psychisch vlak).

    Nu heb ik dit jaar ook wel een hoop leuke dingen meegemaakt. Ik heb een nieuwe vriend gekregen van wie ik zielsveel houd en bijna twee maand verkering heb. Maar ik blijf gewoon merken dat het allemaal gewoon een slechte karma lijkt. Ik doe keihard m'n best, ik knok voor school en m'n baantje bij McDonalds maar het wordt niet beloont. Voor elk positief ding moet ik iets opofferen. Soms grote offers, soms kleine. Ik zou zo graag willen dat ik eens een leuk jaar zou krijgen zonder een hoop ellende, een jaar waarvan ik kan zeggen 'ja, dat was een goed jaar'.

    Sorry voor m'n gezeur en mijn verwarrende manier van verwoorden. Ik ben erg in de war op het moment.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 22:38 ]


    26 - 02 - '16

    Naawh, lieverd toch.



    Ik weet niet goed hoe ik hierop moet reageren, maar ik wil dat je weet dat ik er voor je ben.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eigenlijk wat Eef zegt.
    Ook vind ik dat je dit eigenlijk helemaal niet verdient, zover ik je ken ben je echt een lieve meid! Ik vind het moeilijk om met problemen van anderen om te gaan, maar weet dat ik ook ik er altijd voor je ben.


    Stenenlikker

    Goodwin schreef:
    Naawh, lieverd toch.



    Ik weet niet goed hoe ik hierop moet reageren, maar ik wil dat je weet dat ik er voor je ben.


    Je bent echt een schat. Bah, ik kom gewoon even niet meer uit mijn woorden, maar ik vind het ontzettend fijn dat je er voor me wilt zijn


    26 - 02 - '16

    Child schreef:
    (...)

    Je bent echt een schat. Bah, ik kom gewoon even niet meer uit mijn woorden, maar ik vind het ontzettend fijn dat je er voor me wilt zijn


    All I can say to that is:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Erebor schreef:
    Eigenlijk wat Eef zegt.
    Ook vind ik dat je dit eigenlijk helemaal niet verdient, zover ik je ken ben je echt een lieve meid! Ik vind het moeilijk om met problemen van anderen om te gaan, maar weet dat ik ook ik er altijd voor je ben.


    En ik waardeer jouw steun ook ontzettend erg, het geeft gewoon een heel prettig gevoel dat er mensen zijn die er voor je willen zijn


    26 - 02 - '16

    Er is gewoon iets gruwelijk mis met 2013, net alsof er een duistere schaduw overheen lag. Voor mij ook een vreselijk jaar dat ik niet her wil beleven en heel erg hoop dat 2014 minstens de helft beter wordt. Ik hoop dan ook dat je je gewoon weer heel snel beter zal voelen, je verdient veel beter. Ik zal voor je duimen dat de positiviteit weer terug komt zonder dat je er iets voor in hoeft te leveren.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Er is gewoon iets gruwelijk mis met 2013, net alsof er een duistere schaduw overheen lag. Voor mij ook een vreselijk jaar dat ik niet her wil beleven en heel erg hoop dat 2014 minstens de helft beter wordt. Ik hoop dan ook dat je je gewoon weer heel snel beter zal voelen, je verdient veel beter. Ik zal voor je duimen dat de positiviteit weer terug komt zonder dat je er iets voor in hoeft te leveren.



    Ja, dat schaduwidee had ik ook al inderdaad. Er is gewoon teveel gebeurd. Ik heb mee moeten maken hoe een 1,5 jaar oude relatie stuk liep, daar zit ik nu niet meer zo erg mee maar oké en ik vind het gewoon erg dat het - het jaar is waarin Pom is overleden. Pom betekende namelijk alles voor me.


    26 - 02 - '16

    Jep, 2013 was klote. Als ik je ergens mee kan helpen moet je het maar zeggen :]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Child schreef:
    (...)

    En ik waardeer jouw steun ook ontzettend erg, het geeft gewoon een heel prettig gevoel dat er mensen zijn die er voor je willen zijn


    Natuurlijk zijn ze er, al is het misschien soms wat lastig om ze te vinden.


    Stenenlikker

    Ik vind het zo verschrikkelijk rot voor je, maar ik weet niet hoe ik je kan troosten. Ik kan je niet eens een internetknuffel-plaatje sturen, om dat het devies waar ik op zit dat niet kan. Dat je het gevoel krijgt dat je op je tenen moet lopen voor school, komt denk ik ook grotendeels door al het omringende. Zonder dat is je hoofd ook een stuk opener voor school. Maargoed, dit vertellen helpt natuurlijk allemaal niet.
    Wat ik wel kan zeggen is dat je me echt een aardig persoon lijkt toen ik met je praatte via gb. En wat er ook gebeurt, je blijft zelf een fijn persoon en dat feit heb je in je zak. Ik wens je echt het beste voor 2014, dat het een beter jaar mag worden dan het vorige! Sterkte met alles. Ik weet natuurlijk niet precies hoe je je voelt, maar ik kan me wel een beetje inleven. Sterkte.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 22:57 ]


    Tijd voor koffie.