• Ik wil al een tijdje men inspiratie en ideeën op een blog uitstorten.
    Maar nu vroeg ik mij dus af welke site je hier eigenlijk het best kan gebruiken?
    Ik zou graag eentje willen die je volledig naar je zin kan aankleden en veranderen en waar je niet voor moet betalen.


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Wordpress, daar heb ik goede ervaringen mee. Anders kun je altijd nog blogspot proberen. Veel succes!:)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Tumblr?


    Your make-up is terrible

    blogspot ;)

    Ik heb zelf ook een blog en gebruik daarvoor blogspot, je kunt er aardig wat lezers mee krijgen.
    Maar naast blogspot is wordpress ook een goede.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Assassin schreef:
    Tumblr?


    Rise and rise again until lambs become lions

    Tumblr


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Tumblr!

    Tumblr is alleen voor foto's.


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Phenomenom schreef:
    Tumblr is alleen voor foto's.


    Nope, het is ook voor quotes, gesprekken, blogberichten e.d. Alleen de meeste mensen gebruiken het voor foto's, maar het is voor enorm veel dingen. Als je een foto wilt plaatsen, staan er allemaal dingen naast, nou die dingen kunnen ook op je blog. =P


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Phenomenom schreef:
    Tumblr is alleen voor foto's.


    I lol'd. Tumblr is zoveel meer dan alleen foto's :] it's a new life *_*

    Maar even serieus, Tumblr zou wel een optie zijn, daar is ook een redelijk groot Nederlands/Vlaams gebied voor het geval je in het Nederlands wil schrijven. Als je in het Engels wil schrijven, dan kun je er al helemaal makkelijk terecht, want die site is grotendeels in het Engels :]

    En anders heb ik alleen ervaring met blogspot en die kun je ook aanpassen naar wat je wilt, dus die is ook een aanrader :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Disnerd schreef:
    (...)

    Nope, het is ook voor quotes, gesprekken, blogberichten e.d. Alleen de meeste mensen gebruiken het voor foto's, maar het is voor enorm veel dingen. Als je een foto wilt plaatsen, staan er allemaal dingen naast, nou die dingen kunnen ook op je blog. =P


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    WordPress werkt wel. Dat vind ik in ieder geval en anders Tumblr.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wordpress. Is net wat 'professioneler' (ik vind blogspot nogal lelijk, mijn mening) en je hebt heel veel leuke themes. Wil je er ooit wel voor betalen dan kan je Wordpress heel gemakkelijk overzetten op een betaald domein en dan heb je al je artikelen nog.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Ik zou Tumblr doen. Is het mooist en best professioneel. Maar hé, dat is wat ik denk. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Jammer dat je er niets voor wilt neerleggen, want ik zat voorheen altijd op een hele goede blog die me 12,50 per jaar kostte en dat was inclusief m'n eigen .nl website url. Dan kan ik je alleen wordpress of blogger aanraden.


    Til hug og blod.

    Je kan ook een gratis .nl domein krijgen via deze site. :'D


    Some people are art and do art at the same time