YES.
Ik ben niet meer zo actief op Quizlet, zit meer op Bokt, maar het Supernatural topic is daar een beetje dood, dus ik dacht, laat ik maar eens terug naar Quizlet gaan!
Ik ben zo'n drie maanden geleden SPN beginnen kijken, ik wist totaal niet waar de show over ging, maar na de eerste aflevering was ik al meteen verkocht (en heb ik mezelf heel lang vervloekt dat ik niet eerder ben beginnen kijken). Zit ondertussen aan seizoen 5, en ik moet mijn dagelijkse dosis SPN hebben :')
Toen ze Castiel in de show introduceerden had ik meteen iets van "ew, neen, ik wil niemand tussen de broertjes hebben", maar het is haast onmogelijk om niet van zijn personage te gaan houden, vooral na The End waar ze 5 jaar in de toekomst gaan, wat een grappig kereltje.
Ik vind het wel jammer dat de band tussen Sam & Dean na seizoen 4 zo veranderd is, daar hadden mensen me al voor gewaarschuwd.
Ohja, en moest Cas in de seizoensfinale van seizoen 9 sterven, wil ik het wel weten, dan kan ik mij al mentaal voorbereiden :')
[ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 21:32 ]
Happiness can be found, even in the darkest of times.