• Beste dames en heren (en Nori), met gepaste trots presenteer ik u: het superawesomemega-übercoole- Kletscafé!

    Het is aan te raden deze beginpost goed door te lezen, er kunnen belangrijke dingen instaan die onenigheid en verwarring kunnen voorkomen.

    Hello everybody!


    Happy new year!


    Be happy and dance!


    AND BUILD A FUCKING PARTY!


    I love you xx



    Wil jij ook bij de crew horen? Je bent meer dan welkom!
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan zetten we je erbij! (:


    Het Kletscafé Spin-off:
    • Tinychat •
    • Het Kletscafé GIF-wartopic! •
    • Het Q-account van het Kletscafé: Kletscafe

    Onze geweldige crew:
    Werknemers.
    Nori • Combattant • Cafébazin • 12
    Lotta • Vuelie • Mede-cafébazin • 12
    Jarne • Dooddoenervo • barman • 14
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Evelien • Goodwin • Chief Executive of Badass Security • 18
    Kim • Snowmn • Entertainer • 17
    Sylvie • Syliam • Serveerster • 19
    Rick (Louis Marie) • Tukkosopher • Gitarist / Webdesigner • 16
    Fren • Sheridan • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Freebatch • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Phantasticae • Schoonmaakster • 16


    Verslaafden.
    Suuz • Ancore • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Child • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • Jingle • Chocolaverslaafde • 17
    Melissa • Vacilando • Kinderchampagneverslaafde • 15
    Isa • xBoselfje • Loempiaverslaafde • 13
    Lisanne • Graphique • Chocolademelkverslaafde • 14
    Naomi • Barker • Serieverslaafde • 18
    Yolanda • Gibbs • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Varius • Puzzelverslaafde • 14
    Marlou • Forsythia • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Noraley • Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • Jaymes • Seksverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Harry Potter en Hunger Games verslaafde • 14
    Eva • ZWOELZWIJN1D • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Mullingford • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Noa • Bonjourx • Muziekverslaafde • 12
    Leah • Latier • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Orbis • Social media verslaafde • 14
    Bes • Frodo • 16 • Boekverslaafde
    Minke • Apricity • Animeverslaafde • 15
    Tialda • Scribe • Stamgast • 18
    Emma • Gifts • Fruitverslaafde • 15


    Prijslijst.







    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    *Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    *Nori (Combattant) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    *Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    *Jarne (Dooddoenervo) de prijslijst heeft bedacht?
    *Rick (Tukkosopher) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    *Lotta (PapiIlon) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    *Het Kletscafé ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    *Hier de weddenschap tussen Jarne (Dooddoenervo) en Erieka (Child) is ontstaan?
    *Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    *Hier toch een vrij groot deel van de forumactieve jongens zit?
    *Evelien (Arendelle) de eerste mod is die het Kletscafé is gaan joinen?
    *Lotta (Papillon) (bedenker van de naam), Jarne (Dooddoenervo) en Bes (Frodo) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    *Sick nu echt officieel is?
    *Rick goed is in het bedenken van Ships?
    *Hij inmiddels Koos heeft bedacht?


    Café mededelingen:
    ~Iedereen is awesome!
    Merry Christmas and a happy newyear!!!
    ~Have fun in life!
    ~LOTTA IS BACK!! WHOOP WHOOP (krul)

    Let op: er zijn regels!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    PUNT UIT!

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 20:36 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 dec 2013 - 16:13 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Goedendag (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ER STAAT NOG STEEDS LOUIS MARIE BIJ RICK, OH GOD, IK LACH MEZELF DOOD HIER HAHAHAHA


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hello there. I feel horrible. Het maandelijkse feest is weer begonnen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Who missed me? ^^

    Ik heb mezelf tenminste níét gemist. Is ook niet moeilijk, want ik leef met mezelf, maar oke. De jaarswisseling was een ramp. :c Het was eerst nog wel grappig, omdat me ouders raar aan het doen waren bij een of andere film waar ze hard om moesten lachen, maar toen kwam het nieuwe jaar en stond dr een klant van het café bij ons op de stoep die denkt dat mijn ouders zijn beste vrienden zijn, terwijl we ons ongelooflijk erg aan hem ergeren. We hadden hem al een aantal weken niet gezien, trouwens. Verder ben ik al meerdere weken ziek (buikgriep maar dat duurt maar paar dagen maar ik heb het nu een paar weken al, me ma zegt dat het ook door de stres van alles komt) en vannacht ben ik ook meerdere keren naar de badkamer gerend. Helaas was die gast er nog terwijl ik op de bank wilde slapen, is dicht bij de badkamer. Dus ik chagi en heb mijn dekens gewoon zeer opvallend op de bank gekwakt en gelukkig merkte ie toen wel dat ik hem weg wilde hebben. Vervolgens viel ik pas rond half 5 pas een keertje in slaap en werd ik 9 uur pas wakker. Ugh, sorry voor het gezeik maar ik ben het zat. 2014 moet een béter jaar worden dan 2013, want dat jaar kan zowat niet overtroffen worden qua slechtheid, maar het begon al niet goed. Bah. (no_chears)


    Oke, lees de spoiler maar niet als je niet tegen gezeik kunt of er geen zin in hebt. :W

    happy new year!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Who missed me? ^^

    Ik heb mezelf tenminste níét gemist. Is ook niet moeilijk, want ik leef met mezelf, maar oke. De jaarswisseling was een ramp. :c Het was eerst nog wel grappig, omdat me ouders raar aan het doen waren bij een of andere film waar ze hard om moesten lachen, maar toen kwam het nieuwe jaar en stond dr een klant van het café bij ons op de stoep die denkt dat mijn ouders zijn beste vrienden zijn, terwijl we ons ongelooflijk erg aan hem ergeren. We hadden hem al een aantal weken niet gezien, trouwens. Verder ben ik al meerdere weken ziek (buikgriep maar dat duurt maar paar dagen maar ik heb het nu een paar weken al, me ma zegt dat het ook door de stres van alles komt) en vannacht ben ik ook meerdere keren naar de badkamer gerend. Helaas was die gast er nog terwijl ik op de bank wilde slapen, is dicht bij de badkamer. Dus ik chagi en heb mijn dekens gewoon zeer opvallend op de bank gekwakt en gelukkig merkte ie toen wel dat ik hem weg wilde hebben. Vervolgens viel ik pas rond half 5 pas een keertje in slaap en werd ik 9 uur pas wakker. Ugh, sorry voor het gezeik maar ik ben het zat. 2014 moet een béter jaar worden dan 2013, want dat jaar kan zowat niet overtroffen worden qua slechtheid, maar het begon al niet goed. Bah. (no_chears)


    Oke, lees de spoiler maar niet als je niet tegen gezeik kunt of er geen zin in hebt. :W

    happy new year!


    Aw, Yoos *knuffel* Ik hoop dat het snel beter gaat komen :c


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Gibbs schreef:
    Who missed me? ^^

    Ik heb mezelf tenminste níét gemist. Is ook niet moeilijk, want ik leef met mezelf, maar oke. De jaarswisseling was een ramp. :c Het was eerst nog wel grappig, omdat me ouders raar aan het doen waren bij een of andere film waar ze hard om moesten lachen, maar toen kwam het nieuwe jaar en stond dr een klant van het café bij ons op de stoep die denkt dat mijn ouders zijn beste vrienden zijn, terwijl we ons ongelooflijk erg aan hem ergeren. We hadden hem al een aantal weken niet gezien, trouwens. Verder ben ik al meerdere weken ziek (buikgriep maar dat duurt maar paar dagen maar ik heb het nu een paar weken al, me ma zegt dat het ook door de stres van alles komt) en vannacht ben ik ook meerdere keren naar de badkamer gerend. Helaas was die gast er nog terwijl ik op de bank wilde slapen, is dicht bij de badkamer. Dus ik chagi en heb mijn dekens gewoon zeer opvallend op de bank gekwakt en gelukkig merkte ie toen wel dat ik hem weg wilde hebben. Vervolgens viel ik pas rond half 5 pas een keertje in slaap en werd ik 9 uur pas wakker. Ugh, sorry voor het gezeik maar ik ben het zat. 2014 moet een béter jaar worden dan 2013, want dat jaar kan zowat niet overtroffen worden qua slechtheid, maar het begon al niet goed. Bah. (no_chears)


    Oke, lees de spoiler maar niet als je niet tegen gezeik kunt of er geen zin in hebt. :W

    happy new year!



    Hopelijk gaat het voor het rest van het jaar beter verlopen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Noraley schreef:
    (...)

    Aw, Yoos *knuffel* Ik hoop dat het snel beter gaat komen :c


    Thaanks <3, ik hoop het ook. :c Ondanks dat het er niet zo heel goed uit ziet voor de eerst komende 5 maanden, maar ik zie het allemaal wel, denk ik maar..


    Freebatch schreef:
    (...)



    Hopelijk gaat het voor het rest van het jaar beter verlopen.


    Jaa, ik hoop het! :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil zo graag huilen nu.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Aw, voor beiden knuffels dan!

    *KNUFFELS VOOR KIM EN YOOS*

    Hopelijk komt het met jullie beiden goed! <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bij mij is het na een aantal dagen wel weer goed, maar vandaag is het even doorbijten.

    *hugt Jaimy*

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 16:15 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Freebatch schreef:
    Ik wil zo graag huilen nu.


    What's wrong? :c
    *gives you a big, big hug*








    @ Jaims
    Thanksies, you're sweet! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    What's wrong? :c
    *gives you a big, big hug*


    One word: Period.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Freebatch schreef:
    (...)
    One word: Period.


    Ow bah, same here. Wel, nog niet, maar vrijdag zal het wel komen. :W
    Sterkte! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ow bah, same here. Wel, nog niet, maar vrijdag zal het wel komen. :W
    Sterkte! <3

    I feel like I'm gonna die.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Freebatch schreef:
    (...)
    I feel like I'm gonna die.


    Neem asperientjes in of die naproxennatrium (is gewoon bij de Kruidvat te halen en zorgt dat de pijn wat minder wordt voor 8 uur). ;)
    En ga lekker op de bank liggen, filmpje kijken ofseu of weetikveelwat en gewoon zo min mogelijk doen. ^^ haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •