• ok, dit wil ik ff kwijt.

    Ik zou dus iets heel leuks gaan doen met me vrienden. de helft was al onderweg em het zou heel leuk wordem. (er warem veel nene n nichten en zo) een van het wilde niet mee, dus die bleef thuis met de hond.
    En toen begon het.
    mijn twee andere vrienden kwamen,(lotte en wesley) maar we vonden het zielig om ze weg te sturen, dus ging eeen van hen mee end e ander bleef ook met de hond. toen kregen mijn moeder en mijn tante ruzie, en ging mijn tante weg met mijn nichtje en zonder ons. mijn nichtje wou niet eens! toen gingen mijn broer, en lotte en ik dus er heen en me moeder zou vuurwerk kopen dus zij kwam ons over twee uur weer ophalen. en toen mochten we er niet in omdat er niet iemand van 18 jaar bij was enw e "niet op onszelf kunnen letten" WE ZIJN 12 EN 13 >:( maar het was dus "tegen de regels" GRRRR. dus mijn vader was toevallig op de boot die dichtbij was dus we besloten daar heen te lopen in de kou :(
    onderttussen werdt het steeds later en dus steeds minder tijd. na even op de boott te zijn geweest gingen we naar huis lopen in de kou en mijn moeder was daar gelukkig. me moeder was ook steeds heel verdrietig en daar kan ik niet tegen *medelijden*ik was kapot moe en koud en ik dacht dat het leuk zou worden met mijn neefjes en nichtjes. NIET DUS k*t dag :(

    ok, dat wou ik ff kwijt.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 17:16 ]


    May StarClan light your path.

    Sorry maar ik snap er echt niks van.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Sorry maar ik snap er echt niks van.

    Wat bedoel je hier nu mee? Ik snap er niets van.


    comfort in c h a o s

    Dat is inderdaad vervelend. Hopelijk wordt morgen beter (:


    From these ashes, I will rise

    Ik ook niet... Het is erg onoverzichtelijk, zeker omdat er zo veel letters worden verwisseld

    Maar ik hoop in ieder geval dat je morgen een betere dag hebt, want aan je titel zie ik dat je echt een bad-day hebt (flower)

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 17:23 ]

    Assassin schreef:
    Sorry maar ik snap er echt niks van.


    Desalniettemin: cheer up girl, ik hoop dat je een chille jaarwisseling hebt ^^.


    i put the fun in funeral


    Oké, dit wil ik even kwijt.

    Ik zou dus iets heel leuks gaan doen met me vrienden. De helft was al onderweg em het zou heel leuk worden. (er waren veel neven en nichten en zo) Een van hun wilde niet mee, dus die bleef thuis met de hond.
    En toen begon het.
    Mijn twee andere vrienden kwamen,(Lotte en Wesley) maar we vonden het zielig om ze weg te sturen. Dus ging een van hen mee en de ander bleef ook met de hond. Toen kregen mijn moeder en mijn tante ruzie, en ging mijn tante weg met mijn nichtje en zonder ons. Mijn nichtje wou niet eens! Toen gingen mijn broer, en Lotte en ik dus er heen en mijn moeder zou vuurwerk kopen dus zij kwam ons over twee uur weer ophalen. En toen mochten we er niet in omdat er niet iemand van 18 jaar bij was en we "niet op onszelf kunnen letten" We zijn 12 & 13! Maar het was dus "tegen de regels". Dus mijn vader was toevallig op de boot die dichtbij was dus we besloten daar heen te lopen in de kou.
    Ondertussen werdt het steeds later en dus steeds minder tijd. Na even op de boot te zijn geweest gingen we naar huis lopen in de kou en mijn moeder was daar gelukkig. Mijn moeder was ook steeds heel verdrietig en daar kan ik niet tegen. *medelijden* Ik was kapot moe en koud en ik dacht dat het leuk zou worden met mijn neefjes en nichtjes. Niet dus! Wat een k*t dag.

    ok, dat wou ik even kwijt.


    Geprobeerd om de spellingsfouten er uit te halen. En volgens mij is dus het verhaal: Ze gingen naar iets toe met de familie en zij zouden dus samen met hun tante daar blijven terwijl hun moeder vuurwerk zou halen. Maar haar tante en haar moeder kregen ruzie en haar tante ging weg met haar nichtje en die wilde niet. Toch heeft hun moeder hun daar naar toe gebracht en ging ze vuurwerk halen en zouden ze over 2 uur ze werk komen ophalen. Vervolgens mochten hun daar niet in omdat er niet iemand van 18 bij was. Ze gingen naar haar vaders boot die daar toevallig in de buurt was en hebben daar wat tijd door gebracht en zijn toen door de kou naar huis gelopen, haar moeder was nog steeds verdrietig en zij kan daar niet tegen. Ze dacht dus dat het een leuke dag zou worden maar dat werd het dus niet.

    Zover heb ik dit er uit kunnen begrijpen

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 17:34 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ah, dat is vervelend. Het is nooit leuk om je ouders verdrietig te zien .. Vandaag was dus niet zo geslaagd, jammer! Maar onthoud; morgen zal het vast beter worden! En, het is wel logisch dat ze jullie niet binnenlieten toen jullie vuurwerk wilden halen. 12 en 13 is gewoon te jong, volgens mij is er ook een regel dat alleen volwassenen (18+) het mogen kopen. Dat had je misschien kunnen weten, maar het blijft rot natuurlijk. Hopelijk heb je toch wat leuk vuurwerk weten te scoren!


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Assassin schreef:
    Sorry maar ik snap er echt niks van.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Het is niet heel moeilijk te begrijpen, en de 'vertaling' van EIias maakt het zelfs nog een stuk gemakkelijker. c:


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Nja, dat deel met haar vrienden ze moest, maar niet wou wegsturen, snap ik niet helemaal. Voor de rest lees ik een mottige familieruzie die het uitstapje verknald heeft...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noticed schreef:
    Ah, dat is vervelend. Het is nooit leuk om je ouders verdrietig te zien .. Vandaag was dus niet zo geslaagd, jammer! Maar onthoud; morgen zal het vast beter worden! En, het is wel logisch dat ze jullie niet binnenlieten toen jullie vuurwerk wilden halen. 12 en 13 is gewoon te jong, volgens mij is er ook een regel dat alleen volwassenen (18+) het mogen kopen. Dat had je misschien kunnen weten, maar het blijft rot natuurlijk. Hopelijk heb je toch wat leuk vuurwerk weten te scoren!


    Decisions are the endless uncertainties of life

    Dat is vervelend en ik snap het zeker dat je medelijden hebt met je moeder. Maar verder is alles releatief en zullen er zeker nog leukere dagen volgen. Dat je geen vuurwerk mag kopen is normaal, want het kan echt gevaarlijk zijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Thanks voor de reacties mensen.
    De dag daarna was beter maar als ik een k*t dag heb wil ik het gwn ff kwijt c:


    May StarClan light your path.