• Atlantis, de nieuwe serie van BBC. Nadat Merlin vorig jaar is afgelopen (no_chears) is BBC gekomen met iets nieuws.
    De serie speelt zich af in Atlantis en volgt jason! Pythagoras en Hercules in hun dagelijkse leven. Seizoen een is 28-12-2013 afgelopen.

    Wie kijkt de serie allemaal en wat vinden jullie ervan?

    De fans:

    Capaldi
    Fallenbadass
    xLout
    Square
    Elias
    Attenborough

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 11:42 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik kijk het! (: Moet alleen de laatste twee afleveringen nog even bij kijken haha. Ik kijk de serie voornamelijk omdat ik de band tussen die drie gewoon erg leuk vind.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Aah zo'n leuke serie!! Hebben julliie al de season final gezien!?


    If you don't know where you're going, any road will get you there

    xLout schreef:
    Aah zo'n leuke serie!! Hebben julliie al de season final gezien!?

    Oeh oeh ja ikke wel
    ik dacht bij aflevering twaalf al dat ze zijn moeder was. Maar het leek me zo'n dom idee en toen was het echt zo en toen was ik echt heel verbaasd. Maar ik vond het echt een geweldige aflevering.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Whut, een Atlantis fantopic? Waarom wist ik hier niet van? *O*
    Ik kijk het, ik ship het, ik gif het, ik schrijf er fanfic voor (op Q en op AO3) en ik heb er zelfs een aparte blog voor gemaakt (trianglesandbutts, heh) omdat mijn andere, voornamelijk Perciver georiënteerde blog anders overspoeld zou worden. Je zou kunnen zeggen dat ik het leuk vind, haha. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Whut, een Atlantis fantopic? Waarom wist ik hier niet van? *O*
    Ik kijk het, ik ship het, ik gif het, ik schrijf er fanfic voor (op Q en op AO3) en ik heb er zelfs een aparte blog voor gemaakt (trianglesandbutts, heh) omdat mijn andere, voornamelijk Perciver georiënteerde blog anders overspoeld zou worden. Je zou kunnen zeggen dat ik het leuk vind, haha. :3

    Oeh dat verhaal moet ik dan maar een keer gaan lezen.
    Oh en als je er giga van maakt heb je dan misschien ook een geweldige creatie voor dit topic?

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 23:28 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    (...)
    Oeh dat verhaal moet ik dan maar een keer gaan lezen.
    Oh en als je er giga van maakt heb je dan misschien ook een geweldige creatie voor dit topic?


    Aw, bedankt voor je reacties. ^^

    Maar uh, giga? Ohhh, gifs? Ik zou wel iets kunnen maken, maar dan moet ik wel weten wat je ongeveer zoekt. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Aw, bedankt voor je reacties. ^^

    Maar uh, giga? Ohhh, gifs? Ik zou wel iets kunnen maken, maar dan moet ik wel weten wat je ongeveer zoekt. (:

    Sorry autocorrectie. En mij maakt het opzich niet zo uit wat voor gif, alles van due serie is leuk om een gif van te zien.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Oei zet me erbij! Ben bijna bij de seizoens finale ;3 Ik dacht nog 2 afleveringen :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    EIias schreef:
    Oei zet me erbij! Ben bijna bij de seizoens finale ;3 Ik dacht nog 2 afleveringen :3

    Ik zet je erbij, succes albast met kijken (wbw)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    (...)
    Ik zet je erbij, succes albast met kijken (wbw)


    Ik hoop dat ik hem nog kan kijken met geluid. Aangezien ik eerst die verschrikkelijke film van 1D moet kijken vanwege een weddenschap. En die fans maken me panisch!

    Het enige dat het goed maakt is die 25 euro en dat ik nog wat leuke afleveringen te gaan heb van Atlantis en nog 2 andere series:3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    EIias schreef:
    (...)

    Ik hoop dat ik hem nog kan kijken met geluid. Aangezien ik eerst die verschrikkelijke film van 1D moet kijken vanwege een weddenschap. En die fans maken me panisch!

    Het enige dat het goed maakt is die 25 euro en dat ik nog wat leuke afleveringen te gaan heb van Atlantis en nog 2 andere series:3

    Zo heel erg is die film niet hoor. Als je het geluid niet al te hard zet overleef je het wel.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Zet mij er ook maar bij hoor! It's so asdfghjkl awesome yeah! Ik dacht dat ik ongeveer de enige was die het keek hihi.
    Ik heb alleen de seizoensfinale nog niet gekeken.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Capaldi schreef:
    (...)
    Zo heel erg is die film niet hoor. Als je het geluid niet al te hard zet overleef je het wel.


    Het is leuk als je rechter oor lichtlijk hoog gevoelig is is voor muziek en mijn linker voor 40% het geluid weg is. Dus ik moet mijn oortjes toch echt harder zetten en ik kan als ik ze laag zet het geluid niet goed oren :/ Dus ik ben gedoemd om te proberen overleven. :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial