• Ik heb me geprobeerd uit te drukken met een SA, zoals ik meestal doe als het mis is. Ik vind hem een beetje warrig geworden, maar hier kan je het vinden. Van het opschrijven worden dingen altijd duidelijker, maar ik weet dat dingen ook duidelijker worden als ik erover lees.
    Bedankt voor het lezen!

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 19:16 ]


    Your make-up is terrible

    Avarosa schreef:
    Eigenlijk horen we niet te zeggen dat het mooi is, want het is helemaal niet mooi dat je zo denkt. Dat hoort gewoon niet. Ik vind het heel sterk dat je het van je heb kunnen afschrijven en ik hoop dat het je geholpen heeft. Ik vind het altijd pijnlijk om via zulke schrijfsels te weten te komen hoe erg het met een persoon wel niet kan gaan.


    Bedankt voor je berichtje, dat betekent echt heel veel voor me.


    Your make-up is terrible

    Wauw, raakt me..
    Echt heel mooi geschreven!

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 2:09 ]


    they come, they go

    Ik wil niet zeggen dat het mooi is, want het is best -ik wil niet echt zielig zeggen dus ga ik maar met touching.- Door zulke teksten kom je erachter hoe iemand nu wel niet in mekaar zit. Of wat nu allemaal in iemands hoofd omgaat. Ik wil ook niet zeggen je nu te kennen, maar hrb wel zo'n idee hoe je nu echt in mekaar zit. Ik wil je zeggen dat je zoveel sterker bent dan je jezelf credits heeft. Jij kan het mss niet zien, maar anderen zullen het wel zien. (K)


    -

    Assassin schreef:
    (...)

    Bedankt voor je berichtje, dat betekent echt heel veel voor me.
    En ik meen het ook. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Erg mooi geschreven. Het kwam echt bij me binnen. Knap hoor!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jingle schreef:
    Ik wil niet zeggen dat het mooi is, want het is best -ik wil niet echt zielig zeggen dus ga ik maar met touching.- Door zulke teksten kom je erachter hoe iemand nu wel niet in mekaar zit. Of wat nu allemaal in iemands hoofd omgaat. Ik wil ook niet zeggen je nu te kennen, maar hrb wel zo'n idee hoe je nu echt in mekaar zit. Ik wil je zeggen dat je zoveel sterker bent dan je jezelf credits heeft. Jij kan het mss niet zien, maar anderen zullen het wel zien. (K)


    Het is niet erg sterk om het steeds op te geven hoor.


    Your make-up is terrible

    Avarosa schreef:
    (...)En ik meen het ook. (:

    Dank je. <3


    Your make-up is terrible