Lieve meisjes
Ik weet niet hoe ik precies moet beginnen, maar ik wil dit nu meteen kwijt! Ik dacht er al eerder aan om dit te gaan schrijven, maar ik wou liever wachten, toch kon ik het uiteindelijk niet laten. Het zit zo dat ik jullie wil laten weten hoe geweldig ik jullie vind. Ik zit hier misschien nog maar drie dagen terug na zo'n lange tijd weg te zijn geweest van dit topic. Ik kende jullie toen helemaal niet, buiten Gail en ik had toen door de drukte ook niet echt de tijd om hier zoveel tijd door te brengen en jullie te leren kennen. Nu heb ik jullie in deze paar korte dagen iets beter leren kennen, de ene al wat meer dan de ander. Maar ik heb eruit opgemaakt dat degene die ik hier tot nu toe al beter heb leren kennen echt geweldige mensen zijn! Ik had nooit gedacht dat ik me hier zo snel weer zou thuis voelen, dat jullie me zo snel in de groep zouden opnemen alsof ik hier al eerder zat en dat jullie al zo lief voor me zouden zijn. Ik ben blij dat dit topic bestaat en ik ben blij dat jullie hier in zitten. Tegenwoordig zijn er amper mensen te vinden waarmee ik echt goed om kan. Ik heb down momenten gekend in 2013 en niet zo lang geleden was ik Quizlet best beu aan het worden om een aantal redenen. Nu zit ik hier en wil ik niet meer weg. Ik vind de sfeer hier gezellig, jullie zijn gewoon zo aardig en uiteraard ook omdat dit een One Direction topic is. Opeens lijkt Quizlet weer stukken leuker, alleen om dit geweldig topic. Ik moest eerder zijn terug gekomen of moest toen gewoon blijven, maar laten we dat achterwegen laten want ik ben er nu en ik geniet van dit topic. Bedankt dat jullie me zo opnemen in de groep en dat jullie zo aardig tegen me zijn. Ik voel me - zoals ik al eerder heb verteld hier - echt thuis. Dit topic is leuk, maar jullie zijn geweldig en stuk voor stuk echte schatjes!
xx