• Helloooo..

    Ik ben van plan om een nieuw verhaal te beginnen, maar ik kan geen naam bedenken !
    Dus daarom dacht ik, waarom maak ik iet gewoon een topic aan, waarin ik jullie om hulp vraag (:

    Het verhaal gaat over One Direction (die niet bestaan). Ze zitten allemaal bij elkaar op school en zijn de 'bad boy' groep. Amy (die overigens nog een achternaam nodig heeft) is net verhuisd en is dus ook nieuw op school. Op de school waar de jongens op zitten zijn alle meiden van die tutjes die allemaal met make-up en roze bezig zijn (Niet dat daar iets mis mee is), Amy daar in tegen is een meisje dat alleen met hoge uitzondering roze draagt. Zij is net als de jongens meer een 'badass'. De eerste dag dat Amy naar haar nieuwe school gaat word ze aangestaard en krijgt ze dus veel aandacht. Ze valt ook op bij de jongens, die na een tijdje allemaal gevoelens voor haar krijgen. Ze gaan allemaal veel gekke dingen doen, om ervoor te zorgen dat Amy op hen valt. Er komt dus een hele fight over/voor Amy.

    Nu heb ik alleen nog een titel nodig..
    Ideeën?

    Loveee x


    May the odds be ever in your favour...


    Een vriendin had The War Of Love voorgesteld..

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 11:42 ]


    May the odds be ever in your favour...

    Uhh heb je al een soundtrack of zo? Meestal doe ik een lied titel, of een stukje uit de tekst van het lied.


    Alleen maar tranen van geluk

    Rowling schreef:
    Uhh heb je al een soundtrack of zo? Meestal doe ik een lied titel, of een stukje uit de tekst van het lied.


    Die ben ik nog aan het zoeken..
    Bedankt voor de tip (:


    May the odds be ever in your favour...

    A girl like nobody else
    She's the badass

    Sorry, ik ben hier niet zo goed in haha.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 21:28 ]


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Infinito schreef:
    A girl like nobody else
    She's is the badass

    sorry, ik ben hier niet zo goed in.. hahaa


    Ik ook niet hoor hahah,
    maar ik denk dat ik er wel wat mee kan (:


    May the odds be ever in your favour...

    She's the mystery of She's the one.


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb een naam gevonden die ik ga gebruiken..

    Bedankt voor jullie hulp (:
    x


    May the odds be ever in your favour...