• Harry, Louis, Liam Niall en Zayn (De punkversies.) maken al een aantal jaar duidelijk dat in de school hun regels gelden, en als je slim bent houd je je ook aan die regels. Ook al is vrijwel iedereen hun slachtoffer, ze hebben zo hun vaste groepje dat ze het leven extra zuur maken, een groep van vijf meisjes. Het getreiter is op een gegeven moment zo erg, dat de meisjes bijna niet meer naar school durven. Maar op een dag slaat haat over op liefde...



    Rollen:

    De jongens:
    Zayn Javadd Malik: KiliOfDurin
    Niall James Horan: Knetterdisco
    Louis William Tomlinson: Knetterdisco
    Harry Edward Styles: Tenacious
    Liam James Payne: Kendizzzzle

    De meisjes:
    -Meisje van Liam: Mackenzie Zoë Reaser: Imagines
    -Meisje van Harry: Tauriel Wendy Smith KiliOfDurin
    -Meisje van Zayn: Nicoletta Hope Martin: Kayal
    -Meisje van Niall: Anna Jane "AJ" Valentine: SnowHeart
    - Meisje van Louis: Gereserveerd door: 1DMEGAFAN

    Extra rollen:
    Zusje van Liam. Samantha Brooke Payne: JustLovegood
    Invullijstje:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk + Foto:
    Extra:
    Voorkeur jongen die je het leven zuur maakt:


    De regels.
    Geen oneliners.
    Zeg het even als je voor een langere tijd niet kunt reageren.
    Reserveringen blijven maximaal 48 uur staan.
    Minimaal 2 keer per week reageren, graag even melden als dat niet lukt, dan kan ik er rekening mee houden.
    Niemand uitschelden, of buitensluiten.
    Minimaal 150 woorden, iedereen heeft wel eens een mindere dag, maar laat het niet al te vaak gebeuren.
    OOC graag tussen () [] --
    Als je zonder iets te zeggen een week niets van je laat horen, lig je er uit.
    Ideeën zijn altijd welkom.
    Alleen kendizzzzle maakt de nieuwe topics aan.
    1D bestaat niet in dit topic.
    Enjoy.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 19:00 ]


    How far is far

    komt in orde XD


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [HelloSweety -> KiliOfDurin
    Ik miste toch mijn oude username]


    Bowties were never Cooler

    Speeltopic 1


    How far is far

    Knetterdisco schreef:
    Volledige naam:
    Louis William Tomlinson
    Leeftijd:
    Hij is 18 jaar
    Innerlijk:
    Hij geeft niets om anderen, lijkt iedereen om zich heen te haten, op zijn vrienden na. Het is niet dat hij zo kil en afstandelijk wíl zijn, meer dat hij niet anders kán. Door alles wat hij heeft meegemaakt kan hij bijna niet meer liefhebben. Doet hij dat toch, vertrouwt hij je nooit voor de volle honderd procent. Daarom laat hij nooit zijn ware ik zien: een kwetsbare jongen die gewoon iemand wil die echt van hem houdt. Hij denkt te veel na en denkt dat hij alle fout doet, dat alles zijn schuld is. Hij denkt dat hij zo'n zwaar leven verdient en is totaal niet blij met zichzelf. Naar de buitenwereld is hij bijna emotieloos maar agressief, heeft hij een ontzettend kort lontje. De meeste mensen lopen dan ook met een grote boog om hem heen. Doe je dat niet, kan je sowieso wel een harde duw verwachten. Louis heeft zwarte humor, lacht om dingen die niet om te lachen zijn. Zijn grappen zijn kleinerend en altijd wel een beetje beledigend, zelfs naar zijn vrienden toe. Louis is een jongen van puur leedvermaak, geniet ervan als andere mensen lijden. Toch vindt hij het ergens wel zielig, maar stopt er niet mee.
    Uiterlijk + Foto:
    Zijn armen en rug zijn volgetatoëerd met allerlei tekeningen, ook op zijn borst zit een grote tatoeage van een tijger. Hij heeft een lip- en wenkbrauw-piercing.
    Extra:
    Hij woont op zichzelf, omdat zijn moeder is overleden aan een auto-ongeluk toen hij vijftien was en met zijn vader had hij altijd ruzie. Louis heeft een drugsverslaving, gebruikt om zijn problemen te vergeten. Het is niet zo dat hij meteen 'doodgaat' als hij een dag niet gebruikt, maar hij voelt zich dan zo zwaar klote dat hij zijn bed het liefst niet uitkomt, en als hij dat wel doet is hij honderd keer agressiever dan normaal. Je wil dan ook echt niet in zijn buurt komen, zelfs als zijn beste vrienden niet. Louis is al een paar keer opgepakt door de politie voor vandalisme en agressiviteit en één keer voor diefstal. Hij heeft zelfs een tijdje in de cel gezeten, maar daarover praat hij nooit. Hij speelt piano en schrijft liedjes, hij houdt van zingen en legt er al zijn emoties in. Toch zal hij nooit zingen waar iemand anders bij is, omdat hij dat gewoonweg niet durft.


    Maar wat vinden jullie eigenlijk van Louis? Goed genoeg zo?

    Ik vind Louis goed zo ^-^


    How far is far

    Volledige naam: Samantha Brooke Payne (maar word het liefst brooke of sam genoemd.)
    Leeftijd:18 jaartjes jong verjaard op 19 mei.
    Innerlijk:Brooke was altijd best verlegen en stil. Ze zat bij Liam op school en werd ook best veel gepest maar toen liam te hard werd gepest is hij van school veranderd en brooke ging mee. Ze heeft altijd op gekeken naar haar broer en geeft heel veel om hem. Toen ze 16 was heeft ze haar eerste tatoo laten zetten ze vond het mooi en cool staan daarna zijn er nog veel bij gekomen. Brooke is heel gesloten en bijna gemeen tegen iedereen ze is heel erg gekwetst vroeger en wil liever gehaat dan geliefd worden. Ze vertrouwt alleen liam zijn vrienden en haar familie waar ze soms ook wel gemeen tegen kan doen gewoon omdat ze zo gesloten is. Stiekem kan ze zich zelf niet uitstaan en heeft ze het heel moeilijk met zich zlef
    Uiterlijk + Foto:Brooke heeft Heldere blauwe ogen en lange bruine haren die tot iets onder har borsten komen. Ze is 1 meter 75 best dun en tenger gebouwd.



    Extra: Ze speelt viool maar daar weet niemand iets van zelfs Liam niet . Ze speelt graag viool maar dat vond ze niet echt stoer dus meestal doet ze dat ergens stiekem na school. Ze tekent ook nog en snijd zich zelf maar daar weet ook niemand iets van.

    (is ze goed zo ?)

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 18:44 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Ik vind haar goed ^-^


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    Ik vind haar goed ^-^


    Komt er ook een praattopic?

    Oeps, ja vergeten, ik ga het nu doen (:


    How far is far

    Wat is een praattopic? :$

    Daar praten we in met z'n allen om dat in het speeltopic te voorkomen (:


    How far is far

    Ooooohh, oke. (Eigenlijk had ik dat zelf ook kunnen bedenken maar ik was daar weer eens te lui voor xD)

    Sorry dat ik het niet heb ingevuld maar ik was een hele dag weg met mijn ouders.
    Nu ga ik meteen beginnen


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''