• NEEM ALLEMAAL LIEF EVEN EEN ABO OP MIJN NIEUWE STORY. *O*
    EN OOK OP DIE VAN RANI. *O*
    LOUIS FUCKING TOMLINSON. *O*







    Maak kennis met; Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai! *O*

    Berna - Hybris - 9 november | 17
    Lieke - Beelen - 8 maart | 16
    Miriam - Brashares - 5 maart | 14
    Anouk - Weisberger - 17 maart | 16
    Gabriëla - Boilesen - 29 december | 16
    Aniek - MeIlark - 24 december | 15
    Melissa - Vacilando - 22 januari | 15
    Marlijn - Starckey - 24 december | 15
    Noek - Hybra - 27 juni | 15
    Marie - Daddario - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 13
    Aline - Cage - 14 maart | 13
    Rani - Tomliinson - 13 juni | 18
    Crystal - Begin - 25 november | 12
    Sylvie - Syliam - 18 juni | 19
    Gail - Jingle - 20 juni | 17




    BOE.
    Neem een abo op de story van Noek, Nikki en mij. (:
    EN STEM ALLEMAAL OP MELIEKE. :-D




    Afwezigheden:
    Marlijn & Aniek: 28 december t/m 6 januari.
    Melissa: 3 t/m 5 maart.
    Lieke: 13 t/m 17 maart.

    MEDEDELING: Gab wordt deze week 17.

    Ik ben echt blij dat ik bij dit topic zit. Jullie zijn zo lief! I love you guys <'3 x Aline

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 11:37 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Beelen schreef:
    (...)

    Nah, leuk toch? :'D


    Jap, ik vind het erg gezellig (:

    Al hoop ik niet dat die meisjes die ik in het echt ken hier bij komen. Ik weet niet of ik hier dan nog wel wil blijven :')

    Cage schreef:
    (...)

    Die over Dana en Jack, zeker? Ik zag je reactie. Ik vind het ook een erg goed verhaal. Ik geef sowieso de voorkeur aan OP. Die moeten hier ook een kans krijgen (:


    Ja! Geweldig verhaal! Die zou ik zo aan iedereen aanraden. (: En ja, in dat laatste heb je gelijk, want de meeste 1D verhalen zijn allemaal zo standaard en lijken op elkaar... Niet dat ik het niet leuk vind om te schrijven of te lezen, maar zolang de verhaallijn maar origineel is enzo.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Beelen schreef:



    This

    Cage schreef:
    (...)

    Jap, ik vind het erg gezellig (:

    Al hoop ik niet dat die meisjes die ik in het echt ken hier bij komen. Ik weet niet of ik hier dan nog wel wil blijven :')


    Mooi zo. (:
    Ken je hier nog meer mensen van RL? Omg, dat zou ik niet willen, haha.
    Diegene door wie ik op Q kwam, die zit niet meer op Q. ;3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Begin schreef:
    De shipnaam moet aangepast worden naar Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai. (:


    Oh ja, goed dat je het zegt. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    I came in like a wreeeecking ball. :Y)


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Beelen schreef:
    (...)

    Mooi zo. (:
    Ken je hier nog meer mensen van RL? Omg, dat zou ik niet willen, haha.
    Diegene door wie ik op Q kwam, die zit niet meer op Q. ;3


    Ik was toen HP-Fanfics aan het zoeken en toen kwam ik op het account van Square terecht. (:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Waarom doet mijn gif het nou niet?
    Huh, nu opeens wel..

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 11:39 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Beelen schreef:
    (...)

    Ja! Geweldig verhaal! Die zou ik zo aan iedereen aanraden. (: En ja, in dat laatste heb je gelijk, want de meeste 1D verhalen zijn allemaal zo standaard en lijken op elkaar... Niet dat ik het niet leuk vind om te schrijven of te lezen, maar zolang de verhaallijn maar origineel is enzo.


    Je moet ook eens een kijkje nemen bij de verhalen van Insurgent. Die zijn ook erg goed, maar veel zijn wel science-fiction. Het speelt zich af in de toekomst enzo, maar heti s wel reëel. Ze heeft een vierdelige serie geschreven en het is erg goed. Al wel afgelopen, maar je moet eens kijken. Ik weet alleen niet meer hoe het eerste deel heet :$ 1, 2, Stand, Caged Bird. Miss Luck belongs to the brave, maar dat kan ook een andere story van haar zijn :')

    Begin schreef:
    (...)

    Ik was toen HP-Fanfics aan het zoeken en toen kwam ik op het account van Square terecht. (:


    Ik hoor altijd van vele dat haar stories inderdaad super goed zijn. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Cage schreef:
    (...)

    Je moet ook eens een kijkje nemen bij de verhalen van Insurgent. Die zijn ook erg goed, maar veel zijn wel science-fiction. Het speelt zich af in de toekomst enzo, maar heti s wel reëel. Ze heeft een vierdelige serie geschreven en het is erg goed. Al wel afgelopen, maar je moet eens kijken. Ik weet alleen niet meer hoe het eerste deel heet :$ 1, 2, Stand, Caged Bird. Miss Luck belongs to the brave, maar dat kan ook een andere story van haar zijn :')


    Idk. Ik heb het niet zo op science-fiction, zoals je weet. :'D En sowieso moet ik dan midden in de nacht gaan lezen, haha, want overdag heb ik daar nooit zin omdat Q langzaam weer wat lavender aan het worden is. xd


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Beelen schreef:
    (...)

    Ik hoor altijd van vele dat haar stories inderdaad super goed zijn. ^^


    Ik vind ze inderdaad heel leuk, haha.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Beelen schreef:
    (...)

    Mooi zo. (:
    Ken je hier nog meer mensen van RL? Omg, dat zou ik niet willen, haha.
    Diegene door wie ik op Q kwam, die zit niet meer op Q. ;3


    Ja, shitzooi. Berna en nog vijf mensen uit mijn klas D: Waarvan één sowieso een Directioner is. Als een van hen of meer bij dit topic komt, bent ik weg :c


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Cage schreef:
    (...)

    Ja, shitzooi. Berna en nog vijf mensen uit mijn klas D: Waarvan één sowieso een Directioner is. Als een van hen of meer bij dit topic komt, bent ik weg :c


    Neeee, je mag niet weg. Maak een ander account aan waarop je heel braaf bent en zeg dan dat dat je account is. (A)


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.