• Hoi iedereen ^^
    Ik wil deze armband gaan bestellen bij Mini In The Box, maar ik weet niet of het wel een eerlijke site is/hoe lang het duurt voordat het is bezorgd. Heeft iemand ervaring met Mini In The Box?

    De armband:



    De site:
    KLIK

    Alvast bedankt ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Is wel betrouwbaar, en ook nog is heel goedkoop.
    Ik heb er iphone hoesjes gekocht ^^ En zit er ook aan te denken die armband te kopen of andere dergelijke dingen =3
    Ik heb er ook een keer een gamemuis gekocht.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 21:05 ]

    Ik heb er wel eens iets besteld en het duurt even voordat het aankomt maar de spullen zijn prima :)


    .

    Mijn zus heeft er een lolita kleedje bij besteld als cadeau voor mij en de kwaliteit is nogal slecht, jammer genoeg.. Let ermee op dat het een Amerikaanse site is, dus je moet invoerrechten betalen. Toen ik iets uit Japan bestelde was dit rond de 30 euro. Mijn zus heeft ook invoerrechten moeten betalen op dat kleedje, maar ze wou niet zeggen hoeveel..
    Zijn er geen Europese sites die zulke dingen verkopen? Dan moet je geen invoerrechten betalen, dus dat zou goedkoper moeten zijn.

    Edit: Oh wacht, ik praat over Lightinthebox, maar aangezien de namen zo op elkaar lijken, denk ik niet dat er veel verschil op die sites zit. Invoerrechten zul je dus nog altijd moeten betalen.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 12:48 ]


    Let the Night embrace you

    Jinxed schreef:
    Mijn zus heeft er een lolita kleedje bij besteld als cadeau voor mij en de kwaliteit is nogal slecht, jammer genoeg.. Let ermee op dat het een Amerikaanse site is, dus je moet invoerrechten betalen. Toen ik iets uit Japan bestelde was dit rond de 30 euro. Mijn zus heeft ook invoerrechten moeten betalen op dat kleedje, maar ze wou niet zeggen hoeveel..
    Zijn er geen Europese sites die zulke dingen verkopen? Dan moet je geen invoerrechten betalen, dus dat zou goedkoper moeten zijn.

    Edit: Oh wacht, ik praat over Lightinthebox, maar aangezien de namen zo op elkaar lijken, denk ik niet dat er veel verschil op die sites zit. Invoerrechten zul je dus nog altijd moeten betalen.


    Ik hoefde geen invoerrechten te betalen, dus ik denk van niet en deze site verkoopt geen kleding.


    .

    BurningFlame schreef:
    (...)

    Ik hoefde geen invoerrechten te betalen, dus ik denk van niet en deze site verkoopt geen kleding.

    Ik ken iemand die daar werkt, haha. Of, nou ja, werken... Ze helpt in ieder geval mee met de site.
    Het is dus echt wel betrouwbaar.
    Het enige probleem is dat de verzendtijd wel kan oplopen tot drie maanden.

    Het kost enige tijd maar je onvangt het wel gewoon als alles goed gaat.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Jinxed schreef:
    Mijn zus heeft er een lolita kleedje bij besteld als cadeau voor mij en de kwaliteit is nogal slecht, jammer genoeg.. Let ermee op dat het een Amerikaanse site is, dus je moet invoerrechten betalen. Toen ik iets uit Japan bestelde was dit rond de 30 euro. Mijn zus heeft ook invoerrechten moeten betalen op dat kleedje, maar ze wou niet zeggen hoeveel..
    Zijn er geen Europese sites die zulke dingen verkopen? Dan moet je geen invoerrechten betalen, dus dat zou goedkoper moeten zijn.

    Edit: Oh wacht, ik praat over Lightinthebox, maar aangezien de namen zo op elkaar lijken, denk ik niet dat er veel verschil op die sites zit. Invoerrechten zul je dus nog altijd moeten betalen.


    Ik geloof dat als je onder de 20 euro blijft met je bestelling, je geen invoerrechten hoeft te betalen.
    Dit was in ieder geval bij mij wel zo! Staat geloof ik ook op de site zelf (:


    02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran

    Ik heb een keer een heleboel spullen gekocht daar, helaas heeft de douane het onderschept en kwam er een boute overheen van €200. de reden dat ze zo goedkoop zijn is namenlijk dat ze allerlij soorten belasting omzeilen. Illegaal dus.


    As long as there is hope, there is life.

    IK WIL DIE ARMBAND OOK!!

    ontopic: ik wel dat het betrouwbaar is anders zou niemand daar bestellen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb precies dezelfde van Ebay gehaald, en die ging heel snel alweer kapot. En ik heb daar ook een paar hoesjes besteld, maar die pasten niet helemaal goed om mijn telefoon.