• ik schrijf samen met iemand this story ||Twilight & Vampire Diaries || Fantasy is Real ||
    Een tweeling,Josephine en Camille enkel het haarkleur verschild.
    Allebei houdend van twee series genaamd Twilight en Vampire Diaries. Al zijn sommige stukken nogal vies..
    Ze werden blij toen ze gingen verhuizen, namelijk naar de stad Forks. Daar wouden ze graag op vakantie, want daar woonden de Cullen vampieren in de film Twilght. Al wisten ze dat ze niet bestonden, wouden ze dat ze naar alle plekken konden. Nu was dat dus zo, alleen zouden ze er niet op vakantie gaan maar er gaan wonen!
    en nu zou ik graag de
    -moeder van de tweeling
    -de vader van de tweeling

    -een jongen(vampier) die vriendje van Camille wordt
    -en eenjongen (die in het geheim een engel is)^
    -en een beste vriendin van de tweeling :)
    BV:Naam: Camille Sheppard
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk: Zoals Camilla alleen donkerbruin haar met wat blonde lokken erin.
    Innerlijk: Goede punten: Aardig, behulpzaam
    Slechte punten: Ongeduldig, Word snel boos en brutaal.Hobby's : Zingen & Dansen (niet dat ze het goed kan...) uuhm Zwemmen...
    extra:/

    Invul lijst:

    Rol:

    Naam:

    Leeftijd:

    Uiterlijk:

    Innerlijk:

    Likes:

    Dis likes
    Extra:

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 14:24 ]


    CHAOS

    Ik vul de beste vriendin wel in!


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rol: Beste vriendin van de tweeling.
    Naam: Wren Elizabeth Reid. Geen bijnamen omdat haar naam al vrij kort is en er niet veel van te maken is, het is gewoon Wren.
    Leeftijd: Ze is nu achttien jaar oud en Wren was jarig op twaalf december.
    Uiterlijk:


    Ginny Gardner.
    Innerlijk:
    Likes:
    Dislikes:
    Extra:

    Ik maak hem nog af!


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    ;)


    CHAOS