• Ik vond hier nog geen topic over dus open ik er eentje.=D
    Hier kun je dus je gekregen kerstcadeaus en de kerstcadeaus die je hebt gegeven posten.=)

Ik heb van mijn ouders, broer en zijn vriendin drie keer rituals shampoo met bodylotion en olie gekregen, een sjaal en een bijdpassende muts, one direction en justin bieber parfum, een drie in een boek en een extra boekje, badschuim met lipgloss en bodylotion, een kussen wat je in de magnetron kan opwarmen, twee 24hours lipstick, een haarklem met diamantjes, twee armbandjes van de six en een ring.

Daarnaast heb ik van mijn opa 100 euro gekregen en van mijn opa en oma 50 (inclusief wat geld voor me rapport.)

Ik ben erg blij met mijn cadeaus ondanks dat er dingen bij zitten die ik niet vroeg en er een kleinigheid mist die ik graag had gehad, ik weet immers dat er mensen zijn die niet eens kerst kunnen vieren. Ik wil dus ook niet ondankbaar overkomen.=)

Ik heb mijn broer een boek en een fles drank gegeven, mijn vader ook een fles drank, mijn moeder een flesje parfum en mijn broers vriendin een huispak.=)

[ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 21:20 ]

You were born original, don't die as a copy.

Zo te zien hebben sommige pech en andere flink geluk.^^

Ik heb een jurkje gekregen, parfum en een armband. (De helft van de cadeautjes heb ik zelf betaald maar whatever. Het gaat mij om de gezelligheid.)
    Wij hebben dit jaar geen sinterklaas gevierd en nu dus wel kerst.

:)

Gilbertson schreef:
    Ik heb een jurkje gekregen, parfum en een armband. (De helft van de cadeautjes heb ik zelf betaald maar whatever. Het gaat mij om de gezelligheid.)
    Wij hebben dit jaar geen sinterklaas gevierd en nu dus wel kerst.

Wij vieren nooit sinterklaas masr dat vind ik dan ook niet zo belangrijk.=) Een feest in een maand is goed genoeg.:'D

Ik heb het boek Under The Dome gekregen, The Key - Justin Bieber (Ben echt geen fan van hem, maar dat luchtje is zo ontzettend lekker!), een superleuk gebreid vest, shirtje, de Twilight Saga dvd set. (:

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Ik kreeg een trui. En een cadeaubon voor de kruidvat. That's all.

Twee paar schoenen, een paar van Nike en een paar van British Knights :]

El Diablo.

Wij vieren alleen Sinterklaas met cadeaus.

The universal language of art.

Ik heb een hele nieuwe set aan make-up borsteltjes en kwastjes gekregen, een boekje, een nieuwe sjaal / muts / handschoenen en een staatslot ^^'

We need a bigger boat.

Navi schreef:
    Ik heb een hele nieuwe set aan make-up borsteltjes en kwastjes gekregen, een boekje, een nieuwe sjaal / muts / handschoenen en een staatslot ^^'

Nu nog even de jackpot winnen haha.:'D

Ik ga morgen als ik thuis ben een foto maken.

Maar ik heb een fotokader met foto's van het liefje en ik, 2x Alice in Wonderland dvd, een WiFi-versterker en een fles donkere Grimbergen. =)
    Morgen kom ik thuis, maar thuis doen wij niet aan Kerstmis. Dus daar krijg ik niets. =)

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Een fanboek en Midnight Memories van 1D - like the fuck, wat ben ik daarmee? - een gsm-hoesje, luidsprekers, kralen en een USB-stick.

[ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 22:47 ]

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

2 Pyjama's, een shirt, een blouse, 10 lipglossen met cola, fanta en sprite smaken, Our Moment parfum en douchegel, oorbellen en armbandjes. En ik weet dat ik morgen nog een aantal dingen krijg. (:
    Met Sinterklaas krijg ik meestal 1 of 2 cadeautjes bij m'n moede, maar bij m'n vader vieren we alleen kerst.

Do what people say you can't.

Wauw, wat zijn mensen hier weer lekker verwend! ^^

Ik heb niets.

Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

ik krijg morgen cadootjes. zal t dan wel laten weten ^^

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Leuk! ^^

Wij hebben Sinterklaas gevierd, dus thuis doen we met Kerst niet aan cadeautjes. In Duitsland vieren ze echter juist wel Kerst met cadeaus en doen ze vrijwel niets aan Sinterklaas, en morgen ga ik voor Tweede Kerstdag naar de Duitse kant van de familie. Meestal krijgen we daar nog iets kleins van mijn oma. Vroeger was het meestal een spelletje of zo, maar sinds een paar jaar vaak gewoon een tasje met wat fruit, noten, een heleboel chocola en wat geld, want dat is wat gemakkelijker te organiseren met acht tieners als kleinkinderen, haha. (:

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan