• Wel, als ik een bericht wil versturen dan zegt hij heel de tijd 'verzenden bericht mislukt, controleer details en probeer opnieuw.' Doe ik dat, gebeurt er juist weer hetzelfde... Als ik dan mijn berichtje dat ik wil verzenden wat aanpas en het dàn verzend werkt het soms wel, maar dan komt het gewoon niet aan. Weet er iemand hoe dit komt? Het is echt héél irritant... -_-'


    Tanya is de beste.

    heb je dan wel berijk of.... beltegoed...?
    en anders ligt het denk ik aan je mobiel dat hat ik ook met een oude sendo ik weet die sijn slegt...
    dus toen hat ik en motorola een lelijke rose die deed dat soms ook maar dan kwam het smsje pas een week later aan:S nu heb ik een samsung en is het me nog nooit overkomen...


    balub ^^.

    heb je dan wel berijk of.... beltegoed...?
    en anders ligt het denk ik aan je mobiel dat hat ik ook met een oude sendo ik weet die sijn slegt...
    dus toen hat ik en motorola een lelijke rose die deed dat soms ook maar dan kwam het smsje pas een week later aan:S nu heb ik een samsung en is het me nog nooit overkomen...

    Ja, ik heb al mn blokjes van berijk... Dus daar kan het al niet aan liggen. Beltegoed heb ik ook, zelfs heel veel want ik heb zo met 3000 gratis smsjes... =S

    Pfft, misschien ligt het gewoon aan die stomme gsm. -_-'


    Tanya is de beste.

    Myn GSM werkt ook nii meer tegeoi hoowr :)
    Hy gedraagft zich alsof hy afstaat &'nd als je hem openklapt, blijft er een tydje wit scherm staan &'nd dan moet ik ermee slaan &'nd DAN werkt hy pas :8
    Suckende GSM's Ö
    xx


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Myn GSM werkt ook nii meer tegeoi hoowr :)
    Hy gedraagft zich alsof hy afstaat &'nd als je hem openklapt, blijft er een tydje wit scherm staan &'nd dan moet ik ermee slaan &'nd DAN werkt hy pas :8
    Suckende GSM's Ö
    xx

    Mwahaha, heb ik ook soms x'D


    Tanya is de beste.

    MIJN MA EN PA HADDEN DAN VANMIDDAG OOK o.ô! Die bleven dat gewoon proberen tot het pas lukte. Misschien had dat netwerk of zo problemen x'D


    What's wrong whit loving someone?