• De Top 2000 is weer van start gegaan, Dat is een reden voor een klein feestje.
    Laten we met zn allen wachten op de nummer 1 die toch wel de Bohemian Rapsody word :)
    De radio staat aan dus ... feesten maar >.<

    Its going to be Legen .... wait for it .......

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    De eerste twee uur zitten erop! c: Nog maar 154 uur te gaan!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ben groot fan! ^^ Natuurlijk heb ik op de beste band van de wereld Muse gestemd en o.a. Pearl Jam, Queen, Radiohead, Coldplay, etc. (:
    Ik vind het alleen wel jammer dat er dingen als Katy Perry en zo in komen te staan de laatste paar jaren... Maar gelukkig overwint Bohemian Rhapsody alles. ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Volumia nu <33 Hier heb ik op gewacht ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ben vergeten te stemmen dit jaar :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    heerlijk <3


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik was toch wel verbaasd toen ik zag dat One Direction erin staat met Story Of My Life. Ik ben groot fan, maar ik ben toch wel gewend dat er andere muziek in staat haha. Maar ja, aan de andere kant staan er in deze editie toch weer wat nieuwere artiesten (Ed Sheeran, Katy Perry, Rihanna, The Script, dat soort dingen), want die lijst gaat natuurlijk ook met z'n tijd mee.

    Ik hoop btw Eagles - Hotel California op nummer 1 gaat staan, maar verwacht dat de Bohemian Rhapsody op 1 staat haha.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 22:17 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Top 2000, daar luister ik ieder jaar naar! Maakt me niet uit wát erin staat :p Ben wel verbaasd dat One Direction erin staat, alhoewel dat wel te verwachten was (: Ik vind dat niet zo erg.


    Tijd voor koffie.

    GreaterGood schreef:
    Top 2000, daar luister ik ieder jaar naar! Maakt me niet uit wát erin staat :p Ben wel verbaasd dat One Direction erin staat, alhoewel dat wel te verwachten was (: Ik vind dat niet zo erg.


    Gelukkig staan ze er wel in met Story Of My Life in plaats van met Best Song Ever, haha. Ik heb toch het idee dat Story Of My Life wat meer 'geaccepteerd' wordt door mensen die er niet zo van houden.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    En de top 2000 staat weer aan :] Over sommige liedjes ben ik best wel verbaasd dat ze erin staan en sommigen heb ik ook liever weg (nee, nu duid ik niet gelijk op One Direction, maar bijvoorbeeld Glennis Grace met Afscheid weer. Ik vind het zo verlept dat Volumia met dat liedje dan zo fucking laag staat en zij in de 1600 nog wat).


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bash schreef:
    Ik ben vergeten te stemmen dit jaar :c


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Guys, het is allang bekend wie op 1 staat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    We zijn bijna bij eerste nummer van The Cure.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik hou van de top 2000 :D
    Behalve dat de 2 liedjes van mijn lievelingsband die er in staan allebei in de nacht zijn -_-


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Jaaaa, Racoon is nu ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    De nummer één blijft geweldig.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."