• Vinden jullie niet?
    Ik dus wel.


    *He's the one.

    In spammen maar dat ga ik niet doen want anders heb ik een 5de ban aan me been x'D


    *He's the one.

    Spammen is gewoon leuk,maar dat mag nergens.
    En mijn piercing koste 32,50^^


    Music is the new sex

    CHARISSA! Negeer mij niet --' IK BEn xPLOPMELK you know x]


    I'll Destroy All That You Have.

    Oké krijg ik dus nooit, ik wil dat al kei lang maar ik durf het niet vragen x'D


    *He's the one.

    CHARISSA! Negeer mij niet --' IK BEn xPLOPMELK you know x]



    Hahaha Hoi lieofrd, maar je moet weten dt je jezelf nu verraard x'D


    *He's the one.

    Ik heb gewoon gezegd,of ik wil een tatoo of een piercing. Mocht allebei niet,toen ging ik dreigen,mocht nog niet. Waren we in de stad,kwamen we een meisje tegen die dat ook had. Zei ik: Kijk mam,dat wil ik. Gata mijn moeder voor dat meisje staan-_- O ja,dat is wel mooi Rach, Toen mocht het^^


    Music is the new sex

    Endan --' Ik spam niet ofseu hé mij kunnen ze geen band gven want i ben nieuw en heb nog géén waarschuwingen enzoo x] Yeah! Ik heb leker vakantie x]


    I'll Destroy All That You Have.

    Endan --' Ik spam niet ofseu hé mij kunnen ze geen band gven want i ben nieuw en heb nog géén waarschuwingen enzoo x] Yeah! Ik heb leker vakantie x]


    Ik snap het x'D


    *He's the one.

    Ik heb gewoon gezegd,of ik wil een tatoo of een piercing. Mocht allebei niet,toen ging ik dreigen,mocht nog niet. Waren we in de stad,kwamen we een meisje tegen die dat ook had. Zei ik: Kijk mam,dat wil ik. Gata mijn moeder voor dat meisje staan-_- O ja,dat is wel mooi Rach, Toen mocht het^^


    OMG ik wil jouw Moeder, Ruilen??
    Jij krigjt de mijne.


    *He's the one.

    Is goedx'D Maar ik ga even eten,kom zo terug. Byee<3


    Music is the new sex

    OMG je bent echt gek x'D
    Ik moet wahcte op me moeder -_-'


    *He's the one.

    ik ben er ook :D en ik oowk nler xD
    maar ike zit nu op school xD


    A Noble was Born in Chaos

    Nauw wij mogen niet op Andere sites tijdesn lesuren dan die waar we op moeten zitten, ze controleren dat -_-'


    *He's the one.

    Ik ben er

    Alleen moet zo weer naar school

    Jij bent thuis komen eten x'D


    *He's the one.