Ik ben sinds een paar weken weer aangespoord om te gaan werken door mijn ouders. En het komt wat traag op gang, maar de hele tijd als mijn ouders er weer over beginnen, krijg ik angst aanvallen, hoofdpijn en alles wordt helemaal slap. Ik werk al vanaf mijn vijftiende, en heb dit altijd al gehad, maar het lijkt steeds erger te worden. Ook vorig jaar had ik een super leuke baan, maar toch had ik elke ochtend weer angst aanvallen en kreeg ik hoofdpijn en buikpijn als ik er weer aan dacht: ''morgen weer werken...'' Terwijl ik toch een leuke baan had.
Het is niet dat ik niet wil werken, want ik wil super graag mijn eigen geld verdienen. Het komt gewoon uit het niets. En als ik moed verzameld heb om te bellen naar het bedrijf of winkel etc. waar ik wil solliciteren, en ik heb het nummer ingevoerd, dan glijdt dat ding gewoon bijna uit mijn handen en verstijf ik helemaal. Ik vind het zo raar... Waarom vind ik het alleen al dood eng om die mensen te bellen die juist mensen vragen bij hun te komen werken... Ik snap niet waar het weg komt, maar het is zo vreselijk vervelend.. Waar komt dit vandaan?
Hurry up, We're dreaming!