• HET GROTE ZAYN MALIK TOPIC

    EN STEM ALLEMAAL BRAAF EVEN OP MELIEKE! :-D




    Our tinychat.



    Berna - Hybris - 9 november | 17
    Lieke - Beelen - 8 maart | 16
    Miriam - Brashares - 5 maart | 14
    Anouk - Weisberger - 17 maart | 16
    Gabriëla - Boilesen - 29 december | 16
    Aniek - Karev - 24 december | 15
    Melissa - Vacilando - 22 januari | 15
    Marlijn - Starckey - 24 december | 15
    Noek - Hybra - 27 juni | 15
    Marie - Daddario - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 13
    Linde - xZiall - 24 februari | 12
    Aline - Cage - 14 maart | 13
    Rani - Tomliinson - 13 juni | 18
    Crystal - Begin - 25 november | 12





    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 18:35 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 dec 2013 - 19:14 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Goed zo, thank you. c: Ik denk wel dat iedereen het ermee eens zal zijn. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga maar weer eens The Mortal Instruments lezen*O*


    Miep

    Weisberger schreef:
    Ik ga maar weer eens The Mortal Instruments lezen*O*


    Veeeel plezier! *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jullie hebben leuke smileys :c


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hmm.
    Ja, het was wel haar eigen keuze -Ness-, maar tja. Idk. Ze was wel echt deel van onze hechte groep. Dus misschien dat we het tenminste aan haar vragen..? Idk.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Brashares schreef:
    Hmm.
    Ja, het was wel haar eigen keuze -Ness-, maar tja. Idk. Ze was wel echt deel van onze hechte groep. Dus misschien dat we het tenminste aan haar vragen..? Idk.


    Hoezo vragen? Als ze terug wilt komen komt ze vanzelf, ze heeft zelf gezegd dat ze hier nooit meer wilt komen. :')

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 19:51 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hachi komt vanavond op televisie. Zo'n film waar ik een jaar geleden nog om moest huilen :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Beelen schreef:
    (...)

    Hoezo vragen? Als ze terug wilt komen komt ze vanzelf, ze heeft zelf gezegd dat ze hier nooit meer wilt komen. :')


    Nou, omdat ze deel was van onze hechte groep. Zelf zou ik 't behoorlijk lullig vinden als ik hier weg zou gaan, en dat dan niemand meer iets tegen me zegt ofzo.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Brashares schreef:
    (...)

    Nou, omdat ze deel was van onze hechte groep. Zelf zou ik 't behoorlijk lullig vinden als ik hier weg zou gaan, en dat dan niemand meer iets tegen me zegt ofzo.


    Ja, ik snap je. Maar ik blijf toch herhalen dat het haar eigen keuze is, want volgens mij is er niets gebeurd waardoor ze weg hoefde te gaan. En ook dat blijf ik herhalen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Beelen schreef:
    (...)

    Ja, ik snap je. Maar ik blijf toch herhalen dat het haar eigen keuze is, want volgens mij is er niets gebeurd waardoor ze weg hoefde te gaan. En ook dat blijf ik herhalen.


    Ja, dat klopt. Volgens mij is er ook niks gebeurd waardoor ze weg hoefde te gaan. Maar blijkbaar zag zij dat anders, dus het is haar eigen keus ja. Maar ik vind het gewoon vreemd voelen om haar zo maar weg te halen. Omdat ze er echt bij hoorde..


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Brashares schreef:
    (...)

    Ja, dat klopt. Volgens mij is er ook niks gebeurd waardoor ze weg hoefde te gaan. Maar blijkbaar zag zij dat anders, dus het is haar eigen keus ja. Maar ik vind het gewoon vreemd voelen om haar zo maar weg te halen. Omdat ze er echt bij hoorde..


    Ach ja. Ik heb sowieso het gevoel dat de hele groep uit elkaar valt sinds dat gedoe omdat we er steeds maar over door blijven gaan. We moeten gewoon doorgaan met whatever the fuck, dit is wat Ness wilde.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 19:57 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Beelen schreef:
    (...)

    Ach ja. Ik heb sowieso het gevoel dat de hele groep uit elkaar valt sinds dat gedoe omdat we er steeds maar over door blijven gaan. We moeten gewoon doorgaan met whatever the fuck, dit is wat Ness wilde.


    Ja dat gevoel heb ik ook. En gewoon doorgaan schieten we niet veel mee op eigenlijk, want dan is dit nooit goed..


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ze heeft toch zelf gezegd dat ze uit de groep wilde en dat we haar van de lijst konden halen?

    Brashares schreef:
    (...)

    Ja dat gevoel heb ik ook. En gewoon doorgaan schieten we niet veel mee op eigenlijk, want dan is dit nooit goed..


    Hoezo niet? Gewoon doorgaan, dat is wat ze zelf willen. Nu ga ik Gab d'r ook even bij betrekken, want die vertrok ook gewoon zomaar zonder daarna nog iets te zeggen en adfkljsdlfjskdfl. Ik word er gewoon gek van.


    stay safe because I like being alive at the same time as you