• Het is onrustig op Hogwarts. De leerlingen verdelen zich in kampen en langzamerhand begint het er steeds meer op te lijken dat de oorlog zich niet alleen buiten de muren van het kasteel afspeelt. Groepen kinderen sluiten zich massaal aan bij de zogenaamde Death Eaters, anderen proberen uit alle macht de ideeën van Voldemort buiten Hogwarts te houden. Maar wat als dat niet lukt en er langzaam steeds meer haat lijkt te ontstaan tussen de afdelingen? Het is kerstavond 1975 en het is wel duidelijk dat De Eerste Tovenaarsoorlog echt is begonnen!

    Regels:
    - Minimaal 150 woorden per post
    - Geen personages van anderen bespelen
    - Zet altijd minimaal de naam van je personage boven je post
    - Houd het realistisch
    - Geen Mary Sue's of Gary Stue's
    - Houd jongens en meisjes gelijk
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Als je langere tijd niet kunt reageren, meld dit dan
    - 16+ is toegestaan, maar houd het netjes
    - OOC tussen haakjes ()-[]-{}
    - Geen afgesproken liefdes en dergelijke
    - Geen geruzie of gescheld (OOC is dut natuurlijk wel toegestaan)
    - De leeftijden zullen niet helemaal kloppen, maar anders was het niet mogelijk om een aantal leuke personages te spelen
    - Alleen ik & JamesPotter maken nieuwe topics aan


    Invullen:

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk (uitgebreid) :
    Uiterlijk (beschrijving + foto) :
    Toverstok:
    Huisdier:
    Zwerkbal?:
    Extra:



    *Tijdelijke stop op mensen van Gryffindor en Slytherin mensen die er nog niet tussen staan.
    *Faunaten en Transformagiërs zijn niet meer toegestaan.
    *Probeer origineel te zijn. Niet iedereen heeft dezelfde problemen. (Ik wil echt geen mensen meer met hetzelfde probleem als Sirius Black!)
    * Stop op meisjes, tot deze weer gelijk staan met de jongens.


    Personages:

    Gryffindor
    • James Potter || Aanvoerder & Jager - JamesPotter
    • Sirius Black - NCIS
    • Remus Lupin || Klassenoudste - xBoselfje
    • Peter Pettigrew
    • Lily Evans || Klassenoudste - Rider
    • Lianne Eliona Green || Jager - Bonjourx

    Slytherin
    • Lucius Malfoy || Klassenoudste - DoctorDonna
    • Severus Snape - DreamerN
    • Jason Rick Broock || Aanvoerder & ? - xBoselfje
    • Jay Dave Broock - NCIS
    • Belatrix Black - JamesPotter
    • Andromeda Black - SuperTOMMO
    • Narcissa Black - BarnOwl
    • Rose Anna Valearia Black - DoctorDonna


    Ravenclaw
    • Morgan Kueane - Bonjourx
    • Morrison Harrold Thomson || Zoeker - Inermis
    • Millicent Helle Thomson || Jager - Inermis
    • Serena Azzurra Rossini - BarnOwl
    • Meisje - Gereserveerd - MyHome


    Hufflepuff
    • Ted Tonks
    • Alice Prince || Drijver - MyHome
    • Brooklynn Monroe || Jager - SuperTOMMO

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 22:19 ]


    Happy Birthday my Potter!

    SuperTOMMO schreef:
    Wait,Nymphadora Tonks is ja de dochter van Andromeda maar Nympadora is een transformagiër. En in de boeken wordt er gezegd dat ze dat van haar moeder heeft. Is Andromeda dan ook geen transformagiër?

    Sorry dat ik zo zeurderig ben!


    Allemachtig Do! Jij doet veel onderzoek voor je rol. Dat is het voordeel van een zelfverzonnen rol XD


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    SuperTOMMO schreef:
    Wait,Nymphadora Tonks is ja de dochter van Andromeda maar Nympadora is een transformagiër. En in de boeken wordt er gezegd dat ze dat van haar moeder heeft. Is Andromeda dan ook geen transformagiër?

    Sorry dat ik zo zeurderig ben!


    Waar dan, want ik kan het niet vinden en op de HP wiki staat van niet?

    "Also, a Metamorphmagus is born, not made; it is not a skill that can be learned.There also seems to be a degree of heritability, as both Nymphadora Tonks and her son, Teddy Lupin, were Metamorphmagi, although both of Tonks' parents, Andromeda and Ted, were not. The ability presents very early in life, as Teddy Lupin's hair changed colour when he was a newborn infant, as did his mother's."
    klik


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Waar dan, want ik kan het niet vinden en op de HP wiki staat van niet?

    "Also, a Metamorphmagus is born, not made; it is not a skill that can be learned.There also seems to be a degree of heritability, as both Nymphadora Tonks and her son, Teddy Lupin, were Metamorphmagi, although both of Tonks' parents, Andromeda and Ted, were not. The ability presents very early in life, as Teddy Lupin's hair changed colour when he was a newborn infant, as did his mother's."
    klik


    Dan heb ik me vergist tijdens het lezen van de boeken. Het spijt me.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Ik schaam me nu rot! Hoe dom kan ik zijn?!
    Maar ja, ik ga slapen! Trusten!
    Sweet dreams!
    X


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    SuperTOMMO schreef:
    Ik schaam me nu rot! Hoe dom kan ik zijn?!
    Maar ja, ik ga slapen! Trusten!
    Sweet dreams!
    X


    Je hoeft je echt niet te schamen hoor. In boek vijf hebben ze het bijna direct nadat Tonks uitlegt dat het een aangeboren kracht is over haar moeder en in deel zeven heeft Lupin het over het haar van Teddy en Tonks en dat Andromeda bijna meteen het haar van Tonks zag verkleuren, dus het is een logische vergissing. Bovendien zijn vergissingen menselijk. En slaap lekker! Ik denk dat ik zelf ook mijn bedje op ga zoeken wat ik ben afgepeigerd.


    Happy Birthday my Potter!

    Ah sorry voor die vraag Rider. Toch bedankt dat je hem hebt goedgekeurd.
    Sterkte!


    "I Was Born To Be A Warrior, And Now I Am."

    Naam: Severus Snpe
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 15, 9 januari 1960
    Jaar: Hij zit in het vijfde jaar
    Afdeling: Slytherin
    Innerlijk (uitgebreid) : Severus houd zich vaak meer op de achtergrond en hoewel hij zich vaak niet geheel op zijn gemak voelt tussen de drukke en eventueel feestende leerlingen weet hij hoe hij zich moet redden.
    Door de geschiedenis met zijn ouders en dan voornamelijk zijn vader heeft Severus maar weinig mensen die hij onder vrienden verstaat, Lily Evans is daar eentje van, verder noemt hij een aantal slytherins vrienden omdat hij weet dat het verstandiger is om zich dicht bij hem te houden zodat hij zelf niet snel gekozen zou worden als doelwit, wat hij al genoeg was voor voornamelijk twee Gryffindors ; Jamer Potter en Sirius Black.
    Hij is stil maar oplettend en hij heeft snel door als er iets aan de hand is, hij is soms makkelijk geërgerd door dingen, maar houdt dit vaak voor zich, waardoor anderen niet snel kunnen zien dat hij het is, vaak geniet hij ook minder snel van iets dan de gemiddelde student, hij houdt bijvoorbeeld niet echt van de drukte van kerst.
    Voor mensen die hem willen leren kennen en mensen die hij aardig vind is hij wat opener en vriendelijk en voor zijn beste vrienden zou hij alles doen wat er in zijn mars ligt om hen te helpen, al is dat op dit moment als enigste Lily.
    Op zijn leeftijd wist hij al meer spreuken en vloeken dan een gemiddelde zevende jaars en zelfs op deze leeftijd had hij al ee aantal eigen spreuken op zijn naam staan, natuurlijk wist bijna niemand hier van.
    Zijn cijfers zijn buitengewoon goed, voornamelijk in potions en Charms, met daarna DADA.
    En hij zit in de Slug club.

    -Word misschien nog uitgebreid-

    Uiterlijk :




    Severus heeft zwart glanzend haar tot op nek lengte, zijn ogen zijn zo donkerbruin dat ze bijna zwat lijken, wat ook nog eens scherp afsteekt tegen zijn bleke huid.
    Hij is van normale lengte voor zijn leeftijd en draagt zijn kleren altijd netjes.
    Toverstok: Wilde walnoten hout, licht buigzaam, drakenbloed, 27,3 centimeter.
    Huisdier: Een zwarte kat genaamd Nocturn en een familie uil, een grote grijze laplanduil die de naam Chronos draagt.
    Zwerkbal?: Geen idee eigenlijk, misschien wel.
    Extra: -komt eventueel nog-


    Credendo Vides

    Hoe kan het dat Snape in zijn jongere jaren knap is maar als hij ouders is niet?


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    SuperTOMMO schreef:
    Hoe kan het dat Snape in zijn jongere jaren knap is maar als hij ouders is niet?


    Dat gebeurd wel vaker (; Mensen kunnen qua uiterlijk achteruit gaan naarmate ze ouder worden, dit kan meerdere oorzaken hebben.


    Credendo Vides

    Ik vind snape een stuk beter als hij zo jong is :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    DreamerN schreef:
    (...)

    Dat gebeurd wel vaker (; Mensen kunnen qua uiterlijk achteruit gaan naarmate ze ouder worden, dit kan meerdere oorzaken hebben.


    Hij was depressief.....XD


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oké dit was niet grappig!
    Maar misschien was hij dat omdat Lily voor James koos?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Yeah Snape time!


    "I Was Born To Be A Warrior, And Now I Am."

    Rider schreef:
    @1DxFreak
    Helemaal top, alleen moet haar achternaam dan geen Prince zijn? Half-Blood Prince ^^

    @Inermis
    Goedgekeurd!

    @SuperTOMMO
    Goedgekeurd, hoewel ik mij afvraag of dat gif echt een krachtig magisch bestanddeel is... maar oké.

    En bedankt allebei


    Happy Birthday my Potter!

    Rider ik zal Do even roepen dat ze online moet komen! We doen mijn broer na. Een game(Voor ons Quizlet) middag!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded