• Het is onrustig op Hogwarts. De leerlingen verdelen zich in kampen en langzamerhand begint het er steeds meer op te lijken dat de oorlog zich niet alleen buiten de muren van het kasteel afspeelt. Groepen kinderen sluiten zich massaal aan bij de zogenaamde Death Eaters, anderen proberen uit alle macht de ideeën van Voldemort buiten Hogwarts te houden. Maar wat als dat niet lukt en er langzaam steeds meer haat lijkt te ontstaan tussen de afdelingen? Het is kerstavond 1975 en het is wel duidelijk dat De Eerste Tovenaarsoorlog echt is begonnen!

    Regels:
    - Minimaal 150 woorden per post
    - Geen personages van anderen bespelen
    - Zet altijd minimaal de naam van je personage boven je post
    - Houd het realistisch
    - Geen Mary Sue's of Gary Stue's
    - Houd jongens en meisjes gelijk
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Als je langere tijd niet kunt reageren, meld dit dan
    - 16+ is toegestaan, maar houd het netjes
    - OOC tussen haakjes ()-[]-{}
    - Geen afgesproken liefdes en dergelijke
    - Geen geruzie of gescheld (OOC is dut natuurlijk wel toegestaan)
    - De leeftijden zullen niet helemaal kloppen, maar anders was het niet mogelijk om een aantal leuke personages te spelen
    - Alleen ik & JamesPotter maken nieuwe topics aan


    Invullen:

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk (uitgebreid) :
    Uiterlijk (beschrijving + foto) :
    Toverstok:
    Huisdier:
    Zwerkbal?:
    Extra:



    *Tijdelijke stop op mensen van Gryffindor en Slytherin mensen die er nog niet tussen staan.
    *Faunaten en Transformagiërs zijn niet meer toegestaan.
    *Probeer origineel te zijn. Niet iedereen heeft dezelfde problemen. (Ik wil echt geen mensen meer met hetzelfde probleem als Sirius Black!)
    * Stop op meisjes, tot deze weer gelijk staan met de jongens.


    Personages:

    Gryffindor
    • James Potter || Aanvoerder & Jager - JamesPotter
    • Sirius Black - NCIS
    • Remus Lupin || Klassenoudste - xBoselfje
    • Peter Pettigrew
    • Lily Evans || Klassenoudste - Rider
    • Lianne Eliona Green || Jager - Bonjourx

    Slytherin
    • Lucius Malfoy || Klassenoudste - DoctorDonna
    • Severus Snape - DreamerN
    • Jason Rick Broock || Aanvoerder & ? - xBoselfje
    • Jay Dave Broock - NCIS
    • Belatrix Black - JamesPotter
    • Andromeda Black - SuperTOMMO
    • Narcissa Black - BarnOwl
    • Rose Anna Valearia Black - DoctorDonna


    Ravenclaw
    • Morgan Kueane - Bonjourx
    • Morrison Harrold Thomson || Zoeker - Inermis
    • Millicent Helle Thomson || Jager - Inermis
    • Serena Azzurra Rossini - BarnOwl
    • Meisje - Gereserveerd - MyHome


    Hufflepuff
    • Ted Tonks
    • Alice Prince || Drijver - MyHome
    • Brooklynn Monroe || Jager - SuperTOMMO

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 22:19 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil beginnen O.o


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bonjourx schreef:
    (...)

    Is goed! Heb jij de machine?


    Ghehe, oké. Sorry.:'D En liever niet. Ik hou er niet van om gehersenspoeld te worden.xD

    En Rinske, is het leuk in verweggistan?:'D

    Nawh. Poor you. Ik heb gelukkig wel een aardige science docent. Wel een ietwat rare. Maar dat maakt niet uit.
    Wat voor opdracht was het?

    Ik ook.^^

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 20:40 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    SnowFrost schreef:
    (...)

    Ghehe, oké. Sorry.:'D En liever niet. Ik hou er niet van om gehersenspoeld te worden.xD

    En Rinske, is het leuk in verweggistan?:'D

    Nawh. Poor you. Ik heb gelukkig wel een aardige science docent. Wel een ietwat rare. Maar dat maakt niet uit.
    Wat voor opdracht was het?

    Ik ook.^^


    Ja, was heel leuk ;p

    Ik zit gelukkig niet meer op school ;p

    BarnOwl schreef:
    (...)

    Ja, was heel leuk ;p

    Ik zit gelukkig niet meer op school ;p


    Mooi zo.^^
    O, lucky you. Ik moet tot de zesde op school zitten. Ik ben dus 18 als ik van school af ga.--"


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    SnowFrost schreef:
    (...)

    Ghehe, oké. Sorry.:'D En liever niet. Ik hou er niet van om gehersenspoeld te worden.xD

    En Rinske, is het leuk in verweggistan?:'D

    Nawh. Poor you. Ik heb gelukkig wel een aardige science docent. Wel een ietwat rare. Maar dat maakt niet uit.
    Wat voor opdracht was het?

    Ik ook.^^


    Met 2 personen een spel maken XD
    En ik en een vriendin kozen Celebrity duo! Je moet dus 2x bv Rihanna hebben,en er staat een liedje bij. NOU SORRY HOOR ROT DOCENT DAT IK NIET KAN TEKENEN! )':


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    BarnOwl schreef:
    (...)

    Ja, was heel leuk ;p

    Ik zit gelukkig niet meer op school ;p


    Ik wel... Bruglas en k heb dr nu al een hekel aan!

    SnowFrost schreef:

    Mooi zo.^^
    O, lucky you. Ik moet tot de zesde op school zitten. Ik ben dus 18 als ik van school af ga.--"


    Haha ik tot het vierde! Ik ben dan 16 of 17! En dan wil ik misschien nog een jaartje HAVO,en daarna naar het conservatorium of anders de politie school (;


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bonjourx schreef:
    (...)

    Haha ik tot het vierde! Ik ben dan 16 of 17! En dan wil ik misschien nog een jaartje HAVO,en daarna naar het conservatorium of anders de politie school (;


    Aaaw :( dat is lang.

    Toen ik mijn opleiding dierverzorging deed toen hadden we kei leuke leraren.

    BarnOwl schreef:
    (...)

    Aaaw :( dat is lang.

    Toen ik mijn opleiding dierverzorging deed toen hadden we kei leuke leraren.


    Ik heb rot docenten! Ik mag er maar 4!

    Meneer Spier van geschiedenis,Meneer Lutterop van aardrijkskunde,Meneer Broecks van muziek en Mevrouw Smit van levensbeschouwing. En mijn mentor een klein beetje.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bonjourx schreef:
    (...)

    Ik heb rot docenten! Ik mag er maar 4!

    Meneer Spier van geschiedenis,Meneer Lutterop van aardrijkskunde,Meneer Broecks van muziek en Mevrouw Smit van levensbeschouwing. En mijn mentor een klein beetje.


    Aw, der zijn soms ook echt rot docenten.

    Ook bij mij op school toen van onze mentor mochten we haar gewoon juffrouw of bij haar voornaam noemen maar van onze team coach en weet ik veel wat ze nog meer was mocht dat niet en ze had ons een keer betrapt dus toen zei ze streng het is mevrouw.
    Dus ook een x de klas zei Jufr... Teamleider kwam binnenlopen en kijkt streng iedereen gelijk; mevrouw van oijen.

    Is dit laatste niet een beetje off-topic?
    OT: ik ga zo beginnen aan Lucius.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    1DxFreak schreef:
    (...)

    Ja, zo bedoelde ik dat eigenlijk. Maar ik wil wel even omdraaien, dat het door haar vaders kant is.


    Dan klopt het sws niet, want alle Snapes zijn dreuzels, op Sev na, wat we ook al gezegd hadden. Dus ik dacht dat je dat ondertussen al veranderd had. Bovendien krijgen kinderen zo goed als altijd de achternaam van hun vader, dus als haar moeder familie van sev is, zou Alice waarschijnlijk gewoon een hele andere achternaam hebben... Het klopt dan dus al helemaal niet :S


    Happy Birthday my Potter!

    DoctorDonna schreef:
    Is dit laatste niet een beetje off-topic?
    OT: ik ga zo beginnen aan Lucius.


    Ik ga denk maar een praattopic aanmaken als ik op mijn laptop zit. Dan werk ik overigens ook alles bij.


    Happy Birthday my Potter!

    Naam: Alice Prince
    Geslacht: Meisje
    Leeftijd: 15
    Jaar: 4 (Ze is in het tweede jaar blijven zitten)
    Afdeling: Huffelpuf
    Innerlijk (uitgebreid) : Alice is een welgemanierd meisje, die heel erg medelijden kan tonen met andere mensen. In tegenstelling tot de meeste van haar familie. Haar serieuze blik zorgt er vaak voor dat mensen haar meer op de achtergrond plaatsen. Wat Alice zelf eigenlijk ook doet, een van de redenen dat ze bij Huffelpuf zit. Mensen moeten vaak veel moeite doen om een glimlachje om haar mond te krijgen. Verder houd Alice zich erg afzijdig, maar is ook niet bang om in gezelschap van anderen te zijn. Alice is een gevoelig mens, die emotioneler is dan anderen. Toch kan ze zich heel lang sterk houden, maar is ze kwetsbaarder dan anderen. Zo ziet ze er ook uit, vaak wel een klein beetje rode ogen. Verder is Alice degene in haar gezin die stil is, en zich nergens mee bemoeit. Het is wat raar dat ze Huffelpuf is in een voor een groot deel 'Zwadderich' familie. Maar eigenlijk ziet Alice zichzelf meer als buitenbeentje uit onzekerheid, dan haar familie. Toch kan ze soms nog glimlachen, in de tijden dat ze moet kiezen tussen de makkelijke weg, of de juiste weg. Want de meeste van haar familie zijn Death Eaters, en ze verwachten van haar dat ze hun bijstaat. Maar dat doet Alice niet, ze zal nooit vrijwillig naar de heer van het duister gaan, denkt ze nu nog dan. Alice houd heel erg van dieren, en Verzorging van Fabeldieren is dan ook haar favoriete vak. Ze is heel behendig met dieren, en is best vaak stiekem in het verboden bos te vinden. Alice lijkt vaak verdrietiger dan ze is, want vanbinnen is ze heel vrolijk. Maar dat laat ze nooit zien.
    Uiterlijk (beschrijving + foto) :


    Alice heeft golfend bruin haar, met een bleke huid. Haar ogen zijn Blauw/grijs, en een beetje rood. Haar blik is best serieus. Verder heeft Alice altijd een soort mutsje op haar hoofd zitten.
    Toverstok: 33 cm, Palmhout, kern is een eenhoorn haar, bijna onbuigzaam, geschikt voor het verzorgen van fabeldieren.
    Huisdier: Een rode kat genaamd Kiwi.
    Zwerkbal?: Ja, drijver van Huffelpuf
    Extra:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 12:15 ]


    "I Was Born To Be A Warrior, And Now I Am."

    Sorry dat ik dit zeg maar; Het is heel irritant dat je haar aldoor opnieuw post. Zeg dan even dat het veranderd is in plaats van aldoor haar opnieuw te posten.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ah, ik was bij andere RPG s gewend dat je het dan opnieuw moest posten.


    "I Was Born To Be A Warrior, And Now I Am."