• Is this our world?
    I look in the mirror
    And I try to see myself
    My head full of terror
    I try to forget the fires I started
    I try to be nearer
    To where you are
    I look in the mirror
    And I try to understand
    And piece it together
    Wash the blood from both my hands
    I can't see the ending
    There are people who know my every secret
    I'm tired of pretending
    You're in my heart
    In my heart

    Deze wereld waar we nu in leven ,bestaat alleen maar uit ongeluk en gevaar. Jonge kinderen, worden al opgevoed met vuile woorden en mensen vinden het normaal om wapens op zak te hebben. Nee hier was de aarde niet voor gemaakt. God schonk enkele jongeren met een gave in de hoop dat hun iets voor de aardbol konden doen, maar wisten de kinderen eigenlijk, dat ze bijzonder waren? Hadden ze door dat ze anders waren dan de rest? Dat iedereen om hun heen eigenlijk een leugen was? Want wie zijn we nou echt?



    Een prof, die zelf begaafd was besloot deze wonderkinderen op te zoeken en hun een nieuwe thuis te geven, want hun leventje bestond ook alleen maar uit ongeluk.In ruil moesten ze kleine testjes voor hem doen, zodat hij er onderzoek kan over doen. Er was wel een keerzijde van de medaille. De jongeren wisten echter niet wat hun geluk zou worden. De jongeren kennen elkaar enkel van zien en weten echter ook niet van elkaar wat er zal gebeuren. De jongeren worden goed opgevangen en hebben de luxe die ze nooit tevoren gehad hebben. Ontbijt op bed, een lekker donsdeken en hun eigen kamer. Als ze elkaar leren kennen lijkt alles ook goed en wel te gaan tot ze toch beginnen na te denken waarom ze hier zijn. Misschien weet de ene al van zijn gave en de ander weet niet wat zich overkomt. Wat als ze verliefd worden op elkaar of op een normale sterveling? Zulle ze effectief de wereld beteren, of word het alleen maar een puinhoop? Het antwoord ligt nu eenmaal in hun handen, maar er zijn andere mensen op de loer die ook wel die macht kunnen gebruiken.


    10 Jongeren worden uitgekozen door de super geleerde prof, die zelf ook mutant is. Hij weet namelijk wie de mutanten zijn over de hele aardbol. De jongeren hebben elk een andere kracht, dit kan van alles zijn, van elementen besturen tot vliegen.Hier heb je zelf de keuze in. De jongeren hebben ook nooit een goed leven gekend en het is dus hun eigen keuze wat ze er nog mee willen doen.

    Invullijstje
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (16 - 24):
    Karakter :
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):
    *Gave: (1 gave kiezen, je kunt niet onsterfelijk zijn of krachten afnemende kracht hebben+ alleen voor de mutanten)
    Familie:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Mutanten
    (5 jongens, 5 meisjes)


    -Astrid Kimberly Emerson || Supersnel || Celebration
    -Emileigh Klaire Cherboury|| Genezer || Smother
    -Hazel Isis Mitchell || illusies || Wilted
    -



    -Ethan Russel Spielman || Telepathie || Raccoon
    -Aval Niméro White || Supersterk || H00k
    -Jack Tyler Wynter || Ijs sturen || NCIS
    -


    Vijanden
    (de jongeren kunnen later hier ook naartoe gaan als ze dat willen) (min2)
    -Lydia Dorothea Godess || Telekinesie || Raccoon
    -Nicandro Jonathan Sadler || Copycat || NeverIand


    Mensen
    (oneindig, houd deze wel gelijk)
    -Finley Martin Smiths || Bootin
    -Jim Daniels || Journalist || Wilted

    ...

    Rollenstory
    Praattopic 1

    Regels

    #1 Heb plezier ^^ , het heeft geen nut om met tegenzin te Rpg'en
    #2 Denk goed na voordat je meedoet, ik wil niet dat je na een dag/week stopt
    #3 Je moet minstens 200 woorden schrijven, dit is makkelijk haalbaar
    #4 Wees origineel (bv; geen 3 wezen, bijna vermoord, etc)
    #5 Bestuur de andere personages niet, dit vind niemand fijn. (mag wel als dit effectief gevraagd is aan je medespeler)
    #6 Probeer minstens 2 keer per week te posten
    #7 Naamverandering doorgeven + gelieve ook te melden als je een tijdje niet kunt posten of niet meer mee wilt doen
    #8 Alleen ik en Bootin maken de topics
    #9 Geen ruzie alleen IC
    #10 Dingen worden besproken in het rollen of praattopic
    #11 Vragen mogen altijd gevraagd worden
    #12 Sluit niemand uit!
    #13 Maximum 2 personages per persoon
    #14 +16 mag, maar hou dit netjes en zet dit misschien onder een spoiler

    * Als je meerdere keren de regels overtreed stuur ik je een waarschuwing, doe je het daarna weer dan vlieg je uit de rpg

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 12:57 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Meisjesmutant voor mij?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 15:43 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: Mannelijke Mutant
    Volledige naam: Stefano Leo Gold
    Leeftijd (16 - 24): 22
    Karakter:
    Stefano is een harde werker en heeft zichzelf letterlijk opgevoed, omdat zijn moeder verslaafd aan drugs en drank is, waardoor ze niet meer kon zorgen voor hem, ook mede dankzij de vriend van zijn moeder. Daardoor heeft hij geleerd dat hij voor zichzelf moest zorgen, alles zelf wilt oplossen en dat hij zichzelf kan redden. Hij kan wantrouwig overkomen, omdat niemand hem geholpen heeft. Stefano heeft een goed hart, alleen laat die niet zien. Hij heeft veel dingen meegemaakt in zijn leven, waardoor hij bijna niemand vertrouwt. Alleen één ding, wilt hij heel graag. Hij wilt een nieuwe start maken, opnieuw beginnen, maar dat is ook zijn grote geheim en zijn angst. Ergens diep in hem, weet hij dat hij anders is dan andere mensen. Als je hem echt goed leert kennen en goed bevriend word met hem. Dan opent hij zichzelf, dan is hij sociaal, spontaan en eerlijk tegen je. Hij is betrouwbaar en je kan alles eerlijk tegen hem zeggen.

    Uiterlijk (uitleg+foto graag):
    Hij heeft donker bruine korte haren, breed gebouwd en gespierd. Strakke kaaklijn en bruine heldere ogen. Hij houdt van toch redelijke stijlvolle kleding en hij heeft altijd een koptelefoon op.



    Gave: Beschermingsschild, beschermt zichzelf, maar kan ook iemand anders beschermen. Als de ontwikkeling van zijn schild sterker wordt, kan hij ook een groep mensen beschermen.
    Familie:
    Hij heeft alleen zijn moeder, zijn vader heeft hem en zijn moeder verlaten.

    Geschiedenis:
    Stefano’s vader liep weg toen zijn moeder zwanger was van Stefano. De reden heeft Stefano nooit geweten, waarom zijn vader weg is gegaan. Toen Stefano geboren werd, had zijn moeder het moeilijk. Ze kon maar net redden en probeerde zo goed mogelijk hem op te voeden. Ze probeerde ook van de drugs af te blijven en de drank. Dat lukte toen hij 8 jaar oud was, toen veranderde alles. Zijn moeder kreeg een vriend en die mishandelde haar maar ook Stefano. Haar vriend liet haar oude gedrag weer binnen van zijn moeder en ze begon weer aan de drugs en de drank. Sindsdien moest hij zichzelf opvoeden en zelfstandig worden. Hij kreeg later verkeerde vrienden, rookte, dronk heel veel. Aan drugs deed hij niet, vind hij te laf ervoor. Op zijn 18de ging hij uit huis en spreekt sindsdien ook niet meer met zijn moeder. Hij was vroeger ook vaak op de straat, waardoor hij zichzelf heel goed kan verdedigen, als het aankomt met vechten.

    Extra:
    Hij weet niets over zijn gave en heeft ook niets gemerkt. Hij doet als werk DJ, via via had hij gehoord dat ze er één zochten en hij werd aangenomen. Hij kan goed vechten en verdedigen.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 21:26 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    //

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 13:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een jongensmutant?

    Ja is goed ^^ Ik ga alles erbij zetten :3

    @CityOwl er is wel 1 ding aan zijn gave wat ik niet echt snap :x


    Gave;
    Is erg sterk, kan vrijwel elk gewicht aan. Kan ook plasmabollen uit handen schieten, hoort bij de kracht.

    Ik vind dit wel niet echt bij zijn gave passen. Hij is supersterk, dat snap ik wel, maar dat van de plasmabollen vind ik er totaal niet bijpassen. Het is meer 2 gaves apart en dat heb ik liever niet


    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 17:53 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rol: Mannelijke Mutant
    Volledige naam: Ethan Russel Spielman
    Leeftijd Hij is 21 geworden op 19 oktober
    Karakter : Ethan is een aardige en sociale jongen die met de meeste mensen wel overeenkomt. Hij wilt niet echt in de schijnwerpers staan en wilt dan ook niet populair zijn. Hij is liever normaal dan 'perfect' ,want perfect staat gelijk aan saai voor hem. Hij is iemand die houd van plezier maken en avontuurlijke dingen doen. Hij is een goede vriend voor anderen en is erg betrouwbaar. Hij houd altijd zijn woord en is altijd trouw aan anderen en mensen kunne hem daarom wel rap misbruiken.Hij is wel iemand die rap jaloers word en dan kun je het duidelijk aan hem merken. Dan heeft hij last van stemmingswisselingen en dan liegt hij vaak. Hij zal zich ook rap met je kunnen moeien en dan breekt er zeker ruzie uit.Ethan is nogal een stressvol iemand die erg rap nerveus kan worden. Als hij iemand leuk vind kun je het ook best wel rap merken aan de lichte blosjes die op zijn wangen zullen verschijnen. Hij is best wel onzeker, omdat hij sowieso al anders was dan anderen, omdat hij een handicap.
    Uiterlijk


    Ethan heeft donkerblonde haren, die hij graag in een kuifje zet en hemelse blauwe ogen ,die altijd wel lijken te stralen, ookal is hij verdrietig. Hij is best wel gespierd van bouw, door het harde landbouw werk en hij heeft een licht getinte huidskleur, hij maakt vaak een schattig gezichtje als hij nadenkt en Ethan is zo'n 1m 83 lang.
    *Gave: Ethan kan comminiseren via gedachten, hij kan met je praten, je eigenlijk gek maken en je overtuigen. Eenmaal hij zit doet is hij in een trance ,waardoor hij even niet meer ademhaalt en zijn hart enkele luttele seconden stilstaat.
    Familie: Thomas komt uit een klein boerengezinnetje in Texas. Samen met zijn moeder, vader, grootmoeder en zus woonde hij op een afgelegen boerderijtje. Hij had ook een hond, maar die is helaas een maand geleden overleden.
    Geschiedenis: Toen Ethan klein was heeft hij nooit scholing gekend. Zijn ouders hadden daar geen tijd en geld voor, want hun oogst was erg klein en de opbrengst was erg laag. Toen hij een jaar of 11 oud was, is er eenmaal een ongeluk gebeur dat zijn hele leventje verknald heeft. Hij moest zijn vader helpen of het land en hij wilde de oogstmachine controleren, maar vergat deze uit te schakelen. Het arme kind verloor een derde van zijn arm. Zijn familie had geen geld ervoor en hij heeft een groot deel van zijn leven gehandicapt geweest. Op zijn 12 moest hij verplicht naar school en daar was het al zeker niet beter voor zijn klein sprankelde zelfvertrouwen dat hij had. Sinds zijn 17 heeft hij samen met zijn familie genoeg geld gespaard en heeft hij een deftige prothese kunnen kopen. Later toen hij 18 was, verhuisde hij naar zijn tante die in LA woonde. Hij mocht haar eigenlijk niet zo, want ze zwom in het geld en had haar broer(vader van Ethan) niet eens wat geld gegeven. Hij vond daar een baantje en alles verliep erg goed, totdat een orkaan Texas voor een groot deel had verwoest. Zijn ouders waren dakloos geworden en hij besloot weg te gaan van zijn tante om zijn ouders weer te helpen. Veel van het leven heeft hij dus niet kunnen genieten, maar hij is wel blij met een leventje dat hij nu heeft. Ondertussen is alles nu wel goed tussen hun, maar hij hoopt wat meer van de wereld te kunnen zien.
    Extra: Hij heeft dus een armprothese aan zijn rechterarm, maar kan hier handig mee overweg.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik een jongensmutant?^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ja tuurlijk :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rol: Vrouwelijke mutant.
    Volledige naam: Katherine "Kathy" Mary Pierce.
    Leeftijd (16 - 24): 18.
    Karakter: Komt.
    Uiterlijk:


    Gave: Kathy is een soort menselijke vampier. Ze is sterfelijk, maar kan haar tanden gevaarlijk laten groeien, het wit in haar ogen word dan rood en de zenuwen onder haar ogen worden zichtbaar.
    Familie: Komt.
    Geschiedenis: Komt.
    Extra: -


    Because I love him, do I need another reason?

    Raccoon schreef:
    Ja is goed ^^ Ik ga alles erbij zetten :3

    @CityOwl er is wel 1 ding aan zijn gave wat ik niet echt snap :x


    Gave;
    Is erg sterk, kan vrijwel elk gewicht aan. Kan ook plasmabollen uit handen schieten, hoort bij de kracht.

    Ik vind dit wel niet echt bij zijn gave passen. Hij is supersterk, dat snap ik wel, maar dat van de plasmabollen vind ik er totaal niet bijpassen. Het is meer 2 gaves apart en dat heb ik liever niet



    Plasmabollen horen bij kracht, ik weet niet beter


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    (...)
    Plasmabollen horen bij kracht, ik weet niet beter


    Dat zijn dan toch 2 krachten ? Hij is supersterk of hij kan plasmabollen schieten, gelieve niet allebei


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Dat zijn dan toch 2 krachten ? Hij is supersterk of hij kan plasmabollen schieten, gelieve niet allebei

    Het hoort bij elkaar, jezus. Goed dan is hij super sterk --'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb mijn personage wat aangepast. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    CityOwl schreef:
    (...)
    Het hoort bij elkaar, jezus. Goed dan is hij super sterk --'


    Doe eens rustig. Het is Raccoon's RPG, en als dat jou niet zint dan hoef je daar niet zo moeilijk over te doen (cat)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.