• Ik kan echt geen weg met mijzelf op dit moment.
    Een paar weken geleden kon ik niemand graag zien, zelf mijzelf en mijn vriend niet. Alleen mijn hondje kon precies nog liefde van me krijgen. Ik kon gewoon niet tegen het contact met een ander, was continu stil en kon geen liefde tonen aan mijn vriend. Gelukkig was dat deze week eindelijk over, is mijn vriend gisteren naar huis gegaan en zit ik nu alleen op mijn kot en ik zit continu te huilen. Als ik mij bezig kan houden, dan is er niks, maar vanaf ik denk aan het feit dat ik alleen ben, moet ik huilen.
    In de les deze ochtend huilde ik ook bijna omdat we normaal gezien elke donderdag een 'Wat gaan we eten' probleempje hebben en nu kreeg ik dus geen berichtjes en kon ik er zelf gene sturen, dus toen dacht ik weer aan het feit dat ik alleen was.
    Viel mijn theezakje nog eens in mijn tas tijdens het eten en mijn beschuit met confituur op mijn trui. Alsof alles nog niet erger kon.
    Nu ben ik alweer aan het huilen omdat ik met mijn schoolwerk klaar ben en tegen niemand kan praten.

    Ik voel me echt zo zielig, want ik loop al heel de tijd te janken terwijl het niet de eerste keer is dat ik alleen ben.

    Heeft iemand van jullie dit ook al gehad? En hoe ben je er dan mee omgegaan?
    Zouden mijn mood swings te maken hebben met het weer, want ik heb in de herfst (sinds mijn ongeval) wel altijd last van een soort depressie, maar dit is volkomen nieuw ...

    Hopelijk kunnen jullie mij helpen, want ik ben het noorden even kwijt voor het moment.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ken het gevoel, ik heb er ook best vaak last van. Maar dat komt door alle druk, natuurlijk het weer en mijn depressie. Er gebeuren zoveel dingen en dan kan ik om elk dingetje wel janken, net zoals als ik alleen ben.

    Maar als je iemand nodig hebt om te praten mag je mij wel iets sturen hoor.


    Your make-up is terrible

    meis herkenbaar... maar het gaat weer over. het kan even duren en is vaak een pijnlijke tijd! maar als je ooit behoefte hebt om ff te praten, ook voor gewoon over bloemmetjes en bijtjes, stuur mij gerust een pbje!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    De winter is eigenlijk een periode waarin mensen vooral niet veel moeten doen, maar het wel doen. Blame Christmas and Sinterklaas. Probeer eens ontspanning te zoeken waarbij je niet veel hoeft te doen, zoals een filmpje kijken, je hondje verwennen of in bad met een boek. Als je je ergens anders op kunt vestigen dan je eenzaamheid, zul je merken dat het veel beter gaat. En ook al is het aantrekkelijk: kruip niet in bed om midden op de dag te slapen.
    Je mag altijd bij mijn mailbox aankloppen als je de noodzaak voelt om te praten. (:


    Searching heavens for another earth

    Ik had het onlangs ook eens, maar dat was eigenlijk omdat ik met iets heel hard in mijn hoofd zat en ik dat heb opgekropt.
    Zit je misschien met iets? Of stress voor de examens? Combinatie van dingen?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Taiteilijan schreef:
    De winter is eigenlijk een periode waarin mensen vooral niet veel moeten doen, maar het wel doen. Blame Christmas and Sinterklaas. Probeer eens ontspanning te zoeken waarbij je niet veel hoeft te doen, zoals een filmpje kijken, je hondje verwennen of in bad met een boek. Als je je ergens anders op kunt vestigen dan je eenzaamheid, zul je merken dat het veel beter gaat. En ook al is het aantrekkelijk: kruip niet in bed om midden op de dag te slapen.
    Je mag altijd bij mijn mailbox aankloppen als je de noodzaak voelt om te praten. (:
    Ik ben voor het moment op mijn kot, dus ik kan al die dingen niet doen. Het feit dat de vakantie voor mij blok is, maakt het ook niet bepaald gemakkelijk voor mij.

    Guinness schreef:
    meis herkenbaar... maar het gaat weer over. het kan even duren en is vaak een pijnlijke tijd! maar als je ooit behoefte hebt om ff te praten, ook voor gewoon over bloemmetjes en bijtjes, stuur mij gerust een pbje!
    Hopelijk gaat het dan snel over. :W

    Assassin schreef:
    Ik ken het gevoel, ik heb er ook best vaak last van. Maar dat komt door alle druk, natuurlijk het weer en mijn depressie. Er gebeuren zoveel dingen en dan kan ik om elk dingetje wel janken, net zoals als ik alleen ben.

    Maar als je iemand nodig hebt om te praten mag je mij wel iets sturen hoor.
    Ik heb dan wel geen echte depressie, misschien gewoon een kleintje, maar die druk en al die dingen heb ik wel voor het moment. Ik kan echt geen weg met mezelf en ik ben al een janker van nature uit, maar nu is het alsof ik een explosie van emoties heb. Ik ben zelf aan het kuisen om mijn gedachten te verzetten en dat doe ik normaal niet graag.

    madeupyou schreef:
    Ik had het onlangs ook eens, maar dat was eigenlijk omdat ik met iets heel hard in mijn hoofd zat en ik dat heb opgekropt.
    Zit je misschien met iets? Of stress voor de examens? Combinatie van dingen?
    Van alles denk ik. Mijn leven is alles behalve simpel. Komt nu nog die examenstress er bij en ik heb het gevoel dat ik gewoon niet voorbereid ben. Ik voelde me ook al heel de maand ontzettend met een heleboel gedachten die ik gewoon niet hoor te hebben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Ik heb dan wel geen echte depressie, misschien gewoon een kleintje, maar die druk en al die dingen heb ik wel voor het moment. Ik kan echt geen weg met mezelf en ik ben al een janker van nature uit, maar nu is het alsof ik een explosie van emoties heb. Ik ben zelf aan het kuisen om mijn gedachten te verzetten en dat doe ik normaal niet graag.


    Het hoeft ook geen echte te zijn, maar gewoon een winterdepressie. Dat is al erg genoeg. Misschien moet je meer naar buiten, het daglicht in. Dat mag nog wel eens helpen.


    Your make-up is terrible

    Hou jezelf bezig, dat is het beste wat je nu kan doen. Kook, studeer, stuur een sms'je.
    Je zit met een enorme druk op je schouders, je hebt waarschijnlijk wat emoties opgekorpt en die slaan nu terug. Maak je geen zorgen over een depressie, daar word je alleen nog meer bezorgd door.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Van alles denk ik. Mijn leven is alles behalve simpel. Komt nu nog die examenstress er bij en ik heb het gevoel dat ik gewoon niet voorbereid ben. Ik voelde me ook al heel de maand ontzettend met een heleboel gedachten die ik gewoon niet hoor te hebben.

    Dan denk ik dat dat toch ook een grote invloed gaat hebben op je gedrag. Had ik namelijk ook, heb zo lang liggen huilen, kon niet slapen,...
    Ik heb geen idee wat je er echt tegen kan doen. Bij mij is het gestopt toen ik besefte dat als het niet lukt, het gewoon niet lukt, hoeveel moeite ik ook doe en dat ik dan maar een nieuwe droom moet zoeken... En geloof me, dat was echt wel pijnlijk.
    Volgens mij moet je ook je gedachten een beetje op een rijtje gaan zetten, zodat je terug wat rust in je hoofd krijgt. En van die examens, augustus is er ook nog, en een jaartje langer is ook niet erg hoor =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Af en toe heb ik ook zulke periodes, terwijl ik absoluut geen depressie o.i.d. heb. Ik weet niet goed wat ertegen helpt, bij mij gaat het na een weekje of zo wel weer over, en meestal lucht het huilen juist wel op. Je hebt waarschijnlijk niet zoveel aan deze post, maar als je erover wilt praten, mag je me altijd een berichtje sturen. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    madeupyou schreef:
    (...)
    Dan denk ik dat dat toch ook een grote invloed gaat hebben op je gedrag. Had ik namelijk ook, heb zo lang liggen huilen, kon niet slapen,...
    Ik heb geen idee wat je er echt tegen kan doen. Bij mij is het gestopt toen ik besefte dat als het niet lukt, het gewoon niet lukt, hoeveel moeite ik ook doe en dat ik dan maar een nieuwe droom moet zoeken... En geloof me, dat was echt wel pijnlijk.
    Volgens mij moet je ook je gedachten een beetje op een rijtje gaan zetten, zodat je terug wat rust in je hoofd krijgt. En van die examens, augustus is er ook nog, en een jaartje langer is ook niet erg hoor =).
    Mijn richting ligt mij wel, want ik ben al eens veranderd, maar door alle stress die ik heb van rondom me, kan ik me niet goed concentreren op school. Zat ik ook nog eens met een paper en iemand in ons groepje veegde haar voeten er aan en ik ben iemand die dat niet kan verkroppen, dus ik heb veel meer tijd in die paper gestoken dat moest. Het resultaat mag ik nu wel weten, want ik loop op alles achter en heb immense stress. Heel de herfst door ging het ook gewoon niet goed me mijzelf. Alles ging zo moeilijk, ik was continu vermoeid ook al sliep ik 10uur op een dag en ik was gewoon zo op.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cresseyde schreef:
    Hou jezelf bezig, dat is het beste wat je nu kan doen. Kook, studeer, stuur een sms'je.
    Je zit met een enorme druk op je schouders, je hebt waarschijnlijk wat emoties opgekorpt en die slaan nu terug. Maak je geen zorgen over een depressie, daar word je alleen nog meer bezorgd door.
    Dat doe ik, maar als ik dan even iets anders doe of rust, begin ik gewoon terug te huilen. Heb nu net heel de tijd staan kuisen. Ik zet mijn neer, bam.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Parachutes schreef:
    Af en toe heb ik ook zulke periodes, terwijl ik absoluut geen depressie o.i.d. heb. Ik weet niet goed wat ertegen helpt, bij mij gaat het na een weekje of zo wel weer over, en meestal lucht het huilen juist wel op. Je hebt waarschijnlijk niet zoveel aan deze post, maar als je erover wilt praten, mag je me altijd een berichtje sturen. (:
    Zo'n momenten heb ik ook vaak en dan lucht huilen ook op, maar nu totaal niet. Ik wil gewoon een knuffel hebben. Ik wil gewoon stil in mijn vriend zijn armen liggen, maar er is hier niemand. Ik ben gewoon alleen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    (...)

    Het hoeft ook geen echte te zijn, maar gewoon een winterdepressie. Dat is al erg genoeg. Misschien moet je meer naar buiten, het daglicht in. Dat mag nog wel eens helpen.
    Misschien, maar het is zo koud buiten en dan ben ik ook niet graag buiten. :W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Misschien, maar het is zo koud buiten en dan ben ik ook niet graag buiten. :W


    I know that, het is echt vreselijk. Ik ga niet het huis uit zonder mijn muts en jas, met minstens handschoenen in mijn tas. Het liefst ga ik alsnog niet.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    I know that, het is echt vreselijk. Ik ga niet het huis uit zonder mijn muts en jas, met minstens handschoenen in mijn tas. Het liefst ga ik alsnog niet.
    Precies. En pfff het is mijn dag wel zeg. Heb ik daarnet mijn pizza nog laten aanbranden ook.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?