• klik!

    Hii guys, ik heb na veel pogingen wéér een poging gedaan tot schrijven. Vooral omdat ik steeds reacties kreeg op oude verhalen dat ik door moest gaan met schrijven..
    Dus vandaar, poging nummer ... ? Ben de tel helemaal kwijt haha.
    Ik weet dat het geen Justin Bieber of One Direction is maar wat vinden jullie er tot nu toe van?

    Alle feedback is welkom.
    XO


    Oh handig voor sommige mensen: Het gaat dus basically om een meisje en een jongen die een stabiele relatie hebben. Ze wonen niet echt samen, maar zijn wel heel vaak bij elkaar. Het is gewoon helemaal perfect. Maar.. de jongen wordt gepromoveerd tot luitenant en moet die plaats dus snel vervullen. Hij gaat op missie en wordt dus uitgezonden naar Afghanistan. Het meisje steunt hem, maar iets houdt haar tegen om hem volledig te steunen in deze keuze. Het ene leidt tot het andere en dingen pakken anders uit dan ze hadden gewild. Herinneringen raken verloren en ze moeten vechten om een halve liefde volledig heel te houden.
    En het is geen cliché story, ik ben niet bang voor uitdagingen dus ik heb crazy plottwistes en het blijft realistisch. I don't promise an happy ending.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 23:53 ]

    Nee? Helemaal geen reactions? ):

    Colton!!! *0*


    El Diablo.