• Team Gylvie presenteert u aan: Weekly Q-zine




    Weekly Q-zine is een tijdschrift die speciaal gericht is op jongeren van Quizlet. We vinden dat jongeren te weinig lezen en dus te weinig op de hoogte zijn van belangrijke dingen. Wij, van Weekly Q-zine zijn er om daar verandering in te brengen.
    Ons tijdschrift kost 5 credits en wordt wekelijks helemaal bij je profiel gebracht.


    * Dat ons tijdschrift 5 credits kost, is als grap bedoeld.
    * Dit is geen plagiaat op Daily Prophet.

    Hieronder mag je item plaatsen die je vind dat het een plekje verdient in ons magazine. Momenteel zoeken we vooral naar kerstartikelen. Heb je iets leuks rond het huis hangen of een leuke kerst outfit? Stuur het naar Jingle en/of Wintermagic

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 14:41 ]


    -

    Jeetje zeg. Alsof een grap tegenwoordig ook niet goed meer is.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 14:30 ]


    -

    Toen jullie met het idee kwamen dacht ik dat jullie dat in een PowerPoint gingen doen, ook lijkt het meer op de nieuwsbrief omdat er dingen worden gepromoot.
    Ik had dit eerder gedaan. Dit zijn tips:

    ~crew interview
    ~inplaats van promoties recensies
    ~leuke weetjes
    ~in een powerpoint of zoiets.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik vind het in ieder geval een heel leuk idee!


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Een Q-zine kan een leuk idee zijn, maar niet als je er enkel blablabla of the week in zet. Ik zou het eerder doen zoals Dooddoenervo zegt.


    Take me to wonderland

    Endorphin schreef:
    Een Q-zine kan een leuk idee zijn, maar niet als je er enkel blablabla of the week in zet. Ik zou het eerder doen zoals Dooddoenervo zegt.

    Thanks. We zitten ook maar bij de eerste editie. We moeten dus nog kijken wat mensen leuk vinden en met de tijd dingens erbij zetten of eruithalen.

    Crueslix schreef:
    Ik vind het in ieder geval een heel leuk idee!

    Dankjewel <3

    Dooddoenervo schreef:
    Toen jullie met het idee kwamen dacht ik dat jullie dat in een PowerPoint gingen doen, ook lijkt het meer op de nieuwsbrief omdat er dingen worden gepromoot.
    Ik had dit eerder gedaan. Dit zijn tips:

    ~crew interview
    ~inplaats van promoties recensies
    ~leuke weetjes
    ~in een powerpoint of zoiets.

    Je had het allemaal fout dus (: Ook al is crew interview geen slecht idee.


    -

    Ik zal afwachten voordat ik verder nog iets zeg :|
    En veel succes, als het niet te veel op de nieuwsbrief gaat lijken, dan vind ik het best een leuk idee.


    ©1998

    Ik vind dat mensen klagen om niets. Het is leuk dat jullie zoiets willen maken. Succes en ik ben benieuwd. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:
    Ik vind dat mensen klagen om niets. Het is leuk dat jullie zoiets willen maken. Succes en ik ben benieuwd. (:


    Dankjewel

    @Jarne, bedankt voor de tips.


    16 - 09 - '17

    Mullingford schreef:
    Ik vind dat mensen klagen om niets. Het is leuk dat jullie zoiets willen maken. Succes en ik ben benieuwd. (:

    Awhie, dankjewell Anne (K)


    -

    Ik vind de Q zine wel een leuk idee ;3, wat ik wel leuk zou vinden is als er anti vervelingsdingen, zoals DIY's of receptjes instaan enzo ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Ik vind de Q zine wel een leuk idee ;3, wat ik wel leuk zou vinden is als er anti vervelingsdingen, zoals DIY's of receptjes instaan enzo ^^


    Goede ideeën (:


    16 - 09 - '17