Ok, ik heb jullie hulp nodig!
Volgens velen heb ik een "aparte" kleding style, al vind ik dat reuze meevallen.. En Ik houd er af en toe van om mn eigen helemaal te verkleden/veranderen en dan foto's te maken.
Zo ben ik een keer een weeklang als Mime door het leven gegaan, al was ik niet helemaal tevreden over mijn eigen uiterlijk. Ik wilde bijv. nog een zwart bolhoedje.. Of een dag met mn gezicht half in de make-up.. (draag nooit make-up)
En nu probeer ik al een eeuw om als elf (uit Lord of the Rings) gekleed te gaan.. Het liefst als een mannelijke, want die kleren vind ik mooier <3.
Ik ga van de week lange extensions kopen. Maar nu weet ik niet echt wat ik verder allemaal kopen moet om als "elf" gekleed te kunnen gaan.. En waar ik dit kan kopen. Het hoeft niet persé helemaal als Lord of the Rings te zijn, maar zeg maar wel zo ongeveer.. Als jullie me snappen..
En ook ben ik op zoek naar deze blouse: klik (ook al eeuwen naar op zoek, ben er niet zo goed in )
Kan iemand me hier mee helpen? En zijn er nog meer mensen die ervan houden zich te kleden als wat anders? Of gewoon apart kleden? Show me!
x
[ topic verplaatst door een moderator ]
You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.