Ik heb in de zomer klierkoorts gehad. Was wel vervelend aangezien in juni ik examens had. Ik was doodmoe en had koorts en heb zo al mijn examens afgelegd. Wonderbaarlijk had ik maar 2 herexamens in augustus. Voor de rest was klierkoorts voor mij ook supervervelend omdat ik een heel actief persoon ben. Ik had een trektocht, organisatie van een kamp en vele kajakweekendjes voor de boeg. En als ik te actief was, speelde dat heel hard op.
Maar de dokter zei tegen mij dat ik gewoon verder moest proberen te leven. Ik mocht niet dagen in mijn bed blijven liggen want dan zou de klierkoorts echt overnemen en dan zou ik voor veel langer uit zijn. Dat wil niet zeggen dat ik geen hele dagen in bed heb liggen slapen. Want dat heb ik wel gedaan, maar niet overheersend. Sinds september dit jaar heb ik geen last meer van klierkoorts.
Dus om samen te vatten. Ik heb 4 maanden klierkoorts gehad, maar omdat ik zo sportief en actief ben, viel het uiteindelijk wel mee. Zolang ik maar niet té sportief of actief was.
Van bloedarmoede heb ik geen last.
Veel beterschap en hopelijk valt de uitslag mee!
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury