Het is inmiddels zes maanden geleden dat ik voor het laatst online was en ik denk dat de meesten geen idee meer hebben van wie ik eigenlijk ben, maar ik vond het toch nodig om even te laten weten dat ik er weer ben. De afgelopen tijd zijn er ontzettend veel rare dingen gebeurd. Ik ben mezelf kwijt geraakt in een ongezonde obsessie voor voeding, beweging en gewicht en heb hierdoor mijn passie voor schrijven volledig laten verwateren. Nu ik eindelijk hulp ga krijgen en in heb gezien dat ik het laatste halfjaar eigenlijk doodongelukkig ben geweest, heb ik me voorgenomen om me hier weer wat vaker te laten zien. Quizlet beschouwde ik altijd als 'mijn plekje' - this sounds pretty desperate, but that's okay - en als ik niet lekker in mijn vel zat, had schrijven en hier een beetje jammeren altijd een soort therapeutische werking, haha.
Voor de duidelijkheid wil ik nog wel even aangeven dat dit geen topic is om aandacht te trekken of zielig te doen. Ik wilde gewoon graag even mijn verhaal kwijt, omdat ik tijdens mijn dagelijkse leven continu een masker op moet zetten en mezelf doormiddel van onschuldige glimlachjes door allerlei bochten moet wringen. Dit accepteer ik en ik kan er goed mee omgaan, maar ik vind het ook weleens een keer fijn om anoniem mijn hart te luchten. Hopelijk hebben jullie daar begrip voor. (:
[ topic verplaatst door een moderator ]
If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.