Aangezien het vandaag een maand geleden is dat mijn boek uitgegeven is en mijn ouders vinden dat ik meer moet gaan promoten enzo, heb ik dit topic aangemaakt. Sorry als het verkeerd staat of niet mag.
______________________________________________________________________________________________________________________
Verpest
Emma en Tessa zijn hartsvriendinnen vanaf de kleuterschool. Zij gaan voor elkaar door het vuur. Op een dag wordt Tessa neergeschoten en belandt in het ziekenhuis. Emma vindt het vreselijk voor haar vriendin en probeert haar te steunen waar ze kan. Tijdens de ziekenhuisopname van Tessa krijgt Emma het zwaar te verduren. Zij ontvangt nare berichten en krijgt ongewenst bezoek. Ze voelt zich niet meer veilig. Wie probeert haar leven te verpesten?
titel : Verpest
auteur : Vincie van Kerkhof
aantal pagina's : 130
geïllustreerd : nee
uitvoering/formaat : paperback 12,5 x 20 cm
ISBN : 978-94-022-0360-8
verschijningsdatum : 15 november 2013
vaste prijs : € 16,35
Je kunt het boek bestellen op boekscout-yo.nl of - als je toevallig in Houten woont - bij Boekhandel Wijs.
Voor degene die willen weten hoe mijn schrijfstijl een beetje is; in de spoiler staat het proloog.
________________________________________________________________________________________________________________________
Om dit topic toch nog een beetje nuttig te houden; wat is jouw grootste droom?
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly