• Haaii mensjes van Q
    Ik heb mijn naam weer eens veranderd maar nou past mijn pf er niet meer bij :c
    Weet een van jullie misschien een mooie, er bijpassende pf? En het liefst niet zo'n foto die je meteen krijgt als je warrior intypt xd
    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
    Combattant


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik snap nog niet echt wat precies je zoekt, maar heb je toevallig wat aan dit topic?


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Dat is het probleem juist, ik weet niet precies wat ik nou echt wil :c


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik ging even kijken wat het was, het is ook een vis die kan je ook als afbeelding doen >.<
    Maar nee laat ik toch even van nut zijn. ik vind ze mooi (: :








    Your make-up is terrible

    Foxfire schreef:
    Ik ging even kijken wat het was, het is ook een vis die kan je ook als afbeelding doen >.<
    Maar nee laat ik toch even van nut zijn. ik vind ze mooi (: :



    Deze is mooi :]


    'The best way to predict the future is to create it'.





    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:




    Ja! Zoiets bedoel ik!


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    (...)

    Ja! Zoiets bedoel ik!


    Lol, ik had eigenlijk een andere link erin willen zetten maar volgens mij ging er iets mis. Ik kreeg nogal wat van Demi Lovato.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 10:51 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Lol, ik had eigenlijk een andere link erin willen zetten maar volgens mij ging er iets mis. Ik kreeg nogal wat van Demi Lovato.

    Haha, hij is wel awesome. Zoiets vind ik nou mooi. Of een meisje net een wolf.. Ook nice


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik zal wel s wat voor je zoeken. ^_^ Ik heb genoeg sites waarbij ik wel wat voor je kan vinden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    Ik zal wel s wat voor je zoeken. ^_^ Ik heb genoeg sites waarbij ik wel wat voor je kan vinden.


    Dankjewel ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Alleen ik zit nu op mn mobiel en ga pas rond 5 uur op mn laptop. Denk je dat je nog tot zolang kan wachten?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    Alleen ik zit nu op mn mobiel en ga pas rond 5 uur op mn laptop. Denk je dat je nog tot zolang kan wachten?


    Haha ja hoor, ik moet vanmiddag toch naar scouting


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Oh, wauw, ik ben het helemaal vergeten! Zo sorry! ;o Waarschijnlijk ga ik zo het topic vol spammen, omdat je maar 3 foto's per reactie mag doen x'D. Maar goed, hier zijn ze dus. Ik heb van alles bij elkaar gedaan, dus ja, dan kom je van alles tegen.



    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 22:38 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.




    *_*

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 22:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.