• Oké mensen, ik wil niet zielig lijkn 'fso, mr het is so, ik ben het hier kotsbeu ! Nu, op dit moment, ligt myn vader helemaal in coma, überzat, zyn roes uit te slapen, myn moeder is voor 1 week weg voor haar werk, &'nd m'n broer is gaan fuiven .. JHAA waarom niet he Ö
    Laat Janne hier maar rustig alleen zitten, zonder iets te doen !
    Ik word egt gek van hen !
    Niet van mijn moeder hoor =) Zy is lief 'nso ! Maar .. myn vader .. Hy drinkt al sinds ik klein was Ö
    Ooit is hy eens strontzat thuisgekomen, terwyl myn verjaardagsfeestje in volle gang was =( Leuk is anders hoor, als al je vrindinnen dan opeens stil zyn &'nd met grote ogen naar je vader kykn Ö
    &'nd als myn vader op de voetbal, waar al de jonges vn m'n vroegere klas ook voetballen, zich helemaal lam zuipt .. Weet je .. Dat kilt je .. Ik kon er lang aan weerstaan, gewoon doen alsof er niks was. Het lukte, zolang myn moeder thuis was.
    Maar nu ze een week weg is, ben ik bang. Bang, voor myn vader. Bang, dat hy me zal slaan, me pijn gaat doen.. Myn vrindinnen &'nd vriendje gaan pijndoen ..
    Op dese moment haat ik hem zo hard !
    Maar .. als hy nuchter is, is hy tog lief .. Net alsof hy zich niet bewust is van wat hij doet ...
    Heeft iemand een idee wat ik moet doen?
    Praten is uitgesloten, dat helpt niet, dan gaat hy alleen maar roepen en schelden ...

    Please help me ! I trek het hier nietm eer ! ='(

    X @ Abrikoosjj


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California