• HOPLA (:

    12-12-13

    Ben ik weer een jaartje ouder (:

    Om dit topic nuttig te houden, kennen jullie mensen die op een aparte datum jarig zijn of misschien jullie zelf?
    (;

    Mn zusje is jarig op nationale vrouwendag, 8 maart, en ik ken mensen die op 1 april jarig zijn. Mijn broertje is jarig op 24 december, maar ik weet niet of dat wel zo raar is :').
    Oh, en gefeliciteerd!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ken iemand op 1 april en iemand op 1 januari. En mijn oma was op kerstavond jarig. Mijn broer op 10/10. Alleen werd hij op 10/10/10 elf. :'D Mijn papa is 9/10, dus hij heeft 9/10/11 gehad.
    Gefeliciteerd!

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 22:26 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn vriend is vandaag jarig.
    Dus vrijdag de dertiende.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Marshall schreef:
    Mn zusje is jarig op nationale vrouwendag, 8 maart, en ik ken mensen die op 1 april jarig zijn. Mijn broertje is jarig op 24 december, maar ik weet niet of dat wel zo raar is :').Oh, en gefeliciteerd!

    Ik heb precies hetzelfde, alleen ben ik dan jarig.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2013 - 17:28 ]


    •*• Lululu •*•

    Nog gefeliciteeeerd! Dat hondje is echt mega schattig, hihi.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    nog een late gefeliciteerd,

    een vriendin van mij is op koninginnendag jarig.


    Vampire + Servant = Servamp

    Een vriendin van mij werd op 11-12-13 (14:15) 16 jaar. Nee, grapje. De tijd klopt niet, dat zou wel echt geweldig zijn o.o Ze is 15:59 geboren :Y)

    Zelf ben ik 28-02 jarig, bijna schrikkeljaar, maar niet heus, er was geen schrikkeljaar dat jaar (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    SnowFrost schreef:
    Gefeliciteerd.(:

    Ik ben op nationale vrouwendag jarig.:Y)


    + M'n vader is op eerste kerstdag jarig en m'n opa op 1 april. ^^

    [ bericht aangepast op 13 dec 2013 - 18:04 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben op 30 april jarig. (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik ken iemand die op 29 februari geboren is. Het enige grappige aan mijn geboortedatum is dat de cijfers van de dag en maand terugkomen in het jaar, maar verder niet (:
    O en gefeliciteerd!

    [ bericht aangepast op 13 dec 2013 - 18:37 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Hmm, een vriendin van mij is op 9-9-1999 geboren en ze is precies drie maanden jonger dan ik XD


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben op 9-9 jarig, dus ook op 09-09-1999 en 09-09-2009. Helaas werd ik 7 en 17, niet 9 en 19 haha.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 11:35 ]


    Your make-up is terrible

    Gefeliciteerd! Ik ben gewoon 16-4 niet erg bijzonder dus ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.