• Als plan B. Ik wil heel graag naar de Hoge Hotelschool, maar 20-25% wordt toegelaten, dus ben ik bezig met een plan B en damn!

    Ik wil graag een brede studie die niet gericht is op één vakgebied of een management studie volgen die het liefst ook nog internationaal is.

    Studies die ik heb bezocht

    IBM (Internation Business & Management) aan de HVA
    IBL (International Business & Languages) aan de HVA
    Economics and Business aan de UVA
    TIO
    Hotelschool THe Hague


    Univeristy College Amsterdam sprak mij erg aan,maar ik voldoe niet aan de eisen helaas :3
    Iemand een alterntief?


    Vraag mbt betalen studie
    Eerste jaar moet ik 'op kamers' soort van en dat moet ik dus ook betalen. Hoe the fuck doen jullie dat?
    Ik verdien dan, wauw, 4 euro per uur dus dan zou ik 75 uur per maand moeten werken, onmogelijk toch?

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 16:57 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn zusje wilde International Leisure doen in Breda. Ik denk dat het deze. Je hebt hem ook in InHolland, maar die is niet internationaal, hoewel je wel in je derde jaar geloof ik in het buitenland mag studeren/stage lopen.


    Your make-up is terrible

    Omg die klinkt heel leuk! Maar is wel erg ver weg, Amsterdam is voor mij dik halfuurtje met de trein en eigenlijk ga ik liever niet op kamers, maar het klinkt wel erg leuk die studie.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Omg die klinkt heel leuk! Maar is wel erg ver weg, Amsterdam is voor mij dik halfuurtje met de trein en eigenlijk ga ik liever niet op kamers, maar het klinkt wel erg leuk die studie.


    Een half uurtje is toch niets om te reizen? Ik reis sinds mijn middelbare schooltijd al één uur heen en één uur terug.


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:
    (...)

    Een half uurtje is toch niets om te reizen? Ik reis sinds mijn middelbare schooltijd al één uur heen en één uur terug.


    Dat zeg ik ook niet, ik zeg juist dat, dat lerfect is. Als ik in Breda ga studeren moet ik langer reizen en dus op kamers.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Omg die klinkt heel leuk! Maar is wel erg ver weg, Amsterdam is voor mij dik halfuurtje met de trein en eigenlijk ga ik liever niet op kamers, maar het klinkt wel erg leuk die studie.


    Een half uur is écht niks. Ik reis ook een half uur naar amsterdam en dan nog dik 50 minuten naar amstelveen dus met pech ben ik ruim anderhalf uur onderweg naar mijn school. Niet geheel vrijwillig maar t is wel zo. Dus een half uur is niks.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    -.- Waarom reageert iedereen alsof Amsterdam en Breda dicht bij elkaar liggen? xd
    Ik bedoel, ze zegt dat naar Amsterdam een halfuur reizen is, dan lijkt het mij dat Breda toch verder weg ligt, hoewel dat er ook aanligt waar je woont. Maar ook meerderen malen wordt aangegeven dat Breda te ver ligt xd Dus ik vind het wel grappig dat jullie of dat niet beseffen of doorgaan over iets irrelevant.

    OT: Ik denk niet dat k je ver kan helpen. Ik woon in de befaamde plek Lichtenvoorde en dat is wss nog veel verder dan Breda of Amsterdam om hier in de buurt te gaan studeren xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    -.- Waarom reageert iedereen alsof Amsterdam en Breda dicht bij elkaar liggen? xd
    Ik bedoel, ze zegt dat naar Amsterdam een halfuur reizen is, dan lijkt het mij dat Breda toch verder weg ligt, hoewel dat er ook aanligt waar je woont. Maar ook meerderen malen wordt aangegeven dat Breda te ver ligt xd Dus ik vind het wel grappig dat jullie of dat niet beseffen of doorgaan over iets irrelevant.

    OT: Ik denk niet dat k je ver kan helpen. Ik woon in de befaamde plek Lichtenvoorde en dat is wss nog veel verder dan Breda of Amsterdam om hier in de buurt te gaan studeren xd


    Breda is 2,5 uur reizen voor mij, dus dat is inderdaad ver.
    Misschien weet je een studie en wordt hij hier in de buurt ook gegeven? Of een soortgelijke? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Noh, International Business & Languages leek me leuk, maar is dat niveau echt zo laag D: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Olicity schreef:
    Noh, International Business & Languages leek me leuk, maar is dat niveau echt zo laag D: ?


    Ik doe nu vwo, met moeite, maar toch leek het allemaal best simpel en er was ook een presentatie (ik deed meelopdag en volgde dus normale lessen) en ook die was echt onwijs slecht. Ik kreeg iig de indruk dat het niveau niet erg hoog lag. Bij IBM liep ik mee met een derde jaars en bij de les statistiek waren ze bezig met wiskundige dingen die ik vorig jaar met wiskunde A kreeg. Als ik jou was zou ik een meeloopdag met een student regelen, zo krijg je de beste indruk dan bij van die promotie open en pemroefstudeerdagen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Srry zit op mobiel, maar kijk hier eens voor ibl: http://studiekeuze.qompas.nl/studies/292/


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zou international business management studies of international business management niet aanraden. Het sluit aan op mijn opleiding, international business studies. en die is niet erg geweldig...veel werk dat wel maar qua leraren enzo. nee. En zoiets hoorde ik dus ook over ibms en ibm ook op hva

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 22:16 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ik zou international business management studies of international business management niet aanraden. Het sluit aan op mijn opleiding, international business studies. en die is niet erg geweldig...veel werk dat wel maar qua leraren enzo. nee. En zoiets hoorde ik dus ook over ibms en ibm ook op hva


    Docenten zijn toch overal anders en hebben vrijwel niks met de studie zelf te maken?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Docenten zijn toch overal anders en hebben vrijwel niks met de studie zelf te maken?


    Je mag wel verwachten dat de docenten de lesstof redelijk beheren, engels kunnen spreken, en de les kunnen geven. Wat bij mij niet het geval is. Maar ik hoorde zo'n soort gelijk geval op het HVA van het IBM.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    E

    Sigil schreef:
    (...)

    Je mag wel verwachten dat de docenten de lesstof redelijk beheren, engels kunnen spreken, en de les kunnen geven. Wat bij mij niet het geval is. Maar ik hoorde zo'n soort gelijk geval op het HVA van het IBM.


    Nouja, ik bengewend aan zelfstandig werken en heb mijn hele middelbare slechte en.onbevoegde docenten gehad en toch is het me altijd gelukt (: daar kun je een studie niet direct op afwijzen, of het moet echt heel erg zijn en bekend oid.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh haha ik wil as januari zelf naar de proef studeer dag Economics and business..
    Zelf als plan B lijkt bestuurskunde me ook leuk maar ik wil heel graag iets internationaals
    Je hebt ook een goede studie keuze test op scholieren.com

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 22:35 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."