• Ik zit dus met een groot proleem.
    Ik leerde 2 maanden geleden een meisje kennen en nu is ze mn allerbeste vriendin. We delen alles en lachen veel, maar er is 1 ding dat ze niet weet en dat is dat ik verliefd op haar ben.
    Ik durf het haar ècht niet te vertellen omdat ik onze vriendschap niet wil stukmaken. Maar ik zou écht zo graag ELK vrij moment bij haar will zijn!
    Ik heb al eens geprobeert om met vragen wat 'tips' te geven, maar toen ze vroeg of ik verliefd op haar was durfde ik écht geen 'ja' te zeggen.
    ik heb er zelfs al een SA over geschreven (I can't tell you), maar durf haar ook niet te zeggen dat het over haar gaat.
    Ze is 2 jaar ouder dan mij en ik ben echt bang voor haar reactie!

    kan iemand mij mssn helpen?(huil)


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    gwn op de bek nemen (damn,,weetje hoevaak ik dit zinnetje de laatste paar dagen nu al hb getypt??)


    Crack a bottle

    gwn op de bek nemen (damn,,weetje hoevaak ik dit zinnetje de laatste paar dagen nu al hb getypt??)

    Ja hoor, ik heb zelfs nog nooit met een jongen gekust!


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    je moet het gwn zggn


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    gwn op de bek nemen (damn,,weetje hoevaak ik dit zinnetje de laatste paar dagen nu al hb getypt??)

    Dat is Chantou weer met haar oplossing.
    Let niet op haar :P
    Maar weet je of de bi is ofzo?
    Als ze dat is, kan je vragen wat haar type zegmaar is. En als jij er dan ook nog een beetje in de buurt komt. Kan je vragen of ze boos zou zijn als een hele goede vriendin op haar is. En dan als alles dan goed gaat kan je het zeggen.
    Like, ik probeer je te helpen :P


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    > tussen de titel een spatie gezet, zo blijft het bord overzichtelijker en minder uitgerekt ;)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Dat is Chantou weer met haar oplossing.
    Let niet op haar :P
    Maar weet je of de bi is ofzo?
    Als ze dat is, kan je vragen wat haar type zegmaar is. En als jij er dan ook nog een beetje in de buurt komt. Kan je vragen of ze boos zou zijn als een hele goede vriendin op haar is. En dan als alles dan goed gaat kan je het zeggen.
    Like, ik probeer je te helpen :P


    bedankt dat je probeert te helpen

    maar volgens mij is ze hetero en 1 vn mn vragen was: wat zou je doen als 1 van je beste vriendinnen zei dat ze verliefd op je is? en toen ze zei dat ze zich zou doodschrikken durfde ik het echt niet meer te zeggen.


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    ik weet niet.. nog nooit gehad eigenlijk..


    Life is hard and then we die

    (...)

    bedankt dat je probeert te helpen

    maar volgens mij is ze hetero en 1 vn mn vragen was: wat zou je doen als 1 van je beste vriendinnen zei dat ze verliefd op je is? en toen ze zei dat ze zich zou doodschrikken durfde ik het echt niet meer te zeggen.

    Oww, oké :S.
    Dan denk ik dat je jezelf over die liefde heen moet zetten.
    Zeg nu zelf; je hebt liever een hechte vriendschap dan liefde die later over gaat.
    Dan zou ik het wel weten ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    bedankt dat je probeert te helpen

    maar volgens mij is ze hetero en 1 vn mn vragen was: wat zou je doen als 1 van je beste vriendinnen zei dat ze verliefd op je is? en toen ze zei dat ze zich zou doodschrikken durfde ik het echt niet meer te zeggen.

    Oww, oké :S.
    Dan denk ik dat je jezelf over die liefde heen moet zetten.
    Zeg nu zelf; je hebt liever een hechte vriendschap dan liefde die later over gaat.
    Dan zou ik het wel weten ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Oww, oké :S.
    Dan denk ik dat je jezelf over die liefde heen moet zetten.
    Zeg nu zelf; je hebt liever een hechte vriendschap dan liefde die later over gaat.
    Dan zou ik het wel weten ;)


    ja, weet ik wel,

    maar altijd als ik haar zie, dan word ik zo zenuwachtig als iets en dan krijg ik het megawarm, en als die mij perongeluk aanraakt, dan hou ik het bijna nie meer:(

    Zelf doet mij da ook kweenie hoeveel pijn!

    en ik probeer ook al een tijdje om het gewoon te negeren en vergeten ma ik kan het echt nie!!(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    ik ben ook verliefd op m'n beste vriendin XD

    en ik heb het haar verteld :'D

    eerst zo helemaal raad gevraag zo:
    ik ben vrliefd op iemnd, ma kdurf het haar niet te zegge, kwil dr ni kwijt, weetj watk moet doen?

    toen zei ze: gewoon zegge!

    ik zo: ok... Tanne, iloveyou


    die was wel ff geschrokke XD
    maar we zijn nog steeds BestFriends


    We're all going to hell, and I am driving the bus