• Heb ik dus vandaag examen Latijn. 6 pagina's, niet recto verso. 2 ervan zijn gevuld met kaders en teksten, heb ik dus nog 4 pagina's over. Lekker kort examen. Ga ik naar buiten om 12 uur, kom ik mijn leerkracht Latijn van vorig jaar tegen die me even meedeelt dat m'n leerkracht Latijn van dit jaar me zoekt, omdat ik zogezegd maar één deel van mijn examen ingediend zou hebben. Ik dus maar één deel van m'n examen gekregen.
    Anyway, ik ga haar gaan zoeken, ik vind haar, en zij zegt exact hetzelfde, en ik zeg dus weer dat ik maar één deel gekregen heb.
    'Ja, Leah, je gaat dat moeten inhalen he. Dat is mijn schuld niet, ik maak de pakketten niet. Dat is een foutje van het secretariaat. Wat heb je morgen?"
    "Chemie en Aardrijkskunde."
    "Oei, dat gaat moeilijk gaan. Wanneer kun je?"
    "Is maandag mogelijk?"
    "Ja, volgende week maandag. Oké, maar vergeet het niet he?"
    "Neenee." mag ik dus nóg een weekend Latijn studeren... SUPER! Urghl.

    Om het topic iet of wat nuttig te houden: iemand ook al ooit zoiets stoms meegemaakt?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hwin schreef:
    (...)

    Jajaja, I know, ik heb overdreven, maar heel even voelde het gewoon zo, en dan kwam ik tot het besluit dat het er toch nog mijlen van ligt.


    Het was niet de bedoeling het extra in te wrijven ofzo hoor.

    Ik heb ook ooit een deel van de examenvragen niet gekregen, waardoor ik dus minder punten had dan de rest. Gelukkig had de leerkracht het tijdens het verbeteren gemerkt en heeft ze, in overleg met de directeur, mijn punten herleid naar wat ik wel had kunnen maken.


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Zarautz schreef:
    (...)

    Het was niet de bedoeling het extra in te wrijven ofzo hoor.

    Ik heb ook ooit een deel van de examenvragen niet gekregen, waardoor ik dus minder punten had dan de rest. Gelukkig had de leerkracht het tijdens het verbeteren gemerkt en heeft ze, in overleg met de directeur, mijn punten herleid naar wat ik wel had kunnen maken.


    Dat heb ik ook wel eens voorgehad, soort van toch. Het was op een test en ik kon de helft van de achterkant van het blad niet invullen. Maar ik had de vragen wel, we hadden gewoon veel te weinig tijd ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried