• Heb ik dus vandaag examen Latijn. 6 pagina's, niet recto verso. 2 ervan zijn gevuld met kaders en teksten, heb ik dus nog 4 pagina's over. Lekker kort examen. Ga ik naar buiten om 12 uur, kom ik mijn leerkracht Latijn van vorig jaar tegen die me even meedeelt dat m'n leerkracht Latijn van dit jaar me zoekt, omdat ik zogezegd maar één deel van mijn examen ingediend zou hebben. Ik dus maar één deel van m'n examen gekregen.
    Anyway, ik ga haar gaan zoeken, ik vind haar, en zij zegt exact hetzelfde, en ik zeg dus weer dat ik maar één deel gekregen heb.
    'Ja, Leah, je gaat dat moeten inhalen he. Dat is mijn schuld niet, ik maak de pakketten niet. Dat is een foutje van het secretariaat. Wat heb je morgen?"
    "Chemie en Aardrijkskunde."
    "Oei, dat gaat moeilijk gaan. Wanneer kun je?"
    "Is maandag mogelijk?"
    "Ja, volgende week maandag. Oké, maar vergeet het niet he?"
    "Neenee." mag ik dus nóg een weekend Latijn studeren... SUPER! Urghl.

    Om het topic iet of wat nuttig te houden: iemand ook al ooit zoiets stoms meegemaakt?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zou wel willen dat zoiets de meest kutte dag uit mijn leven zou zijn. o.o

    Ik had op mijn vorige school vaak de verkeerde toetsen, terwijl we er maar één per kwartaal mochten maken en dan moest ik hem het volgende kwartaal maar over doen.


    Your make-up is terrible

    Aii, dat is balen.
    Wij hadden een keer de verkeerde vragen gekregen bij een proefwerk Spaans, toen moesten we die later overnieuw doen >.<


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Cas schreef:
    Ik zou wel willen dat zoiets de meest kutte dag uit mijn leven zou zijn. o.o

    Ik had op mijn vorige school vaak de verkeerde toetsen, terwijl we er maar één per kwartaal mochten maken en dan moest ik hem het volgende kwartaal maar over doen.


    Nu ja, het is nu ook niet de grootste kutdag, er zijn wel dagen die erger geweest zijn, maar ik ben gewoon vreselijk pist-off. Vooral doordat de helft nu zit te zeggen dat ik geluk heb dat ik nu nog beter kan studeren, en de andere helft me zit uit te lachen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Moest dat mijn meest kutte dag ooit zijn, spring ik een gat in de lucht...
    Ik heb morgen examen Duits en Aardrijkskunde en ik ga voor beide buizen. Feestje.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tolstoy schreef:
    Moest dat mijn meest kutte dag ooit zijn, spring ik een gat in de lucht...
    Ik heb morgen examen Duits en Aardrijkskunde en ik ga voor beide buizen. Feestje.


    Meest kut is het nu ook niet, zoals ik zei, maar het is wel vrij kut ^^
    Ik heb morgen ook AK (en Chemie). Anyway, succes ermee ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb mijn wiskunde SE verknalt en ben nu behoorlijk depressief omdat ik er een heel weekend voor geleerd had.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Dammed dat is balen... :| ofja een luxe dat je nog kan leren maar t moet niet kunnen dat scholen zulke fouten maken!

    Ik had vandaag een klein baaldagje... het is mijn 3de stageweek en er komt een boze moeder naar me toe..
    haar kind had thuis een voorval zo verdraaid dat ik echt n boeman was... XD toen ik het uitlegde van mijn kant gaf het kind na lang praten toe dat hij het verdraaid had,, omdat hij boos was om wat een andere leerkracht had gedaan... :| euhm ja... fijn XD


    The thing you do mean something to people -Ncis


    quidquid excusatio prandium pro

    Bij de herkansingen die wij hadden na onze toetsweek, waren er toetsen waar er bijlagen bij misten of gewoon een hele pagina met opgave's :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wat vervelend, maar zie het zo. Je kunt misschien een nog hoger cijfer halen omdat je langer kan leren? Ik snap dat je daar niet zoveel zin in hebt, maar slechter kun je er niet van worden lijkt me. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wil je even ruilen?


    El Diablo.

    Kayal schreef:
    Wil je even ruilen?


    Ik héb toch al gezegd dat de grootste kutdag misschien vrij overdreven is?
    But right, het is te zien wat je te ruilen hebt. Je wilt mij echt niet zijn (en dan heb ik het dus niet over dit soort dagen)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik had iets veel ergers verwacht toen ik het topic opende (: Maar toch, ik kan begrijpen dat je flink baalt hoor!


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Zarautz schreef:
    Ik had iets veel ergers verwacht toen ik het topic opende (: Maar toch, ik kan begrijpen dat je flink baalt hoor!


    Jajaja, I know, ik heb overdreven, maar heel even voelde het gewoon zo, en dan kwam ik tot het besluit dat het er toch nog mijlen van ligt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mensen, ik denk dat Leah ondertussen wel al weet dat het overdreven is, ze heeft dat zelf ook gezegd. (':
    Naahw, da's inderdaad balen. ;(


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it