• Hello,
    Oké ik kon dus geen enkel topic hierover vinden dus dan maak ik er zelf maar 1.
    Mijn probleem, ik schrijf samen met iemand een story, maar de story is te groot?
    Wat ik dus bedoel is dat er normaal rechts van je story een blok staat met hoeveel abo's je hebt, hoeveel woorden, waar je een abo kan nemen, een kudo kan geven etc.
    Nu staat dat dus bij mij onder.. Ik heb al vanalles geprobeert om het weg te krijgen maar het lukt niet?
    Komt het misschien omdat ik de co-auteur ben? Of heeft dat er niks mee te maken.. Ik heb dit nog nooit gehad namelijk en ik vind het erg vervelend..
    Dus mijn vraag, kan hier wat aan gedaan worden?
    edit: Ik zit gewoon op mijn laptop, niet op mijn mobiel.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 13:36 ]


    Life is a beautiful struggle

    Op telefoons en iPod staat dat blok altijd onderaan in plaats van aan de zijkant, zoals op computers. Als je dus op zo'n apparaat op Q zit, is die lay-out normaal.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet niet welke story het is, maar de kans is groot dat er iets niet klopt met jullie codes. Dat zorgt er vaak voor dat pagina's uitrekken, vervormen, etc. Dus dat zou ik nog even goed inspecteren allemaal.


    En zoals hierboven gezegd, is dat de normale lay-out als je op een telefoon zit (:

    [ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 13:33 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Zie je dat op je mobiel?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik zit gewoon op mijn laptop. Ik vind het daarom ook zo raar (:


    Life is a beautiful struggle

    Yoda schreef:
    Ik weet niet welke story het is, maar de kans is groot dat er iets niet klopt met jullie codes. Dat zorgt er vaak voor dat pagina's uitrekken, vervormen, etc. Dus dat zou ik nog even goed inspecteren allemaal.


    En zoals hierboven gezegd, is dat de normale lay-out als je op een telefoon zit (:

    De story zelf staat nog niet online, maar ik ga het wel anders proberen, maar bedankt (:


    Life is a beautiful struggle

    Raar.
    Misschien kan je even zeggen welke story het is, zodat wij kunnen kijken of wij het ook hebben.

    Orbis schreef:
    Raar.
    Misschien kan je even zeggen welke story het is, zodat wij kunnen kijken of wij het ook hebben.

    Dit is hem: [url=http://www.quizlet.nl/stories/129179/killer-camp--bieber/[/img]klik[/url]


    Life is a beautiful struggle

    Tuts schreef:
    (...)
    Dit is hem: [url=http://www.quizlet.nl/stories/129179/killer-camp--bieber/[/img]klik[/url]

    Dan moet je je story ook wel even online zetten.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Dan moet je je story ook wel even online zetten.

    Ho sorry, klikte verkeerd. Nu staat ie wel online.


    Life is a beautiful struggle

    Tuts schreef:
    (...)
    Ho sorry, klikte verkeerd. Nu staat ie wel online.

    Bij mij staat je story wel normaal,


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Bij mij staat je story wel normaal,

    Oh dan ligt het denk ik aan mijn laptop, maar bedankt. (:


    Life is a beautiful struggle

    Dit topic kan worden gesloten, probleem opgelost. (:


    Life is a beautiful struggle

    Bij mij ziet het er ook normaal uit, dus ik denk dat het inderdaad aan je laptop ligt. ^^
    Staat die balk bij andere stories voor jou ook onderaan, of aan de zijkant?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Bij mij ziet het er ook normaal uit, dus ik denk dat het inderdaad aan je laptop ligt. ^^
    Staat die balk bij andere stories voor jou ook onderaan, of aan de zijkant?

    Heb het alleen bij deze story.. Nja ik probeer er wel overheen te kijken. (:


    Life is a beautiful struggle

    Tuts schreef:
    (...)
    Heb het alleen bij deze story.. Nja ik probeer er wel overheen te kijken. (:


    Probeer uit te zoomen. Control ingedrukt houden en even scrollen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.