• Vanavond Sinterklaas, en nu nog even last-minute gedichten / surprises maken.
    Ik wil een soort van 'zoektocht' maken voor m'n nichtje waarbij ze uiteindelijk bij de auto uitkomt waar dan al haar cadeautjes verstopt liggen, het probleem is alleen dat ik geen enkel raadsel ken / kan vinden met de uitkomst 'Auto' of iets in die buurt.

    Weten jullie toevallig nog wat?


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Ik zou gaan voor vier vragen waarbij ze van ieder antwoord de eerste letter moet nemen, of zo. Dat werkt altijd. :'D Ik kan ook niet zo snel op een ander raadsel komen met auto als uitkomst.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik zou gaan voor vier vragen waarbij ze van ieder antwoord de eerste letter moet nemen, of zo. Dat werkt altijd. :'D Ik kan ook niet zo snel op een ander raadsel komen met auto als uitkomst.


    Some people are art and do art at the same time

    Het is geel, en als je het in je oog krijgt, ben je dood.

    Een gele auto.


    Tijd voor koffie.

    Je zou bijvoorbeeld een envelop met haar naam kunnen neerleggen bij de andere pakjes?

    En dan in die envelop een briefje stoppen met

    "Los deze puzzel op en ga naar de uitkomst toe." (online kruiswoordraadsels maken misschien? Om dan als uitkomst bijvoorbeeld "badkamer" te krijgen?)

    Dan op die plek weer een envelop leggen met een klein gedichtje/puzzeltje en dat dan 3 of 4x en dan als laatste een iets grotere puzzel en dan als uitkomst "Ga naar de auto toe" ???

    Heb je hier iets aan? (zo deden mijn ouders het vroeger altijd bij mij haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly