• “Perhaps there are those who are able to go about their lives unfettered by such concerns.
    But for those like us, our fate is to face the world as orphans,
    chasing through long years the shadows of vanished parents.
    There is nothing for it but to try and see through our missions to the end,
    as best we can,
    for until we do so,
    we will be permitted no calm.”

Een groep jongeren, allen zijn wezen. Hun ouders hebben hun achtergelaten of zijn zelf overleden voordat het kind naar dit weeshuis werd gebracht. Natuurlijk kent ieder elkaar al, zijn misschien zelfs vrienden ondanks de moeilijkheden, of misschien wel in een relatie. Alleen wanneer het weeshuis wordt overgekocht door nieuwe eigenaren beginnen er vreemde dingen te gebeuren. Genen worden aangewakkerd, mensen veranderen en niets is meer wat het lijkt.

Meisjes:
    - gereserveerd door Child
    - gereserveerd door IrishBoss
    - gereserveerd door Composure
    - gereserveerd door xMeCrazyMofo
    - gereserveerd door Kendizzzzle

Jongens:
    - gereserveerd door BlueTweety
    - gereserveerd door heyitsfleur
    - gereserveerd door BlackDust aka moi
    - gereserveerd door Maximesa
    - gereserveerd door Inermis

Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Extra:

Rules:
    - er kunnen nog 9 anderen, naast mij, meedoen. (als we dat halen dan)
    - maximaal 2 personages p.p.
    - reserveringen blijven maximaal 48 uur staan.
    - minimaal 150 woorden per stuk, als je dit te vaak niet haalt lig je uit de RPG.
    - wees aardig tegen elkaar.
    - geen ruzie dus.
    - wees realistisch tijdens het schrijven. (er mogen dan rare dingen gebeuren, maar er hoeft niet plots een atoombom te vallen)
    - remember love is not eternal. (;
    - ze zijn niet rijk, dus ik verwacht geen iPhone en die dingen
    - bestuur alleen je eigen personage. (vermoord elkaar niet plots)
    - je moet ABN schrijven.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het binnen de perken.
    - veranderingen aan je personage moet je doorgeven
    - vertel het ook wanneer je niet meer mee kan doen
    - het liefst gelijk aantal meisjes en jongens
    - desalniettemin I hope we have fun. :)

[ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 18:08 ]

"After time adrift among open stars, along tides of light and through shoals of dust, I will return to where I began."

Naam:
    Santana Fedelia Martinez
    Leeftijd:
    17 jaar, 5 december
    Karakter:
    Santana is iemand de je snel over het hoofd zou kunnen zien als je haar niet kent, of haar vertrouwen niet hebt. Spreken zal dit meisje namelijk ook nauwelijks, tot niet, door alles wat er is gebeurd. Ze heeft nog steeds het idee dat mensen haar als overbodig zien, of als iemand die je als speelgoed kunt behandelen, omdat vroeg of laat toch iedereen bij haar wegtrekt. Dat is ook de reden dat ze zich af en toe terugtrekt in een hoekje om te bedenken hoe of wat en eventjes tot zichzelf te keren.
    Toch heeft Santana verschillende kanten, want zodra je haar beter leert kennen en langzaam maar zeker haar vertrouwen wint, wat niet heel gemakkelijk is, is het eigenlijk een druk kleutertje, die je juist niet over het hoofd kunt zien en al helemaal niet als ze suiker op heeft. Dan zal ze open bloeien als een bloem in de lente en zal ze uiteindelijk ook de oren van je hoofd af praten, voor je door het vuur gaan, zichzelf wegcijferen, want het draait niet om haar en alles op alles zetten om je gelukkig te maken. Ze zal altijd door de ruimtes heen vliegen, de ene keer iets sneller dan andere. Toch zul je haar dan nog steeds niet over haar eigen problemen horen, want daar heeft ze het liever niet over, net als haar verleden, want het woord zegt het al.
    Santana kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, dan schuift haar kinderlijke gedrag even opzij, en meestal weet zij ook wanneer het nodig is. Je ziet dan een hele andere kant van haar. Een kant die je niet heel vaak voor ziet komen, maar zij wel heeft.
    Uiterlijk:
    Santana heeft zwart krullend haar wat in vrije val tot haar onderrug reiken. Deze passen vrij mooi bij haar licht getinte huid, waar zij op de sproetjes rond haar wangen en neus na, geen oneffenheden bij kent.
    Haar kleine lengte, van slechts 160 cm maakt haar onschuldig, kwetsbaar en iel. Net als haar slanke, gewelfde bouw. Ze is echter niet mager, iets dat te zien is aan haar rondingen. Ze heeft een fragiel gezichtje, met altijd roze blosjes langs haar jukbeenderen en zeer volle, zachtroze lippen.
    Het mooiste aan haarzelf vindt zij echter haar ogen, de grote eye-catchers die haar naam bemerken. Met gitzwarte wimpers die van nature tot iets onder haar wenkbrauwen krullen, en de grijze irissen waarmee ze vrijwel alles voor elkaar kan krijgen door de onschuldigheid die ze uitstralen.
    Familie:
    Santana werd verwaarloosd door haar ouders toen ze nog een klein meisje was. Haar ouders hadden haar nooit gewild en sloten het meisje daarom dag in, dag uit op in een kleine kamer, waardoor haar claustrofobie is ontstaan. Enkel haar vader kwam regelmatig de kamer binnen om zijn dochter een pak slaag te geven. Het ging zover dat haar vader haar bijna dagelijks martelde. Hierdoor is zij nu heel goed een badass zijn, maar is ze ook gaan trainen, want dan kon ze zich verzetten. Santana kan op elk moment van de dag een flashback krijgen naar haar jeugd in de kamer en herbeleefd zij een van zijn vaders mishandeling. Hierdoor keert ze helemaal in zichzelf en kan ze bijna niet meer functioneren. In deze periode kan je goed zien dat zij gewoon een doodsbang meisje is dat snakt naar wat vriendelijkheid, maar niet goed weet hoe zij dit moet toelaten.
    Toen de buurvrouw lucht kreeg van deze martelingen,omdat Santana een keer na haar was gekomen, helemaal bont en blauw , vol met bloed in haar gezicht en lichaam, heeft zij ooit actie ondernemen. Ze wilde het meisje daar weg hebben en het liefste zelf in huis nemen, maar omdat dit te gevaarlijk werd voor hen beide, heeft ze haar zoon, die aan de andere kant van het land woonde opgebeld. Deze stond een week later aan de deur om het meisje op te halen. Het was lastig voor hem om dit meisje te laten zien dat er een andere kant was bij mensen, maar dat is toch gelukt. De Santana van voor de mishandeling kwam terug, maar verdween weer na ruim drie jaar. Toen kreeg ze te horen dat haar 'voogd' een auto-ongeluk had gehad toen hij terug kwam uit zijn werk. Via via is Santana daarna in het weeshuis gestuurde, toen was ze een jaar of elf, want niemand wilde haar terug naar huis sturen, ondanks ze haar verhalen wel een beetje ver gezocht vonden.
    Extra:
    Santana heeft zowel lichamelijk als geestelijk nog littekens van alles wat er is gebeurd.
    Verder kan het meisje ook zingen en gitaar spelen.

[ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 21:40 ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Klinkt heel tof ^^
    Ik volg hem misschien wel (:

Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

Naam: Ace Antonio Morgan Gian
    Leeftijd: 17, 24 december
    Karakter: flirterig, pesterig type (een scharrel bijvoorbeeld de nek om draaien door vanuit het niets een arm om het flirtende meisje heen te slaan bijvoorbeeld) aardig als je hem kent, helpt graag mensen met zijn problemen ookal is hij zelf een gesloten boek
    Uiterlijk: coming
    Familie: Op kerstavond is hij op straat gezet, gevonden en afgeleverd bij het weeshuis. Hij zit daar al zo lang hij zich kan herinneren en beschouwt iedereen in het weeshuis dus ook als familie omdat hij weigert te accepteren dat hij die niet heeft. Hij is dus ook not ammused met de overname
    Extra: Hij is extreem muzikaal, hij componeert zijn eigen stukken op de piano en verwerkt daar zijn diepste gevoelens in. Dat is ook de voornaamste reden dat hij het niet en public speelt.

rest komt nog ^^
    als ik op de pc kan

Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

Naam: Niamh Faith Summers
    Leeftijd: 17
    Karakter: -komt-
    Uiterlijk: -komt-
    Familie: Niamh's ouders is ze lang geleden letterlijk kwijtgeraakt, toen ze op tweejarige leeftijd de weg kwijt was geraakt en mee is genomen door een vrouw. Niamh weet dus niet wie haar echte ouders / familie zijn, maar de vrouw voelde als een oma voor haar. Toen de vrouw overleed werd het meisje in het weeshuis geplaatst.
    Extra: -komt-

"Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

ik ga morgenvroeg een heel weekend naar Londen, ik ben dus maandag pas weer terug. ik heb er wel wifi dus ik zal wel dingen checken denk ik maar meer niet. dus als ik weg ben weet je waarom. c:

would you kick me in the face please? it'll make whatever I say sound like poetry ~

heyitsfleur schreef:
    ik ga morgenvroeg een heel weekend naar Londen, ik ben dus maandag pas weer terug. ik heb er wel wifi dus ik zal wel dingen checken denk ik maar meer niet. dus als ik weg ben weet je waarom. c:

No worries, we beginnen waarschijnlijk toch nog niet snel! en veel plezier!

"After time adrift among open stars, along tides of light and through shoals of dust, I will return to where I began."

Naam: Allan Michael Jones
    Leeftijd: 18 jaar, 5 mei
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie: Zijn moeder is omgekomen in een auto-ongeluk toen hij acht was en zijn vader had hun verlaten toen hij drie was dus Allan heeft hem nooit echt goed gekend. Hij heeft een twee jaar jonger broertje maar die is meteen geadopteerd nadat zijn moeder was overleden en hij heeft hem sindsdien nooit meer gezien of gesproken en geen idee waar hij is.
    Extra:

De rest komt nog ja.

"All things move and nothing remains still, and you cannot step twice into the same stream"

Ik heb Imagines moeeten verwijderen aangezien ze haar rol niet optijd had ingeleverd. So you know.

Zou ik dan haar rol mogen?

How far is far

Kendizzzzle schreef:
    Zou ik dan haar rol mogen?

Natuurlijk! (:

Yeey (: Ik zal haar zo invullen

How far is far

Naam: Skye Olivia Jackson.
    Leeftijd: 18, 2 November.
    Karakter: Skye is een lief, onzeker meisje. Haar vertrouwen is niet zo snel te winnen, en ze is liever op zichzelf, mede dankzij haar verleden. Humor heeft ze zeker, ze lacht haar verdriet ook meestal weg, of ze zit alleen in een hoekje. Ze haat het als mensen gepest worden, en zal ze ook altijd helpen. Ze houd ontzettend veel van haar vrienden.
    Uiterlijk: Skye heeft emo kledingstijl. Ze heeft lang fel rood haar, en fel blauwe ogen. Ze verschuild haar gevoelens in haar kledingstijl, en heeft er ook best veel steun aan. Ze is vrij bleek, en rond de 1.74 lang. Meestal heeft ze zwarte skinny jeans aan, en felle T-shirts met print er op.

Familie: Skye haar ouders hebben nooit goed voor haar gezorgd, en ze kon nooit iets goed doen. Toen ze een keer op vakantie gingen crashte hun auto, en viel van een paar meter hoge berg af. Wonder boven wonder heeft Skye deze val overleefd, maar haar ouders niet. Ze werd met ernstige wonden naar het ziekenhuis gebracht, en werd haar overige familie gebeld, aangezien haar ouders opslag dood waren. Toen ze weer beter was werd ze meegenomen naar huis door haar tante, en woonde daar een jaar. Toen overleed haar tante ineens, en was ze weer een wees, toen was ze 11 jaar oud. Daarna werd ze naar een weeshuis gebracht, aangezien ze geen familie meer overhad. Ze werd vaak gepest op school door haar kledingstijl, maar dat was het enigste waar ze steun aan had, want vrienden had ze ook niet. Als ze terug denkt aan die tijd, lijkt het net alsof ze even helemaal van de wereld is, en staart ze alleen maar voor zich uit, en gaat ze in een hoekje zitten.
    Extra: Skye is dol op muziek, en luistert het het liefst de hele dag. Ook speelt ze zelf gitaar, en kan ze aardig goed zingen.

How far is far

Okay tof, we hebben iedereen dus! (: Ik zal mijn personage vanavond plaatsen en ik zal degenen die hun karakter willen aanpassen/bijwerken nog even geven en misschien kunnen we zondag dan al wel beginnen!
    Yaye! :)

Yeey! (:

How far is far

Naam: Keith (Dean) Stevens.
    Leeftijd: 17, verjaard op 13 november.
    Karakter: hij is heel open over de simpele dingen en kan soms vreselijk arrogant overkomen als het op hemzelf aankomt, dat is alleen omdat hij zichzelf moest vertellen dat hij wel iets kon omdat de begeleiding daar niet mee hielp. Keith is makkelijk om te kneden naar je eigen wil, dus weet moeilijk ergens tegenin te gaan. Wanneer hij dat wel doet krijg je zeker de volle laag. Hij is dus erg meegaand met dingen, geeft zich snel over wanneer hij weet dat er niets meer te doen aan kan worden. Hij is vrij intelligent en volgt daarom ook een speciaal programma op school. Keith maakt erg vaak en graag sassy comments. Verder is hij ook erg goed bij de vrouwen alleen weet hij niet precies waarom. Soms kan hij erg agressief worden, maar dit komt gelukkig amper voor.
    Uiterlijk:

lang-achtig licht blond haar met donkere strengen, donker blonde wenkbrauwen. Blauw/groene ogen geportretteerd met volle bruine wimpers. Mooie glimlach, lange handen, hij is lang, 1,91m, slank en is wel wat gespierd. Hij heeft een neuspiercing aan zijn rechterkant van zijn neus en een oorring in zijn linkeroor. Keith heeft een zware uitstraling die aantrekkelijk is voor sommige vrouwen en mannen. Hij komt net uit zijn ‘alternatieve fase’ dus hij draagt nog vaak veel zwart en band shirts, alleen wordt dat steeds lichter en komen er meer normale kledingstukken bij. (het liefst draagt hij zwarte jeans, wit shirt en een blouse om zijn middel met ruige laarzen)
    Familie: zijn moeder overleed bij zijn geboorte en zijn vaker kwam om bij een ongeluk op de werkplaats toen hij twee was, dus Keith weet niet beter dan het weeshuis te beschouwen als zijn familie. Hij heeft misschien nog naaste familie maar daar is nooit verder onderzoek naar gedaan.
    Extra: hij heeft astma en wanneer het erg uit de hand loopt moet hij naar het ziekenhuis. Stiekem is hij nog steeds bang voor het onweer. (niemand weet hiervan) Keith leest erg graag, hij doet aan rugby tegen zijn agressiviteit, alleen kan hij niet altijd meespelen wegens zijn astma. Hij luistert graag naar muziek, het liefst naar rock, indie en klassiek. Hij kan zelf ook goed heel goed pianospelen, ook al is de piano in het weeshuis kapot en vals. Als hij zich schaamt verstopt hij zich in zijn trui/shirt en vertrekt daarna snel uit de ruimte.