• Our tinychat. *O*


    Berna - Hybris - 9 november | 17
    Lieke - 1946 - 8 maart | 16
    Miriam - Walsh - 5 maart | 14
    Anouk - Dahl - 17 maart | 16
    Gabriëla - Versteegh - 29 december | 16
    Aniek - Karev - 24 december | 14
    Melissa - Cicero - 22 januari | 15
    Ness - LilacNiall - 23 september | 14
    Marlijn - Sphinx - 24 december | 14
    Noek - Fabella - 27 juni | 15
    Marie - Daddario - 3 juni | 13
    Kayleigh - TornApart - 21 januari | 13
    Sterre - Loorea - 9 oktober | 16
    Myke - Luftslottet - 25 juli | 16
    Linde - xZiall - 24 februari | 12
    Aline - Cage - 14 maart | 13
    Rani - Rosh - 13 juni | 18
    Crystal - Begin - 25 november | 12



    - 'Het voelt echt zo.. hecht met jullie. Alsof ik jullie al zo lang ken. Voor de vriendschap van ons, amazing topic people, is geen eens real life nodig.' Mir.
    - 'ASDFGHJKL, dit is echt één van de weinige plekken waar ik me thuis voel haha. *tears*' Kay(kay).
    - 'I'M BAAAAAAAAAAAAAAAACK! <3 x Myke' aka Myke.


    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 21:09 ]


    Danmarks Dynamite.

    Fabella schreef:
    (...)

    Ja, maar of dat afgeronde verhaal zo goed is...


    Twijfel je eraan? Ik heb het niet gelezen, maar het einde dat je hier postte wel. Dat was in ieder geval erg goed!

    Soms vraag ik mij echt af wat mensen nou van mij denken. :3


    •*• Lululu •*•

    Sphinx schreef:
    Soms vraag ik mij echt af wat mensen nou van mij denken. :3


    Ik zou wel willen vertellen wat ik over jou denk, maar dan komen we denk ik niet ver met mijn *kuch* geniale brein ;p En helaas ken ik je nog niet zo goed ):


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Sphinx schreef:
    Soms vraag ik mij echt af wat mensen nou van mij denken. :3


    Haha, hoezo?

    Cage schreef:
    (...)

    Haha, hoezo?

    Omdat ik soms nogal vrolijk ben ghehe. Dus als mensen mij niet kennen vraag ik me gewoon af wat ze nu van me denken. Snap je? ^^


    •*• Lululu •*•

    Begin schreef:
    (...)

    Ik zou wel willen vertellen wat ik over jou denk, maar dan komen we denk ik niet ver met mijn *kuch* geniale brein ;p En helaas ken ik je nog niet zo goed ):

    Ik hoop maar dat het positief is. (cat)


    •*• Lululu •*•

    Hoewel dit niet mijn favoriete liedje is denk ik wel dat dit hun beste live performance is. Ever.


    Reality's overrated.

    Al vind ik dit soort muziek niet bij Nialler passen. Het is te hoog. Maar voor de anderen is het perfect.


    Reality's overrated.

    Liam is zo hyper op het podium haha.


    Reality's overrated.

    Sphinx schreef:
    (...)
    Omdat ik soms nogal vrolijk ben ghehe. Dus als mensen mij niet kennen vraag ik me gewoon af wat ze nu van me denken. Snap je? ^^


    Vrolijk is leuk (: Maar door sommige mensen kan het inderdaad anders worden opgevat :s Maar ik snap je wel, denk ik (:

    Sphinx schreef:
    (...)
    Ik hoop maar dat het positief is. (cat)


    Mwuahahah misschien ook wel niet..
    Haha nee hoor (; Voor zo ver ik je ken vind ik je geweldig, en maak je geen zorgen over dat je vrolijk bent en zo. Mensen staren mij ook raar aan als ik in de aula op school spontaan Spongebob begin te zingen.. Beter gezegd krijsen, maar goed. Uhm waar was ik..
    Oh ja. Vrolijk zijn is juist goed, de mensen om je heen krijgen ook meteen een glimlach op hun gezicht. Zo bekijk ik het dan altijd, waarschijnlijk zijn er ook een hoop mensen die zich aan me irriteren, maar die zijn er altijd.
    Het gaat erom wat je echt vrienden van je vinden, right?
    Misschien kom je wat enthousiast over bij onbekenden, de meesten zijn juist wat meer open als je meteen aardig enzo bent.
    (flower)


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Fabella schreef:
    Hoewel dit niet mijn favoriete liedje is denk ik wel dat dit hun beste live performance is. Ever.



    HAHAAAAHA, ben ik de enige die keihard moet lachen bij die "gil"? Werkelijk ge-wel-dig!

    Zou Harry ook zo 'gillen' als hij een orgasme krijgt?


    Reality's overrated.

    Fabella schreef:
    Zou Harry ook zo 'gillen' als hij een orgasme krijgt?


    HAHAAHAHAA, Noek. Waar denk jij wel niet aan? Hahahaha.

    Sphinx schreef:
    Soms vraag ik mij echt af wat mensen nou van mij denken. :3


    Dat heb ik ook, vooral op het werk of school. Al is dat eerste wel positief, als ik m'n collega mag geloven. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you