• Ladies & Gentlemen: The Ubercool Kletscafé!







    Wil jij ook bij de crew horen? Je bent meer dan welkom!
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan zetten we je erbij!. (:



    Het Kletscafé Spin-off:

    • Tinychat •
    Het Kletscafé GIF-wartopic!
    Het Q-account van het Kletscafé: Kletscafe

    Lootjestrekken bij het Kletscafé!

    Het principe is gewoon hetzelfde, er worden lootjes getrokken, en je moet een cadeautje geven aan degene die je hebt getrokken met eventueel een leuk gedichtje erbij.
    Het cadeautje kan zijn in de vorm van: Reclame voor diens story of een andere creatie, credits doneren, een brief schrijven met daarin een kleinigheidje (maar dan moet iedereen die wél post wil ontvangen even in een PB zijn/haar adres geven. Iedereen krijgt dan elkaars adressen, zodat de ander niet kan al raden wie hem/haar getrokken heeft), verder kun je ook gewoon iets heel liefs over hem/haar zeggen of het bij een gedichtje houden. Noem maar op, er zijn genoeg dingen te verzinnen!
    Als je graag post wil ontvangen en bereid bent je adres door te geven, stuur dit dan door naar Gail (Gemela). Zo hoeft niet iedereen je adres te weten.



    Onze geweldige crew:
    Werknemers.
    Lotta • Facts• Cafébazin • 12 x
    Nori • Felidae• Mede-cafébazin • 12
    Jarne • Dooddoenervo• Barman • 14
    Sofie • Amaretto• Barvrouw • 13
    Kim • Newt• Entertainer • 17 x
    Sylvie • Gylani• Serveerster • 19 x
    Fabiënne • Presence• Schoonmaakster • 15
    Rick • TheScientist• Gitarist • 16 x
    Jason • Json• Glazenophaler • 17
    Evelien • Valli• Buitenwipper • 18 • x
    Fren • Lazhar • Schrijfster • x


    Verslaafden.
    Suuz • Leonhardt• Alcoholistische stamgast • 16 x
    Erieka • Troll• Frisdrankverslaafde • 17
    Gail • Chicas• Colaverslaafde • 17 x
    Melissa • Cicero• Kinderchampagneverslaafde • 15
    Isa • xBoselfje• Loempiaverslaafde • 13
    Lisanne • Catilina• Chocolademelkverslaafde • 14 x
    Tialda • Scribe• Stamgast • 18 x
    Naomi • Marlon• Serieverslaafde • 18
    Yolanda • Gibbs• Serieverslaafde • 16 x
    Anne • ThingsInLife• Unicorn- en serieverslaafde • 14
    Sanne • Varius• Puzzelverslaafde • 14 x
    Marlou • Forsythia• Gameverslaafde • 14
    Anthon • Busje3000• Popcornverslaafde •
    Jaimy • Jaimes• Tumblrverslaafde • 16 x
    Jacco • Zagarino• Seksverslaafde • 18 x
    Daphne • xAguamenti• Wemelverslaafde • 14
    Emma • Scorpia• Theeverslaafde • 14 x
    Eva • wentelteef • 14 • Koetjesreepverslaafde
    Annemarije • Mullingford • 16 • Theeverslaafde


    x = doet mee aan lootjestrekken

    Prijslijst.





    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 22:24 ]


    16 - 09 - '17

    Geef ze toch maar. :Y)
    Je weet nooit dat jij het beter verwoordt dan wij. ^^

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 10:25 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Facts schreef:
    Oh, zo. Dat doet mijn moeder ook vaak, haha.

    @ Melissa, ik denk dat mijn argumenten al lang gebruikt zijn. :')
    Nah, ze denkt dat ik gay ben, dikke onzin. Ik zo: "wtf?"
    "Ja, iedereen denkt het"
    "Ja, laat iedereen dat denken, wtf man"


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Denkt ze dat echt? Wordt er dan zoveel over jou geroddeld? :'D
    Btw, ik ben gisteren dus naar de babyborrel van mijn nicht en haar vriendin gegaan en het was hartstikke gezellig! En ik ben erachter gekomen dat mijn tante superhip is, ook al is ze 56. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facts schreef:
    Denkt ze dat echt? Wordt er dan zoveel over jou geroddeld? :'D
    Btw, ik ben gisteren dus naar de babyborrel van mijn nicht en haar vriendin gegaan en het was hartstikke gezellig! En ik ben erachter gekomen dat mijn tante superhip is, ook al is ze 56. :')
    Ja, maar serieus, volgens haar denken heel veel dat. Ik bedoel, ik weet zelf wel wat ik wel en wat ik niet ben :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    @Melissa,

    Kinderen kunnen minder goed beslissen of ze wel of niet het leven willen beëindigen, omdat ze nog niet genoeg weet ervan hebben wat er allemaal bij komt kijken. Je moet niet de beslissing leggen bij iemand die nog zo jong is om de mogelijkheid te hebben om voor euthanasie te kiezen. Deze verantwoordelijkheid moet bij de ouders (blijven) liggen.

    Daartegen kun je natuurlijk zeggen, aangezien je voor bent voor de stelling, dat sowieso de grens lager moet voor bepaling of iemand wel of niet euthanasie wil. Kinderen van twaalf kunnen tegenwoordig ook al bepalen of ze orgaandonor willen zijn en dat vereist ook enig denkvermogen om over hun eigen lichaam te beslissen. Dit moet dus ook mogelijk zijn met euthanasie.

    Lol, I suck.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jacco, jij moet gewoon je eigen weg gaan c: Als anderen dat denken, who the hell cares, mensen op school denken dat ik gay ben, omdat ik dus standaard een knuffel geef aan een meisje dat wel gay is :'D Ach, people should get their ass out of others shit. Ik ben niet gay net zoals Jacco dus niet gay is :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    @Melissa,

    Kinderen kunnen minder goed beslissen of ze wel of niet het leven willen beëindigen, omdat ze nog niet genoeg weet ervan hebben wat er allemaal bij komt kijken. Je moet niet de beslissing leggen bij iemand die nog zo jong is om de mogelijkheid te hebben om voor euthanasie te kiezen. Deze verantwoordelijkheid moet bij de ouders (blijven) liggen.

    Daartegen kun je natuurlijk zeggen, aangezien je voor bent voor de stelling, dat sowieso de grens lager moet voor bepaling of iemand wel of niet euthanasie wil. Kinderen van twaalf kunnen tegenwoordig ook al bepalen of ze orgaandonor willen zijn en dat vereist ook enig denkvermogen om over hun eigen lichaam te beslissen. Dit moet dus ook mogelijk zijn met euthanasie.

    Lol, I suck.


    Nee, je bent goed. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jaimes schreef:
    Jacco, jij moet gewoon je eigen weg gaan c: Als anderen dat denken, who the hell cares, mensen op school denken dat ik gay ben, omdat ik dus standaard een knuffel geef aan een meisje dat wel gay is :'D Ach, people should get their ass out of others shit. Ik ben niet gay net zoals Jacco dus niet gay is :'D
    Precies, want wij zijn samen (wbw)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Maar, Jacco, waarom denkt ze dat dan? :W


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facts schreef:
    Maar, Jacco, waarom denkt ze dat dan? :W
    Geen idee


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    En dan nog, als je gay zou zijn, waar bemoeit ze zich dan mee? Het is jouw leven. En gay zijn is geen misdaad. Ik vind het altijd zo'n onzin als mensen daarmee beginnen schelden.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    En nu ga ik ontbijten (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Cicero schreef:
    En dan nog, als je gay zou zijn, waar bemoeit ze zich dan mee? Het is jouw leven. En gay zijn is geen misdaad. Ik vind het altijd zo'n onzin als mensen daarmee beginnen schelden.
    Oh, maar ze zei dat ze het geen probleem vond, niemand hier in huis, het punt is alleen dat ik het niet ben :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    @Melissa, ik zit in het schooldebatteam, maar ik vind mezelf totaal niet goed of zo :'D

    @Jacco, JAICOOOO <33


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Zagarino schreef:
    (...)Oh, maar ze zei dat ze het geen probleem vond, niemand hier in huis, het punt is alleen dat ik het niet ben :W


    Oh, dan is 't goed. ^^
    Smakelijk!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.