• Hallo Quizletters.
    Ik ben een paar dagen begonnen met het schrijven van een verhaal. Een vriendin van me helpt me hier mee maar we zouden het samen uit willen geven als het ooit af komt.
    Nu zit ik te twijfelen. Want dat uitgeven lijkt me echt gaaf maar ik weet niet of ik het verhaal ooit af zal krijgen. Alhoewel mijn vriendin en ik wel veel inspiratie hiervoor hebben.
    Ik zou het in eerste instantie op Quizlet willen zetten maar dat is niet zo slim al zou ik het later uit willen geven. Maar nu is het probleem dat vrienden en familie altijd zullen zeggen dat het goed is.
    Wat moet ik doen? Want ik wil weten hoe andere mensen die ik eigenlijk niet ken het vinden..


    take me back to the basics and the simple life

    Misschien dat je een paar leraren kent die het voor je willen lezen? Zij zullen het altijd objectief bekijken.


    :)

    Givens schreef:
    Misschien dat je een paar leraren kent die het voor je willen lezen? Zij zullen het altijd objectief bekijken.


    Dat klopt alleen ik mag mijn Nederlands leraar niet. En die van Aardrijkskunde, Biologie, en nog wat vakken ook niet :$ En aan de rest, Wiskunde, duits, Natuurkunde, Beeldende vorming heb ik niks :$


    take me back to the basics and the simple life

    PotterheadMe schreef:
    (...)

    Dat klopt alleen ik mag mijn Nederlands leraar niet. En die van Aardrijkskunde, Biologie, en nog wat vakken ook niet :$ En aan de rest, Wiskunde, duits, Natuurkunde, Beeldende vorming heb ik niks :$

    Maar er zullen vast wel meer leraren zijn dan alleen de jouwe, neem ik aan? Misschien dat die je willen helpen.
    En de leraren van de rest van de vakken zouden er ook wel naar kunnen kijken, toch? Zij zullen dan misschien niet de beste zijn in Nederlands, maar kunnen wel kijken of het verhaal goed in elkaar zit etc.
    Anders weet ik het ook niet. Succes in ieder geval!


    :)

    Givens schreef:
    (...)
    Maar er zullen vast wel meer leraren zijn dan alleen de jouwe, neem ik aan? Misschien dat die je willen helpen.
    En de leraren van de rest van de vakken zouden er ook wel naar kunnen kijken, toch? Zij zullen dan misschien niet de beste zijn in Nederlands, maar kunnen wel kijken of het verhaal goed in elkaar zit etc.
    Anders weet ik het ook niet. Succes in ieder geval!


    Ja oke. Dat klopt wel ;)
    anders vraag ik mijn oude mentor/gymleraar wel of hij er naar wil kijken


    take me back to the basics and the simple life

    Iemand anders heeft ooit aan mensen op Q. gevraagd of ze het kon toesturen. Gewoon, via een normaal e-mailadres. Als je een paar mensen uitkiest, stuk of 5 of zoiets, dan zijn het er wel genoeg en hoef je het ook niet op Q. te zetten.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Iemand anders heeft ooit aan mensen op Q. gevraagd of ze het kon toesturen. Gewoon, via een normaal e-mailadres. Als je een paar mensen uitkiest, stuk of 5 of zoiets, dan zijn het er wel genoeg en hoef je het ook niet op Q. te zetten.


    Dit is nog best wel een goed idee maar ik geef mijn mailadres liever niet aan mensen die ik eigenlijk niet ken.


    take me back to the basics and the simple life

    PotterheadMe schreef:
    (...)

    Dit is nog best wel een goed idee maar ik geef mijn mailadres liever niet aan mensen die ik eigenlijk niet ken.


    Dan gebruik je PB?
    Of je maakt een 'nep' mail aan?

    xx

    Ik was één van die personen die een heel manuscript van haar gelezen heeft, als je echt maar enkele personen selecteert, komt dat wel goed. Het is niet alsof we met gewoon je email adress veel kunnen doen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...