• Mijn eerste reactie: (het spijt me echt :S)
    AAAAAAHHH!!! O.O
    TOEN IK DOE FOTO ZAG SCHROK IK ME DOOD O.O
    SERIEUS O.O
    IK VIND HET NIET MOOI O.O
    Z'N HAAR, OKE, MAAR DIE KLEREN O.O

    ___

    foto: (heb momenteel geen grotere) : http://85.17.151.62/253900001-253950000/253922701-253922800/253922722_4_V0Kx.jpeg

    GROTE FOTO: http://85.17.151.62/253900001-253950000/253922701-253922800/253922722_6_V0Kx.jpeg



    (bericht aangepast door een moderator)

    Waar is 'de Bill' toch heen gegaan
    he may rest in peace.

    hij doet me nu echt denken aan een emo poeet die de hele tijd depresieve gedichten zit te schrijven en koffie zuipt.
    ik vond hem veel veel veeel leuker toen hij gescheurde kledij droeg enz. ik wil die blonde plukjes terug -_-


    death to the one at the end of the serenade.

    ik von het oude OOK VEEL BETER!!! please billiboii doe je haar weer zo:( enja da zilver trekt echt opnix! sorry bill ma tis zo


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    iCh waS gister iM Deutschland en in de winkel waS 'nn tv en dah was zo0w'nn prijsuitrijking op,, en TH waS dah o0wk ,, en t0en ze dieJJ award wonnen vo0r beste liveact iCh echt zo0w : omg,, wie'S dat naast Tom O.o ? maar t0en begon ieJJ te praten en iCh begin te gillen en zei echt zo0w : WHÁÁÁÁAHHH :D:D OMG HET IS BILL xD Mars [ mijn zus:P ] KOM SNEL ! XD

    iederen keek me aan xD Schaamde me dood x']


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    syn haar vind iCh tr0uwenS wel mo0wii XD


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    nou ik vind wel dat ie ze haar is een keertje anders kon doen, t stond al onwijs lang overeind. Maar eerst stond de zanger van th gewoon bekend als die homo met dat ontplofte haar (sorry maar t is toch echt zo). Nu staat ie gewoon bekend als een wijf, en sorry maar zo ziet ie er ook uit met die kleren en dat haar van nu maakt t nog ff wat erger. Hij moet t zelf weten en ik respecteer t, maar bill had iets om zich heen wat t m zo leuk, schattig en bijzonder maakte. Dat is voor mijn gevoel iig weg.

    o.o;;;;

    What is wrong with you? I love his hair right now O.O <3

    Dat ontplofte gedoe was zó not done, en lelijk en en _O- Offcoruse was het in de rette mich fase het mooist, maar dat platte is ook zó de sex.

    i vond de rette-mich-fase ook het leukst, ook qua kleding :(

    Nou dan zoek je een nieuwe band om fan van te worden :')

    Hij is altijd al wijfig geweest, en nou kleedt hij zich ook zo. Laat hem jongeh 8D

    Best raar hoor, geen enkele hater mag Bill afzeiken maar nu doen jullie het zelf ook :'DD

    ik weet het niet, ik denk nog wel dat hij het omhoog gaat doen hoor, en niet alleen naar beneden, alleen is het nu zwart en wat kortter. ik moet ff wennen maar heel erg lelijk vind ik het niet hoor.
    xz


    You'd took my breath but I'll survive.

    Nou dan zoek je een nieuwe band om fan van te worden :')

    Hij is altijd al wijfig geweest, en nou kleedt hij zich ook zo. Laat hem jongeh 8D

    Best raar hoor, geen enkele hater mag Bill afzeiken maar nu doen jullie het zelf ook :'DD


    nou sorry maar de fans die helemaal gaan trippen als je th afzeikt (ik bedoel hier jou niet meer hoor!:P) zijn meestal van die hysterische gillende bruggers die th zien als bill en tom en niet als een band en maar niet willen toegeven dat bill toch echt wel verwijfd is sorry als ik nu iemand beledig maar t is toch zo vind ikx]



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: spelfout..x])

    Haha ik bedoel jou niet :'DD

    Maar die kleine koters die uitflippen als ik roep dat Billa gay is enzo, en dan nu zelf ook roepen dat hij net een wijf is enzo. :'D *vond komisch*
    En die altijd zo 'Tokio hotel für immer!" roepen enzo, :') En nu 'Ja Bill verandert, ik vind het stom enzo bla bla' en dan gaan afhaken.
    Uhu natuurlijk is hij verwijft, altijd al geweest, maar care? Gelukkig snap jij me wel dus :')

    Haha ik bedoel jou niet :'DD

    Maar die kleine koters die uitflippen als ik roep dat Billa gay is enzo, en dan nu zelf ook roepen dat hij net een wijf is enzo. :'D *vond komisch*
    En die altijd zo 'Tokio hotel für immer!" roepen enzo, :') En nu 'Ja Bill verandert, ik vind het stom enzo bla bla' en dan gaan afhaken.
    Uhu natuurlijk is hij verwijft, altijd al geweest, maar care? Gelukkig snap jij me wel dus :')


    whhaha ok mooi:P

    Kvind het echt NI mooi:S
    Daarvoor had hij nog het RockerGehalte,Maar Smaakvol...
    Nu lijkt hij zo'n Gay Die Sjiek wil doen
    Sorry People ma Da vind ik nu is echt,Da spannend T-shirtje&dan Da Sjaaltje drbij...
    Nee echt ni Mooi...
    OLD BILL COME BACK,NEW BILL GO AWAY :D
    ~Tot zover mijn Boodschap voor Bill xD~

    xx(K)


    everybody needs a song.

    ik riep op het concert van 4 maart, kei hard toen bill net op het podium stond, WAT IS HIJ TOCH GAY
    gelijk zo'n wijf heel boos kijken, en ik zo big smile + (8)i feel so claustrofobic here..(8)XD


    You'd took my breath but I'll survive.

    Dor die kinders denkt iedereen ook dat TH fans rond de 12 tot 15 jaar zijn.

    Like, dan tel ik dus niet meer mee :') En een heuleboel andere die ik ken ook niet :')
    Echt dom gewoon, like, ze hebben ook fans van rond de 20/18 maar die worden altijd weggedrukt door die kleintjes.
    Irritating.