Zoals jullie waarschijnlijk wel weten heb ik het de afgelopen tijd niet makkelijk op school. Ik voel me heel eenzaam en heb geen vrienden op school. Ik heb vorige week het grootste deel eerlijk aan mijn ouders verteld en vandaag een gesprek gehad met mijn mentor erover. Ik heb bijna de hele tijd gehuild omdat het voor mij een heel pijnlijk onderwerp is.
Verder heb ik 6 januari een intake gesprek bij een instantie zodat ik professionele hulp krijg.
Ik heb de afgelopen jaren meerdere keren op de rand gestaan, bereid om de laatste stap te zetten.
Maar jullie hebben me elke keer terug getrokken. En daarvoor wil ik jullie bedanken.
Ik wil jullie bedanken voor jullie steun, voor jullie lieve berichtjes. Als ik jullie niet had gehad kan ik niet zeggen of ik er nu nog was geweest.
Ik heb nog steeds een lange weg te gaan, mijn verleden kan niet ongedaan gemaakt worden, maar door jullie heb ik al wel de eerste stap op die weg gemaakt.
Daarom bedankt, ieder van jullie(flower)
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one