• DEEL 1 IS ER

    verhaal is nog geheim maar ik heb wel al rollen nodig.het gaat over TH.

    hoofdpesoon:LindaRUINEDx
    BF hoofdpersoon:JOYCEDIAMOND
    vriendin 1:jolyFUCKER
    vriendin 2:DeadPrincess
    (omdat ik niet kon kiezen)
    vriendin 3:xWriteQueen
    later mss nog
    vriendin 4 :Nickaaii
    vriendin 5 :/
    huppel 1:FueledByNaan
    huppel 2:
    huppel 3:

    dit effe invullen:

    Naam:

    Bijnaam:

    tekstje:

    foto: (mag emo/scene zijn maar ook normaal)

    dat is het(doeg)
    ik ga morgen de rest bekendmaken


    We're all dancing to the same sad song.

    BF Hoofdrol of Hoofdrol, info komt^^

    naam;Linda

    Bijnaam: Linn, RuinedxD

    pic; http://www.soemo.co.uk/images/emo_girl20x.jpg

    Tekst:

    Hii Kiddo's^^
    Ik zal me ff voorstelle, dat is wel zo Coowl, Linda is de Naam,,
    ik ben 17 jaar en ben Half NL Half Duitser^^,,
    Ik woon sinds mijn 6de in Duitsland Met mijn Ouders + 3 Broers, Arme Ik:(,, Anyway ik heb dikke Liefde voor Escape the Fate, Like Hun zijn HOT, Mrja, Mijn Karakter lijkt behoorlijk op die van Mijn broers, we zijn allemaal Koppig, maar ik het meest!!,, in mijn vrijetijd ga ik vaak uit mt vrienden en als ik SAD ben moet je me echt mt rust laten, vaak draai ik dan hele rustige rock, zoals simple plan enz,, dat je het maar weet^^
    verder heb ik nogal een Hekel aan Mensen die iemand geen Geluk gunnen, srry maar daar heb ik echt geen respect voor^^,
    Mrja ik ga Move,, Me Mobiel gaat^^

    xx


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Naam: Rachel
    Bijnaam: Flo
    tekstje:
    Hee,Ik ben Rachel en ik loop al 17 jaar lang op deze aardbol rond.
    Ik ben een vrij koppig persoon met een geheel eigen willetje. Maar ik ben ook erg lief en zorgzaam. Alhoewel mijn vrienden zeggen dat ik ook erg knetter gek ben. Maar daar ben ik niet zo heel erg zeker van. Nou ja,vooruit. Ik ben ook knetter gek.
    Ik ben verslaafd aan mijn eyeliner en lolly's. En niet van die kleine. Maar die grote met veel kleur.
    Ik speel gitaar en ontwerp kleding. Die ik dan ook zelf draag.
    Ik deed vroeger aan voetbal,maar ik ben daarmee gestopt omdat ik 3 keer in de week moest trainer. En dan geen tijd meer had voor andere dingen.
    Ik heb een hekel aan huppel gedrag en muggen. Maar het meest haat ik zinloos geweld en dierenleed.
    foto: http://img379.imageshack.us/img379/9423/babyfayce2su2.jpg

    Hoofdrol^^


    Music is the new sex

    Bf hoofdpersoon,info komt.
    naam:
    JOYCE
    bijnaam:
    JOYCEKANNIBAL
    tekstje:
    Heeej,Mijn naam is joyce en ik ben 16 jaar.Als eerste en iets heel belangrijkst; Ik ben geen meeloper,wannaB of wat dan ook wa jij misschien wel zult zijn.Ik ben mijn eigen,ik houw van mijn stijl,en dat is het belangrijkste en het zal ook zo blijven wat je ook denkt.Ik ga naar school,maar dat doe ik alleen maar wanneer ik goesting heb,anders ga ik gewoon ergens naartoe met me'n vrienden enzo.Mijn grote passie is muziek,zonder muziek is er gewoon geen leven of zouw het in ieder geval toch saai zijn.Mijn vrienden zijn mijn alles,mijn wereld en mijn leven!Dus hun mag je geen pijn doen.Partys is een mega grote verslaving net zoals shoppen.En ik heb zo mijn vaste favoriete winkeltjes met de beste spulletjes.Maar ik moet gaan nu,baaaj!<3
    foto:
    http://img.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=1273082

    Ik wil hoofdpersoon, vriendin 1 of vriendin 2:)

    Naam: Sylvia



    Bijnaam: Silly, Paddestoel, Sil, Silv, Bojnkie Bojnkie (Zo noemen de jongens mexD), en Séwat



    tekstje: Haaaj <3 Ik ben dus Sylvia:) Vier december leef ik precies 13 jaartjes op deze Aardbol(A) Ik ben Armeens en ik ben dol op Tokio Hotel, BILL KAULITZ <3, mijn vrienden, chocolade, Scene & mijn familie <3 Verder sta ik bekend om mijn kroesige haar, mijn Duitse woordjes, het feit dat ik niet kan sporten, & en mijn oh zo lichte obsessie met Bill Kaulitz(A) Ik heb een hekel aan huppels, slechte muziek, saaie lessen & mensen die me de les lezen... (Ja, wie niet?) Mijn hobby's zijn schrijven, muziek & paardrijden. (Dat is de enige sport waar ik uberhoupt de inhoud van snap:P) Nou, Doeeeii <3



    foto: http://i424.photobucket.com/albums/pp322/mizz-BUBBZ_-/Scene_girls_are_hot-2.png

    Meld je het als ik een rol heb?

    xXx.



    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    hoofdrol


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Naam: Sammy Joe



    Bijnaam: Sammy of Joe



    tekstje: Dudes! Sammy joe is de naam. Ik weet het foute naam maar kan er ook niks aan doen gekregen toen ik ben geboren. Ik ben een meisje dat gek is op het leven en alles haalt wat er in zit. opzich kan ik een grote bitch zijn maar voor de rest ben ik een vrij aardig persoon. ik ben gek op winkelen en uitgaan. dikke smakkerd van mij



    foto: http://a654.ac-images.myspacecdn.com/images01/93/l_8e7eb2c1d90276d3d12d38236eff59a5.jpg


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    vriendin 1
    naam:joly spreek je uit als djolie
    bijnaam:jolyFUCKER
    tekstje
    hi peepz
    ik ben duss joly
    15 jaartjes geleden op deze aarde gezet
    dat vonden mijn ouders wel een goed idee
    maar ik weet niet of ik dat wel een goed idee vind
    ik ben soms wel bitchy maar ik ben echt vaak lief ik kom op voor de mensen die ik ken ook wel voor bitchy's dat ijn ook mensen maar als een bitchy iets tegen mijn vrienden doet kunnen ze maar beter uit de buurt blijven mijn vrienden zijn alles voor mij ik hoop dat ik dat ook voor hun ben ze kunnen altijd bij mij teregt voor praten huilen en lachen ik kijk best vaak naar jongens
    :P dat moet iedereen doen vind ik nouja sommige jongens kijken naar meisje maar er zijn dus ook lesbo's en homo's maar ik heb er niks tegen verder vind ik mijn leven prima gaan en soms ook niet
    maar ik ga
    BAAI<33

    plaatje:mijn pasfoto kijk straks in fb dan staat hij er in


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=87370 de link voor plaatje


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    tnx voor de rol


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    mensen ik heb huppels nodig


    We're all dancing to the same sad song.

    jolyFUCKER oekt huppels omdat ze mijn wil helpen


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    jolyFUCKER is lief


    We're all dancing to the same sad song.

    mijn is lief^^


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    ikke mijn naam verandere in jolyFUCKER in plaats van scenexdevil


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    vriendin 2 of huppel 1? Welke mag ik? ^^


    What you see, is what you get.